دیجی اسکریپت

بالای شهر وب سکونت کنید | دیجی اسکریپت

بالای شهر وب سکونت کنید

بالای شهر زندگی کردن یعنی امنیت و رفاه بیشتر در یک محیط تمیز، امن و شیک. اکثر مردم به دلایلی کاملا مشخص، زندگی و کار در این بخش از شهر محل سکونت خود را ترجیج می‌دهند. اینترنت هم مثل کلان‌شهرها بالا و پائین‌شهر دارد، البته با شاخص‌هایی بر خلاف محیط واقعی که فقط هزینه‌‌کرد تعیین کننده آن است. وقتی یک وب‌سایت از خدمات میزبانی یا یک هاست امن و پرسرعت استفاده می‌کند، عملا در بالای این شهر کلان سکونت دارد. خوشبختانه در اینترنت بیشتر از صرف هزینه برای سکونت در بالای شهر، به شناخت نیاز است.

 

 

یک هاست ارزان با قیمت مناسب مانند دیتا ۹۸ می‌تواند میزبان خوبی برای وب‌سایت شما باشد. کافی‌است از یک سامانه هاستینگ امن و معتبر، خرید کنید تا در بالای شهر شگفت‌انگیز وب سکونت داشته باشید. دیتا ۹۸ با ارائه انواع هاست لینوکس و ویندوز که بر روی سرورهای پرقدرت قرار دارد، شرایطی را فراهم می‌کند تا بدون دغدغه خاطر نسبت به سرعت، امنیت و پیگیری‌های مداوم، تمام تمرکز خودتان را به توسعه و اهداف وب‌سایت خودتان متمرکز نمایید.

 

دیتا ۹۸ با سابقه چندین ساله در میزبانی، به مدیران وب‌سایت‌ها توصیه می‌کند در صورتی‌که بخش عمده کاربران آنها در ایران هستند، با خرید هاست ایران این سامانه برای میزبانی، سرعت و کیفیت بهتری را تجربه کنند. هاست‌ لینوکس ایران دیتا ۹۸ با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای پرقدرت و سامانه مدیریت کاربری Cpanel  یک بستر پایدار برای میزبانی در اختیار شما خواهد گذاشت. چه بخواهید برای اولین بار برای وب‌سایت خودتان هاست تهیه کنید و چه تصمیم به جایگزینی آن با میزبان قبلی دارید، از پلن‌های متنوع و اقتصادی دیتا۹۸ دیدن فرمایید.

 

در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده بعد از خرید هاست، دیتا۹۸ تا ۳۰ روز ضمانت بازگشت کامل وجه را دارد. امکان ثبت، انتقال و تمدید دامنه بخش دیگری از خدمات این سامانه است که شما را قادر می‌سازد میزبانی و مدیریت دامنه‌های خودتان را از طریق یک سامانه واحد انجام دهید. بدین منظور کافیست رایگان در دیتا ۹۸ ثبت‌نام کنید تا وارد محیط کاربری شده و تمام امکانات ثبت و مدیریت دامنه و فضا در اختیار شما قرار گیرد.

 

ارائه هاست‌ دانلودی برای سامانه‌هایی که نیاز به فضای میزبانی فایل دارند و همچنین سرورمجازی از دیگر خدمات دیتا ۹۸ است. همچنین بخش آموزش این سامانه کاربران را در پیکربندی و بهینه‌سازی وب‌سایت خود با خدمات میزبانی یاری می‌کند. دیتا ۹۸ از طریق تلفن، ایمیل، فرم ارسال پیام و سامانه تیکت، کاربران خود را پشتیبانی می‌نماید.

نوشته بالای شهر وب سکونت کنید اولین بار در پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.