دیجی اسکریپت

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس | دیجی اسکریپت

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس
[ad_1]

به طور حتم در سایت وردپرسی خود با خطای ۴۰۴ page not found errors برخوردید! با افزونه های کاربردی ۴۰۴ Redirect میتوان این خطا را برطرف کرد. در ادامه افزونه های رفع خطای ۴۰۴ Redirect را مطرح میکنیم.

 

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس

خطای ۴۰۴ زمانی رخ می دهد که صفحه ای از وبسایت شما که کاربر درخواست کرده در سایت شما موجود نیست. زمانی که کاربر آدرسی را در سایت شما تایپ می کند که این صفحه در سایت شما وجود ندارد و یا آدرس آن تغییر کرده است.در این صورت خطای ۴۰۴ به کاربر نمایش داده می شود حاوی این که صفحه یافت نشد.

 

همچنین وقتی وب سایت خود را به یک دامنه جدید انتقال دهید این خطا نمایش داده می شود. باید ساختار پیوند یکتا سایت وردپرسی خودتان را تعمیر کنید. بهترین راه برای رفع این خطا، هدایت کاربران به مکان جدید است. شما باید ریدایرکت ۳۰۱ را ایجاد و  مکتن جدید پست ها و صفحات خود را به موتورهای جستجو اطلاع دهید.

 

 افزونه SEO Redirection

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات 404 در وردپرس

افرونه Redirection SEO یکی از معروف ترین و بهترین افزونه ریدایرکت صفحات ۴۰۴ وردپرس است. دارای یک رابط کاربری ساده برای مدیریت ریدایرکت های شما می باشد. همچنبن یک جدول جدید در پایگاه داده شما ایجاد می کند تا ریدایرکت های شما را ذخیره کند. و تاریخچه همه ی ریدایرکت ها در سایت وردپرسی شما را نگه می دارد.

 

افزونه ۴۰۴page – your smart custom 404 error page

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات 404 در وردپرس

یکی از افزونه های محبوب ریدایرکت ۴۰۴ است که می توان به سادگی یک صفحه موجود از سایت خود را انتخاب و به عنوان صفحه ۴۰۴ استفاده کرد.

 

افزونه All 404 Redirect to Homepage

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات 404 در وردپرس

این افزونه خطای صفحات ۴۰۴ را با استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ مدیریت می کند. پس از نصب افزونه فیلد وضعیت در پنل کاربری افزونه را فعال کنید. همچنین میتوانید کد زیر را به فایل ۴۰۴٫php قالب خود اضافه کنید.

<?php
header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently");
header("Location: ".get_bloginfo('url'));
exit();
?>

افزونه Forty Four – ۴۰۴ Plugin for WordPress

بهترین افزونه ریدایرکت صفحات 404 در وردپرس

همچنین این افزونه نیز یکی از بهترین‌هاست که به کمک آن میتوان صفحه ۴۰۴ پیش فرض قالب خود را به راحتی با صفحه سفارشی جایگزین کرد.

موفق و پیروز باشید.

نوشته بهترین افزونه ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.