دیجی اسکریپت

ترفند هایی برای این که توسعه دهنده وردپرس بهتری باشید – بخش اول | دیجی اسکریپت

ترفند هایی برای این که توسعه دهنده وردپرس بهتری باشید – بخش اول
[ad_1]

خیلی وقتا براتون ممکنه پیش اومده باشه که دوس داشته باشید یک قابلیت یا ویژگی رو به سایت ورپرسی خودتون اضافه کنید و با خودتون فکر کرده باشید که چطوری می تونید این قابلیت یا ویژگی رو اضافه کنید. ما در این مقاله شما رو با ترفند هایی از وردپرس آشنا خواهیم کرد که در آینده به کارتون میاد. با ما همراه باشید.

 

cadcorp_developer_200x200

 

 

۱) ستون کناری شما قفسه سالن پذیرایی شما نیست:

شما به خوبی میدونید که قفسه سالن پذیرایی شما نباید باز بشه چرا که ممکنه کلیه وسای و چیزایی که داخلشه رو سرتون بریزه! این دقیقاً چیزی هست که ستون های کناری وب سایت وردپرسی شما شبیهش می تونه باشه. جایی که با آیکون های رسانه های اجتماعی، عکس ها، پیوند به توییت ، تبلیغات و خیلی چیزای دیگه پر شده است. همین باعث میشه لینک یا پیوندی که شما مد نظر دارید به چشم بازدید کننده وب سایتتون بیاد دیده نشه و نتیجه مطلوبی نگیرید. در نتیجه به هدفتون که ارجاع بازدید کننده به مقصد لینک هست نرسید! همین الان دست به کار بشید و دستی به سر و روی نوار ابزار کناری وب سایتتون بکشید.

 

۲) پیوندهای یکتا رو پاک سازی کنید:

شما زحمت زیادی می کشید تا محتوای خوبی برای وب سایتتون آماده و منتشر کنید تا توسط موتورهای جستجویی مثل گوگل ، یاهو ، بینگ و … دیده شوند. بهتره که این کارو با قرار دادن یه سری علامت و نشان برای موتور های جستجو راحت کنید. چگونه باید این کارو کرد ؟

یکی از بهبود های سریع و آنی استفاده از بخش تنظیمات پیوند یکتا که درون بخش مدیریت وردپرس هست. بنابراین بهتره قبل از انتشار مطالب درباره ی پیوند یکتا تجدید نظر کنید.

 

۳)حداکثر تاثیر گذاری با توضیحات و عنوان:

وقتی شما برگه ها و مطالب خود را داخل شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک ، لینکدین ، گوگل پلاس و … به اشتراک می گذارید، این سرویس ها عنوان و توضیحات محتوای شما رو دریافت کرده تا همراه لینک شما به اشتراک بگذارند تا زمانی که بازدید کننده ای لینک شما را در شبکه های اجتماعی میبیند به راحتی بتواند در مورد دنبال کردن مطلب و کلیک بر روی آن تصمیم گیری کند. همین موضوع باعث می شود تا به اهمیت عنوان و توضیحات پی ببریم!

نوشته ترفند هایی برای این که توسعه دهنده وردپرس بهتری باشید – بخش اول اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.