دیجی اسکریپت

برنامه مه نابغه درسهایی از یک کارآفرین موفق – باران وب | دیجی اسکریپت

برنامه مه نابغه درسهایی از یک کارآفرین موفق – باران وب
[ad_1]

برنامه مه راه اندازی کسب و کار درسهایی از پر سود کارآفرینی

لوکاس کارلسون موفق راه اندازی کارآفرین. زمانی که او برای اولین بار آغاز شده اما او چند انتخاب بد که تقریبا هزینه او ،

نمی جست و خیز راه اندازی کسب و کار برنامه ریزی

در ابتدا او فقط برنامه نویسی یک ایده برای برنامه مه. او نیست که در یک صفحه فرود, هر, حساب بانکی, طوفان فکری ایده یا فکر کردن در مورد ایده آل مشتریان. پرش کلید مراحل واقعا او را برای سال. او برنامه برای هفته و پس از پایان برنامه ایده. سپس برنامه به صورت هفته و پایان این ایده. او نمی تواند مردم علاقه مند به این ایده است که ایجاد شد.

ایجاد یک صفحه فرود

در نهایت او تصمیم گرفت برای ایجاد یک صفحه فرود, یک شب هنگامی که او بیش از حد خسته به خواب و یا حتی به همسر خود در مورد برنامه نویسی ایده. این برنامه ایده PHP مه. او سعی کرد با قرار دادن آن بر روی یک سایت قبل از آن به نام Heroku.com. او ثبت PHP مه سایت و فقط به سادگی نوشت: “این مانند در Heroku برای PHP”. Heroku سایت تنها مجاز برای رودی بر روی ریل برنامه های کاربردی به طوری که او نمی تواند قرار دادن برنامه ها در آن سایت.

زندگی رویا

صبح روز بعد او بیدار شد و تا به حال هشت صد نفر در وب سایت خود را! او نبود بازار آن را در هر نقطه دیگری است. همه او بود قرار دادن یک لینک در هکر شبکه خبر. همچنین او در توصیف این سایت در عمق بیشتر. معلوم شد که این ایده بود که “در آتش” ایده حتی بدون ایجاد پروژه! به او این اطمینان که اگر تلاش است در قرار دادن نتایج مورد نظر خواهد بود. پس از برنامه ریزی برای دو هفته. او فقط به حال فقط یک نمونه اولیه و ترافیک رفت از ۸۰۰ به ۴۰۰۰ بازدید کنندگان منحصر به فرد در هر روز!

مو بر آتش مشکل برابر با اعتماد به نفس

او تا به حال شناسایی یک “مو بر آتش” مشکل است. این کار به او اعتماد به نفس به برنامه راه حل است. این تغییر زندگی خود را برای همیشه لطفا برای! او متوجه تفاوت بین داشتن یک مشکل که مردم می دانند که آنها باید در مقابل مشکلاتی که مردم نمی دانند که آنها باید. PHP مه زخم تا AppFog. آن را مطرح $۱۰ میلیارد دلار بود و بعد از آن خریداری شده است.

بدون هزینه های بازاریابی

او نه صرف یک سکه در بازاریابی! آن را یک حادثه است. مردم در حال حاضر می خواستم این ایده و به دنبال آن است. او یاد گرفته که او می تواند پیدا کردن آنچه که مردم در حال حاضر می خواستم و پس از آن برنامه یک نرم افزار مبتنی بر آنچه آنها می خواستند. او نبود در نظر گرفتن یک “تیری در تاریکی” دیگر.

مرعوب نمی شود

ایجاد یک صفحه فرود یا میکرو-وب سایت بسیار ترسناک برای اکثر مردم است. آنها نمی خواهند بدانند که اگر دیگران مانند خود را ایده خوبی است یا نه. وجود دارد انکار روانی بخشی به این طرز تفکر. می توان آن را خود شکست برای ایجاد یک ایده است. آنها فکر می کنم “خوب من با این ایده آنقدر که برای من مهم نیست که چه افراد دیگر در مورد آن فکر می کنم”. این فلسفه را کشتن یک ایده عالی است. قرار داده و خود را “پای راست اول” و دیدن آنچه که مردم نیاز دارند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.