دیجی اسکریپت

برای تولید محتوا سئو شده چه نکاتی را باید رعایت کرد | دیجی اسکریپت

برای تولید محتوا سئو شده چه نکاتی را باید رعایت کرد
[ad_1]

برای تولید محتوا سئو شده چه نکاتی را باید رعایت کرد
برای تولید محتوا سئو شده چه نکاتی را باید رعایت کرد

برای تولید محتوا سئو شده و رعایت سئو در تولید محتوا باید به نکاتی از جمله کلمات کلیدی، برچسب‌ها، سئو تصاویر و.. توجه کرد.

در این مقاله می‌خواهیم بفهمیم برای تولید محتوا سئو شده چه نکاتی را باید رعایت کرد. این مطالب چکیده‌ای از مطالب دوره نبرد صفحه اول گوگل است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

سئو در تولید محتوا

سئو یک فرایند است برای بهینه کردن وب‌‌سایت برای موتورهای جست‌‌وجو که باعث می‌‌شود با رعایت کردن قوانین گوگل که غول موتورهای جست‌‌وجوگر هم هست لینک وب‌‌سایت شما در صفحه اول و لینک‌‌های اول قرار بگیرد.

انتخاب بهترین کلمه‌‌ کلیدی برای سئو

برای سئو کردن یک وب‌سایت و یا تولید محتوا سئو شده بعد از سئو فنی مثل سرعت سایت است باید به سئو کردن مقالات و محصولات و خدمات بپردازیم.

براس سئو کردن مطالب در گوگل باید یک کلمه کلیدی خوب و مناسب انتخاب کنید.

برای انتخاب کلمات کلیدی می‌توانید به سرچ کردن درباره آن کلمه در گوگل ترندز بپردازید که قدرت زیادی در انتخاب کلمه کلیدی به شما عزیزان می‌دهد. ناگفته نماند درباره این‌که دقیقاً چطور یک کلمه کلیدی انتخاب کنید در مقاله انتخاب کلمه کلیدی مناسب توضیح داده شد.

ظاهر جست‌‌وجو در سئو

ظاهر جست‌وجو در تولید محتوای سئو شده بسیار اهمیت دارد. این‌که دقیقاً کدام قسمت‌های وب‌سایت شما نمایش داده شود، یا این‌که عنوان صفحه شما چه باشد و…

تمامی این‌ها برای سئو کردن وب‌سایت شما اهمیت دارد اما مهم‌ترین نکته این است که، عنوان مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید. یک عنوان گیرا باید جذاب باشد، کلیشه‌ای و تکراری نباشد، اگر می‌توانید از اعداد در آن استفاده کنید و طوری عنوان را بنویسید که مخاطب بداند در این صفحه‌ای که وارد می‌شود قرار است چه چیزی را دریافت کند.

سئو کردن تصاویر سایت

بعد انتخاب کلمه کلیدی و نوشتن عنوان مطالب باید سعی کنید از عکس‌های مرتبط و تگ‌های مناسبی برای عکس‌ها استفاده کنید. شما برای تولید محتوا سئو شده باید عکس‌های مناسبی داشته باشید.

عکس‌ها باید بانام انگلیسی باشند، بهتر است این نام مطابق با نامک وب‌سایت شما نوشته‌شده باشد و سعی کنید حجم عکس به‌طور محسوسی از اندازه آن عکس کمتر باشد.

برای مثال: اگر عکس‌شما ۱۵۰۰*۱۵۰۰ پیکسل بود، حجم آن زیر ۵۰۰ کیلوبایت باشد.

فراموش نکنید برای هر تصویر حتماً نام جایگزین انتخاب کنید تا گوگل بتواند تشخیص دهد که این عکس مربوط به چیست. مقاله ما درباره بهینه سازی تصاویر را ببینید.

نامک مقالات خود را انگلیسی بگذارید

نامک مقالات خود را انگلیسی بگذارید
نامک مقالات خود را انگلیسی بگذارید

فرق چندانی ندارد که نامک وب‌‌سایت شما فارسی باشد یا انگلیسی اما بهتر است آن را انگلیسی انتخاب کنید تا برای نشر مطالب راحت تر باشید و این را بدانید گوگل متوجه این می‌‌شود که شما درباره چه موضوعی مطلب نوشته‌‌اید.

تاثیر برچسب‌‌های وردپرس بر سئو وب‌‌سایت

برچسب‌های وردپرس ۱۰۰ درصد در سئو شما تأثیر دارد اما چطور آن را استفاده کنیم؟

با این‌که مقاله با عنوان برچسب‌های وردپرس نوشته‌ایم اما برای آشنایی شما با کارکرد این برچسب‌ها مختصر توضیحی می‌دهیم. یکی از نکاتی که باید درباره برچسب‌ها بدانید این است که از برچسب‌ها بیشتر از ۵ بار در هر پست استفاده نکنید. مراقب باشید این برچسب‌ها کپی دسته‌ها یا عنوان شما نباشد، هر برچسب شما حداقل باید دارای ۱۰ مقاله باشد تا گوگل استفاده از برچسب‌ها را برای شما تقلب به‌حساب نیاورد.

برای این‌که این موضوع را بیشتر درک کنید می‌توانید از مقاله برچسب‌های وردپرس استفاده کنید.

برای سئو کردن سایت لینک نخرید

بعد از ۵ سال تجربه در میهن‌وردپرس و آزمون‌وخطاهای زیاد به این نتیجه رسیدیم که خرید لینک نه تنها سودی در سئو ندارد، بلکه نمره منفی هم می‌دهد. دلیل این را به‌صورت مفصل در دوره نبرد صفحه اول گوگل توضیح دادم.

اما باید بدانید گوگل به لینک‌هایی که به‌صورت یک‌دفعه به وب‌سایت‌ها داده می‌شود شک می‌کند و اگر شک کند منتظر می‌ماند تا ببیند این لینک‌ها در چه زمانی برداشته می‌شود. اگر مدت‌زمان لینک دهی به وب‌سایت شما کم باشد یا دائمی نباشد آن لینک را بی‌ارزش تلقی کرده و از نمره سئو شما نیز می‌کاهد.

اگر می‌خواهید وب‌سایت شما بازده بالایی داشته باشد و از طریق لینک دهی به سئوی خوبی دست یابید بهتر است از روش‌های دیگر تبلیغات مثل رپورتاژ آگهی استفاده کنید.

شاد و موفق باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.