دیجی اسکریپت

تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Change Username | دیجی اسکریپت

تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Change Username
[ad_1]

تغییر نام کاربری در وردپرس با افزونه Change Username

تغییر نام کاربری در وردپرس

اگر تاکنون خواسته اید نام شناسه یا کاربری وردپرس خود را تغییر دهید؟ برای این کار نیاز به وارد شدن به هاست تان است و از طریق phpmyadmin میتوان این کار را انجام داد. ولی برای راحتی کار خود میتوانید با نصب افزونه change username در پنل مدیریت وردپرس نام کاربری وردپرس را تغییر دهید.

به طور پیش فرض در وردپرس نمیتوان نام کاربری را تغییر داد:

ویرایش نام کاربری

اما با نصب یک افزونه به راحتی میتوان این کار را کرد.

نحوه کار با افزونه change username

برای شروع کار با افزونه در ابتدا آن را از پایین صفحه دانلود و نصب کنید. سپس آن را فعال کرده و تنظیمات افزونه را پیکریندی کنید. پس از فعال سازی افزونه، وارد صفحه پیشخوان وردپرس> کاربران> شناسنامه شما > شوید. در پایین صفحه در بخش نام کاربری رو به روی آن لینک آبی رنگی به نام change username ایجاد شده است.

تغییر نام کاربری وردپرس

روی لینک کلیک کرده و نام کاربری دلخواه خود را جایگزین و ذخیره کنید. برای پیکربندی افزونه، وارد قسمت تنظیمات> username changer شوید. حال دو سربرگ دارد. در سربرگ general settings، میتوان نقش کاربری را تعیین کنید که چه کسانی مجاز به تغییر نام کاربری سایت خود هستند. حداقل طول نام کاربری، پیام ایمیل عوض شدن نام کاربری را مشخص کنید و روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در سربرگ بعدی، برچسب های دکمه و پیام ها را به زبان دلخواه خود تغییر دهید. به همین راحتی؛ از این به بعد میتوانید بدون نیاز به هاست خود نام کاربری سایت خود را تغییر دهید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.