دیجی اسکریپت

تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس بر اساس تعداد کلمات | دیجی اسکریپت

تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس بر اساس تعداد کلمات
[ad_1]

تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس بر اساس تعداد کلمات

در این مقاله ما به شما روش تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس بر اساس تعداد کلمات را آموزش میدهیم. حتی اگر وردپرس تعداد کلمات را در پایین ویرایشگر نمایش دهد باز به سختی قابل توجه است. افزونه ای را معرفی می کنیم که به شما اجازه تنظیم تعداد کلمات و تغییر خودکار رنگ پس زمینه وردپرس به شما در رسیدن به نقطه عطف را میدهد. این یک راه حل مناسب برای سایت های چند نویسنده ای و وبلاگ نویسان و دانش آموزانی که از وردپرس برای نوشتن کار یا مقاله خود استفاده میکنند هست.

 

editor-color-on-word-count-1

 

اولین کار نصب و راه اندازی افزونه  Editor Color on Word Count میباشد. پس از فعال سازی براحتی میتوانید پست را ویرایش کنید و افزونه را در عمل ببینید.

 

نکته: رنگ پس زمینه فقط با visual editor کار میکند،اگر شما از text editor استفاده میکنید نیاز دارید که به ویژوال تغییر دهید. برای تنظیمات افزونه به بخش تنظیمات> editor colors  مراجعه شود. در آنجا رنگ های مختلفی برای تعداد کلمات مختلف وجود دارد. ویرایشگر رنگ پس زمینه با نوشتن محتوای بیشتر تغییر میکند.

 

افزونه با مجموعه ی از پیش تعریف شده از رنگها برای ۵ مدل تعداد کلمه می آید. شما میتوانید تعداد کلمات را تغییر دهید یا رنگ آنها را با کلیک روی آیکون color wheel تغییر دهید. همچنین میتوانید تنظیمات رنگ را با کلیک روی دکمه close حذف کنید. اگر بخواهید معیارهای دیگری اضافه کنید براحتی روی دکمه add color کلیک کنید. سپس نیاز دارید کلمه و رنگ را تعریف کنید. پس از انجام روی گزینه ذخیره تغییرات برای ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

نوشته تغییر رنگ پس زمینه ویرایشگر وردپرس بر اساس تعداد کلمات اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.