دیجی اسکریپت

تغییر متن ایمیل ووکامرس به متن دلخواه شما | دیجی اسکریپت

تغییر متن ایمیل ووکامرس به متن دلخواه شما
[ad_1]

تغییر متن ایمیل ووکامرس به متن دلخواه شما

۳ از ۵ رای


تغییر متن ایمیل ووکامرس

زمانی‌که یک کاربر سایت فروشگاهی شما خریدی انجام می‌دهد، بدون شک نیاز هست تا رسید خرید و یا اطلاعیه پرداخت صورتحساب را برای این مشتری از طریق ایمیل ارسال کنید. فروشگاه ساز ووکامرس چنین امکانی را دارد و برای ارسال ایمیل‌ها یا رسید‌های خرید فروشگاهتان، نیازی به استخدام یک حسابدار یا فروشنده ندارید و این از ویژگی‌های داشتن یک کسب‌و‌کار اینترنتی هست!

همانطور که گفتیم، ووکامرس امکان ارسال ایمیل‌ها را دارد و شما می‌توانید حتی با تغییر قالب ایمیل‌های ارسالی ووکامرس، رسید‌های زیباتری برای مشتریان خود ارسال کنید. اما در بخش بعدی از دوره رایگان آموزش ووکامرس، قصد داریم شما را با تغییر متن ایمیل‌های ارسالی فروشگاه ووکامرس، آشنا کنیم. برای اینکار نیازی به نصب افزونه مجزا نیست و تنها کافیست وارد بخش بعدی از تنظیمات ووکامرس شوید. پس با ما همراه باشید.

در این مطلب می‌خوانید:

تغییر متن ایمیل ووکامرس

برای تغییر متن ایمیل‌ها کافیست وارد پنل مدیریت وردپرس خود شده و سپس وارد بخش ووکامرس > پیکربندی شوید.

پیکربندی ووکامرس
پیکربندی ووکامرس

حالا شما به پنل تنظیمات ووکامرس دسترسی دارید! مثل همیشه. از بالای این صفحه تنظیمات، روی گزینه ایمیل‌ها کلیک کنید.

ایمیل ها در ووکامرس
بخش ایمیل‌ها در ووکامرس

تغییر ایمیل‌های انتخابی شما

در اینجا لیستی از ایمیل‌هایی که ووکامرس برای شما و کابرانتان ارسال می‌کند را خواهید دید. جلوی هر ایمیل روی مدیریت کلیک کنید تا بتوانید آن‌را تغییر داده و از عنوان یا متن ایمیل دلخواه خودتان استفاده کنید.

تغییر ایمیل های ووکامرس

امکان تغییر متن ایمیل‌ها وجود ندارد؟!

وقتی روی مدیریت کلیک کردید در کمال ناباوری خواهید دید که فقط عنوان ایمیل و گیرنده قابل تغییر هست! یعنی واقعا جایی برای تغییر متن ایمیل‌های ارسالی نیست؟! در دنیای وردپرس کلمه امکان پذیر نیست معنی ندارد! پس برای تغییر متن ایمیل باید روی دکمه کپی فایل در پوسته کلیک کنید.

کپی فایل در قالب

بعد از کلیک روی این دکمه، ووکامرس شروع به کپی کردن فایل ایمیل‌ها در قالب سایت شما خواهد کرد. حالا باید وارد بخش نمایش > ویرایشگر شده و کمی دست به کد شویم. 🙂

تغییر متن ایمیل‌های ووکامرس از طریق قالب وردپرس

بخش نمایش > ویرایشگر برای تغییر کد‌های قالب سایت شما استفاده می‌شود. از سمت چپ صفحه باید پوشه woocommerce را باز کنید و سپس پوشه emails و از آنجا فایلی که در مرحله قبلی کپی کردید را مشاهده بفرمایید.

پس با تغییر کد‌های فایل admin-new-order.php می‌توانید متن ایمیل‌ارسالی به کاربر را تغییر دهید. البته این فایل مربوط به ایمیل سفارش جدید هست. چرا که در مرحله قبلی ما این قالب ایمیل را در سایتمان کپی کردیم.

برای تغییر این متن نیاز هست تا عباراتی که در ایمیل دریافت می‌کنید را در این فایل پیدا کرده و جایگزین کنید.

موفق باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.