دیجی اسکریپت

بال ولو آلفا – قیمت بال ولو – باران وب | دیجی اسکریپت

بال ولو آلفا – قیمت بال ولو – باران وب
[ad_1]

قیمت بال ولو

در پایان نیز با ذکر برخی از اساسی ترین مزایا و معایب این شیرها تلاش شد تا اطلاعات تکمیلی کاملی در اختیار مشتریان بال والو عزیز قرار گیرد. در این متن با اشاره به مهمترین ویژگی های شیر بال ولو، انواع آن و برخی از مهمترین ها شیرهای بال ولو مورد بررسی قرار گرفت. این سری از بال ولو ها One-Piece Body جهت انسداد مسیر سیال مورد استفاده قرار می گیرد.

پلاگین دارای یک شکاف است که با جریان در حالت باز در خط قرار می گیرد. همان طور که پیشتر گفته شد از بال ولو برای کنترل جریان استفاده نمی گردد، ولی از توپی های وی شکل و با اتصال به یک کنترل کننده نیوماتیکی یا موتور الکتریکی، می توان میزان جریان سیال را تا حدودی کنترل نمود. شکل طراحی نشیمن گاه و یا همان فضای باز توپی در این حالت شبیه به حرف V انگلیسی است. بخش نشیمن گاه شیرهای ترونیون آزاد بوده و به کمک یک شفت و فنر به پایین بدنه متصل است.

یک توپ، رینگ های سیت (Seat Rings)، پایه، و دیگر قطعات داخلی که در بدنه بزرگتر قرار دارند، و با پیچ و مهره به قطعات کوچکتر بال والو  وصل می شوند و شیر را تشکیل می دهند. در شیرهای توپی از نوع پورت ونتوری و پورت کاهش یافته، سایز پورت به اندازه یک سایز لوله از سایز خط، کوچکتر است.

انواع بال ولو

برای این ۲ کاربرد از این نوع از بال ولو  انواع ولوهای کنترلی استفاده می کنیم. شیرها در بسیاری از بخشهای صنعتی کاربرد دارند و طراحی آنها باید به طور کامل با استانداردهای صنعتی تطابق داشته باشد تا روند در عملیات به خوبی پیش رود. شیرهای توپی به سرعت قطع و وصل می شوند و آب بند خوبی همراه با حذف حباب در موقعیت های فشار و دمای بالا فراهم می کنند. در بال والو  طرح پورت کامل امکان پیگ گیری (Pigging) فراهم است. برای شیرهای توپی سه طرفه، سه نوع الگو وجود دارد: نوع پورت ونتوری (Venturi)، نوع پورت کامل، و نوع پورت کاهش یافته.

شیرهای توپی با طراح های مختلف متناسب با هر نیازی وجود دارند. همانگونه که در شکل بالا مشاهده می کنید، با برداشتن سرپوش شیرهای توپی ورودی از بالا، به راحتی می توان به قطعات ولو برای تعمیر، تعویض و نگهداری بدون آنکه نیاز باشد شیر از خط باز شود، دسترسی داشت.

 

بال ولو چیست

شیرهای توپی یک تکه ما را مشاهده کنید بال ولو . ما در هلدینگ مهندسی بازرگانی آتی تابناک سپند هدف خود را بر آن داشته ایم حامی و پاسخگوی همه نیازهای مشتریان خود باشیم. تأمین و عرضه انواع شیرهای صنعتی (Industrial Valves) از برندهای اورجینال و محبوب گام دیگری است که هلدینگ مهندسی بازرگانی آتی تابناک سپند در جهت مرتفع سازی نیازهای مشتریان خود در صنایع مختلف لبنی، غذایی، نوشیدنی، نفت و پتروشیمی و صنایع شیمیایی و دارویی برداشته است. بال والو در شرایط باز، حداقل انسداد جریان جریان سیال از طریق شیر در اطراف دیسک به صورت آیرودینامیکی وجود دارد که باعث افت فشار کمتر از طریق شیر می شود. مزیت این است که هیچ اصطکاک اضافی وجود ندارد و سیستم به راحتی از نظر مکانیکی تمیز می شود (پیگ گیری).

ما افتخار می کنیم که در این مسیر همراه شما هستیم. از برندهای اورجینال و غیر اورجینال با ما در ارتباط باشید. ها استفاده خود را در صنایع پتروشیمی بخوبی پیدا میکنند به دلیل این واقعیت که می توانند  بال ولو با آب بندی (sealing) فلز با فلز کار کنند. یک بال ولو یک شیر با یک چهارم چرخش است و در جایی مورد استفاده قرار میگیرد که عملیات سریع و مکرر ضروری است. تفاوت هزینه بین شیر توپی شناور و شیر توپی ترنیون دار در زمانی که کلاس ولو و سایز ولو بالا می رود موردی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

 

آنها می توانند برای مدیریت مایعات خورنده مورد استفاده قرار گیرند، زیرا هیچ ارتباطی بین مایع حمل شده و مکانیزم شیر واقعی بال والو وجود ندارد. از شیرهای توپی برای سیال های مختلف در سرویس های مختلف می توان به عنوان شیر قطع کننده (Shutoff) و از بین برنده حباب استفاده کرد. در این شیرها از یک توپ فلزی استفاده می شود که به صورت علامت بعلاوه، از یک جهت کاملاً باز بوده و از یک جهت مسدود است؛ که برای برقراری جریان سیال کافی بال ولو است سمت باز شیر در مسیر جریان قرار بگیرد. درصورتی که این توانایی در سری ۴۰T و ۴۰E وجود ندارد.

در شیرهای توپی ورودی از بغل، بدنه شیر دو یا سه قطعه دارد. شیرهای توپی ورودی بالا به دلیل جنس بدنه شان، در مقایسه با شیرهای ورودی جانبی، نیاز به آزمایش های غیر مخرب بیشتری دارند. بال ولو فولادی کلاس ۸۰۰ با استفاده از فولاد بسیار قدرتمند ضد زنگ تولید شده است و به بال ولو همین دلیل در صنایع مختلف می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد. بال ولو فولادی دنده ای ۱۰۰۰/۲۰۰۰ وگ مورد توجه این مقاله قرار گرفته است؛ اما قبل از بیان ویژگی های بال ولو فولادی دنده ای ۱۰۰۰/۲۰۰۰ وگ، باید اندکی در باب ساختار بال ولو ها بگوییم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.