دیجی اسکریپت

بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس کدام است و چرا | دیجی اسکریپت

بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس کدام است و چرا
[ad_1]

پلاگین‌های بسیار زیادی برای امنیت وردپرس وجود دارد. ممکن است پس از بررسی این افزونه‌ها مشاهده کنید که هرکدام چندین میلیون نصب فعال دارند. همین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی شما شود و نتوانید یک افزونه مناسب را برای سایت وردپرسی خود انتخاب کنید. اما پاسخ به این سوال کار بسیار دشواری است. چرا که تمام این افزونه‌ها در حال تغییر و آپدیت شدن هستند. همین تغییرات و به‌روزرسانی‌ها می‌تواند تاثیر بسیاری زیادی در انتخاب یک افزونه امنیتی وردپرس داشته باشد. حتی هر روز ممکن است یک پلاگین جدید با قابلیت‎‌های بسیار بهتر ارائه شود. با این حال بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس چیست؟

اما در حاضر که ما این ویدئو و مقاله را تهیه کرده‌ایم. بهترین افزونه امنیتی وردپرس که خود ما هم در میهن وردپرس چند سال است از آن استفاده می‌کنیم. افزونه امنیت فراگیر وردپرس(All In One WordPress Security) است. شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید، که چرا ما این افزونه را معرفی کرده‌ایم. ممکن است شما افزونه‌هایی مثل Wordfence و یا iThemes Security را روی وب‌سایت وردپرسی خود نصب کرده باشید و ببینید که این پلاگین‌ها قابلیت‌های بسیار بیشتری دارند. اما تعداد امکانات این پلاگین‌ها اصلا مهم نیست. بلکه امکانات قابل استفاده آن‌ها بسیار مهم است.

بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس

بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس
بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس

در واقع برای یک مقایسه جامع‌تر و بهتر، باید افزونه‌های مورد نظر را به‌صورت دوبه‌دو باهم مقایسه کنیم. یعنی All In One Security را باید به‌عنوان یک پلاگین مرجع در نظر بگیریم. سپس با سایر افزونه‌های امنیتی وردپرس مثل Wordfence، iThemes Security و Sucuri مقایسه کنیم. در نهایت هم به این نتیجه خواهیم رسید که All In One WordPress Security از همه این افزونه‌ها بهتر است.

پس ویدئوهای بعدی ما را درباره مقایسه افزونه‌های امنیتی وردپرس مشاهده کنید و سپس تمام افزونه‌ها را با All In One WordPress Security مقایسه کنید. این افزونه کاملا رایگان است و چند میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس دارد. به این نکته هم توجه کنید که در هیچ حوزه‌ای، خوب مطلق یا بد مطلق وجود ندارد. تمام سیستم‌ها دارای مزایا و معایب هستند. شما باید با توجه به نیاز خود مقایسه کنید و یک گزینه مناسب را انتخاب کنید.

برای مثال زمانی که می‌خواهید یک تلفن همراه خریداری کنید، دو سیستم عامل Android و IOS وجود دارد. که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعف هستند. این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود یک گزینه مناسب کار خود را انتخاب کنید. پس برای انتخاب یک افزونه امنیت وردپرس هم باید مقایسه‌ای بین آن‌ها داشته باشید. سپس هر افزونه که دارای مشکلات کمتر و امکانات بیشتری بود را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید و استفاده کنید. هیچوقت به‌دنبال افزونه‌ای که بدون نقص باشد و تمام امکانات افزونه‌های دیگر را یکجا داشته باشد نروید. چرا که چنین چیزی هرگز پیدا نخواهید کرد.

به زودی مقایسه‌ای از این افزونه و سایر افزونه‌های امنیتی وردپرس در همین صفحه منتشر خواهیم کرد.

موفق باشید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.