دیجی اسکریپت

بهترین وب سایت آموزش وردپرس در ایران شدیم | دیجی اسکریپت

بهترین وب سایت آموزش وردپرس در ایران شدیم
[ad_1]

درود بر شما وردپرسی‌ها و خصوصا میهن وردپرسی‌های عزیز. در بین تمام خبر‌ها و مشکلاتی که این روز‌ها همه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم خبرهای خوبی از میهن وردپرس برای شما داریم.

همه ما زمانی انتخابی می‌کنیم که آینده ما یا حوزه کاری ما را برای همیشه تغییر خواهد داد. انتخابی که گاها به نفع ماست یا تغییراتی که ما را از هدف اصلی دور خواهند کرد. تابستان سال ۱۳۹۴ انتخابی کردیم و این انتخاب باعث بوجود آمدن یک وب‌سایت جدید در حوزه وردپرس فارسی شد. کم‌کم افرادی به تیم میهن وردپرس اضافه شدند و این وب‌سایت به مرور با همکاری تیم میهن وردپرس و صد البته همراهی شما عزیزان رشد کرد.

حالا مفتخریم که اعلام کنیم چند روزی است وب‌سایت میهن وردپرس رتبه اولین وب‌سایت آموزش وردپرس در ایران را (طبق آمار وب‌سایت الکسا) از آن خود کرده است.

حالا که این خبر را می‌نویسم در بین تمام وب‌سایت‌های ایرانی رتبه ۱۶۴ و در بین تمام وب‌سایت‌های دنیا رتبه ۵,۵۳۲ را از آن خود کرده‌ایم.

البته هر چند ممکن است این آمار و ارقام طی روز‌های آینده یا حتی زمانی که شما این مقاله را مطالعه می‌کنید تغییراتی کرده باشد اما دلیل و قوت قلبی خواهد بود برای ما تا هرچه بهتر بتوانیم پاسخگوی شما و کسب‌و‌کار آنلاین شما باشیم. برای پاسخگو بودن برنامه‌هایی داریم که در ادامه با شما عزیزان در میان خواهم گذاشت.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

کپی نکردیم! خودمان ساختیم.

همانطور که در تولد ۴ سالگی میهن وردپرس آرزو کردیم و در پیام تبریک سال ۲۰۱۹ میلادی قول دادیم، محصولاتی ایرانی برای ایرانی‌ها تولید کردیم. افزونه‌ها و قالب‌های وردپرسی مثل میهن مارکت، میهن پنل و آریایی (و البته تا چند روز آینده قالب جدیدی به نام اهورا) توسط تیم میهن وردپرس ساخته شد که تا این لحظه ۱۳۵۸ وب‌سایت ایرانی از این محصولات ایرانی استفاده می‌کنند. محصولاتی که قرار هست از این پس تمام تمرکز ما روی آن‌ها باشد تا روز به روز قوی‌تر و کارآمدتر باشند.

۲۵۸۱۲ فقط یک عدد نیست!

برای ما ۲۵۸۱۲ نفر یک عدد نیست! هر یک از ۲۵۸۱۲ نفر میهن وردپرسی (اعضای فعال سایت میهن وردپرس) که هم‌اکنون از خدمات ما استفاده می‌کنند با ما در ارتباط هستند. مشکلات و راهکار‌های خود را برای بهبود میهن وردپرس و محصولات ما بیان کردند و امروز میهن وردپرس یک خانواده تقریبا ۲۶ هزار نفری هست.

از این پس شما درخواست کنید. اجرا از ما

امروز به این موضوع فکر می‌کردم که هر چه مقاله در دنیای وردپرس می‌توان نوشت، در بخش مقالات آموزشی میهن وردپرس منتشر شده. اما همه ما می‌دانیم که این فقط یک گمانه‌زنی است. دنیای وردپرس به این راحتی‌ها با ۲۰۰۰ مقاله به پایان نمی‌رسد. اما شاید بهتر باشد از این پس شما درخواست کنید و ما اجرا کنیم. طی چند روز آینده بخشی جدید برای درخواست آموزش به وب‌سایت میهن وردپرس اضافه خواهیم کرد. شما سوال بپرسید، ما پاسخ سوالات شما را طی یک مقاله آموزشی (در صورت نیاز همراه با فیلم آموزشی) در بخش مقالات سایت منتشر خواهیم کرد.

همچنان انتقاد پذیر هستیم…

یکی از مواردی که همیشه سعی در اجرای آن داشته‌ایم، انتقاد پذیر بودن هست. خوشبختانه تا بحال حتی یک نظر یا نقد را سانسور نکرده‌ایم! اگر تعریف از خود نباشد به روش کار خودمان ایمان داریم. 🙂 اگر پیشنهاد یا انتقادی درباره سایت میهن وردپرس دارید اعلام کنید. با جان و دل پذیرای انتقادات شما هستیم.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما

رضا حسینی راد – بنیانگذار و عضوی از تیم میهن وردپرس

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.