دیجی اسکریپت

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول در ووکامرس با WooCommerce Wholesale Prices | دیجی اسکریپت

تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول در ووکامرس با WooCommerce Wholesale Prices
[ad_1]

شاید شما هم بخواهید برخی محصولات فروشگاهتان را با قیمت پایین تر به کاربرانی خاص بفروشید؛ یا به عبارت دیگر، فروش عمده محصول در ووکامرس را برای آن ها در نظر بگیرید. فرض کنید صاحب یک فروشگاه اینترنتی کفش هستید. کاربری می‌خواهد ۵۰ جفت کفش را یکجا از شما خریداری کند. قطعا برای حفظ مشتری باید کفش‌ها را به قیمت عمده به ایشان بفروشید. اگر شما هم نیازمند فروش محصولات فروشگاه ووکامرسی خود با قیمت عمده هستید، برای این منظور نیز امکانی در ووکامرس تعبیه شده که به کمک آن می‌توانید عملیاتفروش عمده در ووکامرس را انجام دهید. این مقاله را از ‌دست ندهید.

فروش عمده محصول در ووکامرس

این امکان به ما اجازه می‌دهد تا به مشتریانی خاص این اجازه را بدهیم که محصولات را با قیمت ویژه بصورت فروش عمده محصول در ووکامرس و کمتر از آن چیزی که به مشتریان معمولی ارائه می‌شود، بفروشیم. برای این کار از افزونه WooCommerce Wholesale Prices کمک می‌گیریم که افزونه‌ای فوق‌العاده برای فروش عمده محصول در ووکامرس محسوب می‌شود.

نصب و راه اندازی افزونه

فروش عمده محصول در ووکامرس

برای نصب افزونه فروش عمده ووکامرس، افزونه را از انتهای همین آموزش دانلود کرده و برای نصب آن به بخش افزونه‌ها و افزودن بروید. سپس افزونه را آپلود کرده و فعال نمایید.

تنظیمات افزونه

پس از نصب و فعال‌سازی افزونه، یک محصول جدید اضافه می‌کنیم یا یکی از محصولات موجود را ویرایش می‌کنیم. در جعبه اطلاعات محصول، گزینه جدیدی به نام Whosesale Prices نمایش داده می‌شود که مربوط به فروش عمده محصول در ووکامرس است. اینجا می‌توانید قیمت عمده‌ای که در نظر دارید را وارد کنید.

فروش عمده محصول در ووکامرس

ما قیمت اصلی محصول را ۵۰ هزار تومان و قیمت عمده آن را ۴۵ هزار تومان قرار دادیم. دقت کنید که فرقی نمی‌کند محصول شما ساده است یا متغیر؛ می‌توانید برای محصولات متغیر هم قیمت عمده را اعمال کنید. حال محصول مورد نظر را منتشر یا بروزرسانی نمایید.

مشخص کردن کاربران

اکنون باید کاربرانی را به عنوان اشخاصی که می‌توانند محصولات شما را با قیمت عمده بخرند به وردپرس معرفی کنید. برای این کار به منوی کاربران در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید و اگر کاربری از قبل در سایت ثبت نام کرده است، روی دکمه ویرایش کلیک کنید و نقش کاربر را Wholesale Customer قرار دهید.

فروش عمده محصول در ووکامرس

اگر هم می‌خواهید کاربری را اضافه کنید، روی گزینه افزودن کلیک کرده و بعد از انتخاب نام کاربری، ایمیل و رمز عبور، نقش کاربر را همان Wholesale Customer انتخاب کنید و کاربر جدید را اضافه کنید.

نتیجه اولیه

حال اگر کاربری را که به عنوان Wholesale Customer برگزیدید، محصولاتی را که برای آن‌ها قیمت عمده اعمال کرده‌اید مشاهده کند، می‌تواند آن‌ها را با قیمت عمده خریداری کند. تاکید می‌کنیم که این قیمت فروش عمده محصول در ووکامرس به جز برای این کاربران، برای بقیه قابل مشاهده نیست.

فروش عمده محصول در ووکامرس

همانطور که مشاهده می کنید، به جای قیمت اصلی، قیمت عمده برای کاربر مورد نظر نمایش داده خواهد شد.

حال شاید دوست داشته باشید به جای عبارت انگلیسی Wholesale Price، از یک عبارت فارسی مانند “قیمت عمده” استفاده نمایید. این قابلیت در نسخه پرمیوم افزونه در دسترس است؛ اما چون این افزونه نسخه رایگان است و نسخه پرمیوم باید توسط درگاه‌های بین المللی دلاری خریداری شود، در ادامه شما را با نحوه تغییر این متن، بدون خرید نسخه پرمیوم آشنا خواهیم کرد.

تبدیل متن انگلیسی به فارسی

ابتدا به فضای هاست خود مراجعه کنید و پوشه‌ای که وردپرس را در آن نصب کرده‌اید باز کنید. به طور معمول فایل‌های وردپرس در همان پوشه public_html موجود است. اکنون به مسیر زیر مراجعه نمایید:

wp-content » plugins » woocommerce-wholesale-prices » includes

حال فایل class-wwp-wholesale-prices.php را پیدا کرده و آن را ویرایش نمایید. در ویرایشگر باز شده کد زیر را پیدا کنید:

۱
$wholesale_price_title_text = trim( apply_filters( 'wwp_filter_wholesale_price_title_text' , __( 'Wholesale Price:' , 'woocommerce-wholesale-prices' ) ) );

کد زیر را به جای کد بالا قرار داده و تغییرات را ذخیره نمایید:

۱
$wholesale_price_title_text = trim( apply_filters( 'wwp_filter_wholesale_price_title_text' , __( 'قیمت عمده:' , 'woocommerce-wholesale-prices' ) ) );

نتیجه نهایی

نتیجه کار به صورت زیر خواهد شد:

فروش عمده محصول در ووکامرس

نتیجه گیری

اگر قصد دارید فروشگاه ووکامرسی خود را پیشرفته‌تر کنید و برای کاربرانی خاص قیمت عمده لحاظ کنید، این افزونه بهترین انتخاب شما خواهد بود. چرا که کاربران شما ممکن است خود تامین کننده باشند و محصولات با تعداد بالایی از شما خرید کنند. ارائه محصولات با فروش عمده محصول در ووکامرس در این گونه موارد ضرورت می‌یابد. عرضه محصولات با قیمت عمده را می‌توانید به راحتی با افزونه Woocommerce wholesale prices برای کاربران خود فراهم کنید.

نوشته تعیین قیمت ویژه برای فروش عمده محصول در ووکامرس با WooCommerce Wholesale Prices اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.