دیجی اسکریپت

توسعه نرم افزار تلفن همراه روند در سال ۲۰۱۸ – باران وب | دیجی اسکریپت

توسعه نرم افزار تلفن همراه روند در سال ۲۰۱۸ – باران وب
[ad_1]

پس از موفقیت ۲۰۱۷, برنامه موبایل صنعت است که تمام مجموعه را به بالا و دیدار با چالش ها در سال ۲۰۱۸ است. تلفن همراه توسعه سناریو است که در راه به بلوغ و تبدیل شدن به بیشتر کاربر پسند. آن را با هدف یکپارچه سازی نیازهای کسب و کار و مسائل فنی است.

نرم افزار تلفن همراه عملکرد مدیر

تجربه سال گذشته نشان می دهد که هر چند بازار نرم افزار انجام شده است به خوبی وجود دارد تعداد کمتر از دانلود نرم افزار برای هر کاربر. توسعه دهندگان در حال حاضر به دنبال برنامه های است که در تعامل و جلب رضایت کاربران و همچنین تشویق به استفاده منظم از برنامه های خود را. هدف این است که آنها را از لحاظ فنی صدا و به طور همزمان افزایش تقاضا برای استفاده از.

فناوری Blockchain

ناگهانی و صعود در استفاده از بیت کوین است موجب علاقه به تلفن همراه فناوری blockchain. توسعه دهندگان آماده برای محکم نگاه داشتن به این علاقه است. تنها نگرانی خواهد بود برای تعیین مزایای استفاده از فن آوری های جدید به جای قدیمی پایگاه داده SQL برای برنامه های فردی است.

یادگیری ماشین

اپل هسته ML کتابخانه معرفی کرده است ساخته شده است در مدل ML. این به توسعه دهندگان یک راه مناسب شامل ML فن آوری در برنامه های iOS. در سال ۲۰۱۸ برنامه توسعه دهندگان انتظار می رود که این اهرم استفاده.

Chatbots

Chatbots راه اندازی شد در سال ۲۰۱۶٫ آنها ایجاد پیام های سیستم عامل با استفاده از ربات برای استفاده در وب سایت. در این سال این رباتها به گسترش دامنه خود را به تلفن همراه. توسعه دهندگان برای پیدا کردن آن آسان به استفاده از chatbots. آنها نه برای یادگیری رابط کاربری جدید و نه آنها نیاز به توسعه برنامه های بومی است که باید به طور منظم به روز رسانی.

اندروید مسنجر نرم افزار

این شرکت کننده جدید است به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به یک مورد علاقه در این سال است. از آن نیاز به هیچ نصب و سازگار با تمام سیستم عامل. امکان تعبیه آن در موتورهای جستجو گوگل به عنوان مزیت اضافه شده است.

بهینه سازی تلفن همراه صفحه

گوگل آمپر می سازد در حال دیدن سایت وب بر روی تلفن همراه سریع تر است. دامنه با استفاده از آمپر برای رسیدن به و تعامل بیشتر کاربران است. بیشتر و بیشتر برنامه های در حال انتظار برای تبدیل به آمپر به اهرم مزیت است.

۵G در راه است

۵G آماده تحویل با سرعت. آن کار خواهد کرد تا به شصت بار سریع تر از حال حاضر تکنولوژی ۴G. این شبکه جدید است به رول از به آرامی با ایالات متحده آمریکا بر اساس ارائه دهندگان خدمات مصرف منجر شود.

بازگشت از ابر

۲۰۱۸ را ببینید مبتنی بر ابر نرم افزار افزایش عظیم ۸۹%. ذخیره سازی ابر امن است. آن را پاک فضا در دستگاه ها و غذا نمی خورد به حافظه دستگاه ساخت آن مورد نظر ذخیره سازی به صورت خصوصی و تجاری استفاده کنید. تلفن همراه بخش مدیریت به عنوان یک سرویس اجازه می دهد تا داده ها به عقب و جلو حرکت از ابر به دستگاه به راحتی و به راحتی و سریع می باشد.

Wearables ادامه خواهد داد به رشد در این سال است. نگرانی های امنیتی را بخشی از برنامه توسعه به عنوان بیشتر و بیشتر معاملات انجام شده با استفاده از تلفن همراه. توسعه دهندگان خواهد بود که در حال توسعه بیشتر و بیشتر بر روی تقاضا برنامه های کاربردی که استفاده از آنها را افزایش می دهد و راه اندازی شروع به نگاه در این به عنوان ابزاری برای رسیدن به مشتریان است. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برنامه را ببینید افزایش تقاضا خواهد شد و درایو زمینه توسعه نرم افزار تلفن همراه.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.