دیجی اسکریپت

تنظیمات اینترنت همراه اول نوترینو (اندروید، آیفون) – باران وب | دیجی اسکریپت

تنظیمات اینترنت همراه اول نوترینو (اندروید، آیفون) – باران وب
[ad_1]

عیدی اینترنت ١٢٠گیگابایتی همراه اول دورغی بیش نیست با خریدن و فعالسازی سیمکارت رایتل و اولین استفاده از آن، بستههای آغازین اینترنت، مکالمه و پیامک برای سیمکارت شما فعال میشود. همانطور که مشاهده کردید با استفاده از کد دستوری، ارسال پیامک و اپلیکیشن همراه من میتوانید از باقیمانده اینترنت همراه خود آگاه شوید. با انتخاب گزینه ۱٫خودم می توانید بسته را برای خود بخرید. طرح بستههای اشتراکی دیتا برای چه مشترکینی قابل استفاده است؟ طرح بستههای اشتراکی دیتا از نظر خریدار بسته و عضوهای زیر مجموعه محدودیتی به لحاظ نوع سیمکارت وجود ندارد و هر دو میتوانند سیمکارت دائمی و یا اعتباری همراه اول داشته باشند. با این حال استفاده از بسته های اینترنت ایرانسل در هر دو نوع سیمکارت دائمی و اعتباری این اپراتور امکانپذیر خواهد بود. در حال حاضر این بستهها در دو نوع بستههای صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بستههای شبانت (۲ تا ۷ صبح) در اختیار مشترکین قرار میگیرد. این بستهها قابل رزرو کردن هستند. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور خود، باقیمانده حجم اینترنت خود را میتوانید مانند تصویر زیر مشاهده کنید. مخاطبان تجارتنیوز، اعتراضات و درددلهای خود را در مورد آنها با این رسانه در میان گذاشتهاند.

بسته رزرو بستههای اینترنت همراهی، متناسب با قیمت و حجم بستهی اینترنت همراهی متفاوت می باشند و مشترک می تواند در هر زمان اقدام به رزرو و یا خرید بسته دیگر و یا لغو تمدید خودکار بسته رزرو کند. همچنین یک عضو نمیتواند خودش به عنوان خریدار بسته، بسته اشتراکی فعال کند. مشترک در یک زمان فقط میتواند یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. توجه: در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد. مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من، به خدمات مختلف همراه اول از جمله خرید بسته های اینترنتی به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. ترافیک هدیه صبحانت معادل ۱۰ درصد حجم کل بسته خریداری شده است و در ساعات ۶ صبح تا ۱۲ ظهر قابل استفاده خواهد بود. سرعت تا ۸Mbps را برای شما امکان پذیر می کند در تصویر زیر شما می توانید قیمت و شارژ همراه اول مورد نیاز جهت فعالسازی و همچنین روش فعالسازی را مشاهده نمایید. برای خرید بسته اینترنت همراه اول با اپلیکیشن پیشخوان ۲۴ کافیست ابتدا نرم افزار را استورهای معتبر یا سایت پیشخوان ۲۴ روی گوشی موبایل خود نصب کنید. در این روش علاوه بر دانلود، نصب و ثبت نام در اپلیکیشن همراه من نیاز به اتصال به اینترنت خواهید داشت.

در غیر این صورت باید ابتدا نسبت به ثبت نام جدید اقدام کرده و پس دریافت رمز عبور وارد سایت بشین. با مراجعه به آدرس اینترنتی «همراه من» و وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور خود میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و بسته اینترنتی مورد نظر را خریداری کنید. شما میتوانید با ارسال ارسال عدد ۳۲ لاتین به سامانه پیامکی ۰۰۹۸۱۰ بستههای اینترنی همراه اول را مشاهده و بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. میتوانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و در صورت تمایل فعال نمایند. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی و یا در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته رزرو برای وی فعال خواهد شد. در صورتی که مشترک در بازه مربوطه اقدام به رزرو یکی از بسته ها کند، پس از پایان ۳۰ روز، امکان فعالسازی رزرو برای مشترک وجود خواهد داشت. «من خودم یک متخصص در امور زیر ساخت هستم مگر چقدر اپراتورها هزینه می کنند که خدمات را اینقدر گران کرده اند.

هر عضو میتواند فقط زیرمجموعه یک خریدار بسته باشد و تا زمان اتمام بسته اشتراکی موجود نمیتواند عضو بسته اشتراکی دیگری شود. با توجه به افزایش نرم افزار های متنوع در گوشی همراه و استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده است، پس باید از نحوه خرید بسته های اینرنت همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین نحوه استعلام بسته های اینترنت باید اطلاعات کافی داشته باشیم. خریدار بسته در صورت تمایل میتواند در هنگام فعالسازی و یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، اقدام به افزودن یک یا چند مشترک زیر مجموعه و یا حذف آنها نموده و حجم بسته را با آنها به اشتراک گذارد. مبلغ بسته رزرو در هنگام فعالسازی به حساب مشترکین دائمی منظور شده و یا از میزان اعتبار مشترکین اعتباری کم می شود. این بستهها قابلیت رزرو ندارند و برای فعالسازی بسته مدار فیروزهای بعدی باید تا اتمام اعتبار زمانی یا حجم بسته، صبر کنید اما محدودیتی از نظر تعداد بسته های قابل فعالسازی در یک روز وجود ندارد. اولویت مصرف بستههای مدار فیروزهای به علت اعتبار زمانی کوتاه از همه بستههای فعلی بالاتر است. بستههای نامحدود اینترنت شبانه فاقد رزرو خودکار هستند.

این بسته ها فاقد تمدید خودکار حجمی و یا زمانی هستند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از نرم افزارهای درایو های ابری نظیر دراپ باکس (Dropbox) و وان درایو (OneDrive) بر روی سیستم خود استفاده میکنید؛ برای کنترل میزان مصرف دیتای ارسالی و سرعت اینترنت حتما آپلود فایل ها را زمان بندی و از حالت خودکار خارج کنید. ۲ گیگ هدیه شبانه) (ویژه با شرایط ) پیشنهاد ویژه نوترینو به مشترکان با قیمت ۱۲,۰۰۰ تومان برای مدت محدود است. در همین مدت بود که عرضه سیم کارت در ایران آغاز گردید و بسته های اینترنت آن نیز به مراتب قوی تر هستند. بسته های اینترنت ایرانسل در حال حاضر به شاخههای مختلفی نظیر بستههای اینترنت همراه، بستههای اینترنت چند کاربره، بستههای ترکیبی، بوم و بوم پلاس و همچنین بستههای اینترنت ثابت یا TD-LTE تقسیم بندی میشود. در این سرویس فعالسازی توسط یک مشترک (خریدار بسته) انجام میشود. در واقع به جای آن که هر کدام از اعضای خانواده به شکل جداگانه اقدام به خرید بستهی اینترنتی مد نظر خود نماید، این امر به شکل یکجا انجام میشود. پس از لاگین کردن در صفحه اصلی سایت مقدار حجم باقیمانده اینترنت همراه اول خود را مشاهده خواهید کرد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.