دیجی اسکریپت

ثبت نام اقساطی در دوره وبمستران طلایی | دیجی اسکریپت

ثبت نام اقساطی در دوره وبمستران طلایی
[ad_1]

سلام! همیشه هر کسب‌و‌کاری تصمیم‌هایی رو برای بهبود می‌گیره که این تصمیمات ممکن هست دلیلی برای شکست یا پیشرفت اون کسب‌و‌کار باشه. انگار همین دیروز بود که سری به سایت‌های همکار زدیم و دوره‌هایی بدون بروزرسانی مشاهده کردیم. این شد که تصمیمی جدید گرفتیم و تمام دوره‌های سایت میهن وردپرس (که البته به دلیل آنلاین بودن قابلیت آپدیت شدن دارند.) رو در یک دوره جامع جمع‌آوری کردیم به نام وبمستران طلایی!

من و تیم میهن وردپرس مفتخریم که با افتخار اعلام کنیم که امروز صد‌ها وبمستر طلایی داریم که سایت‌هایی پر‌محتوا و البته پر درآمد دارند که به زودی لیستی کامل از این وب‌سایت‌ها اعلام خواهیم کرد.

اما نحوه تدریس مدرس و کیفیت دوره‌ها همیشه جای سوال بود! بسیاری از دوستان قصد داشتند برای بررسی کیفیت دوره وبمستران طلایی ابتدا یک نسخه پیش‌نمایش از دوره رو دریافت کنند. از طرفی دیگه مشکلات اقتصادی و عدم توانایی پرداخت مبلغ چندمیلیونی این دوره ثبت‌نام رو برای برخی از دوستان سخت کرده‌بود. این شد که تصمیم گرفتیم امکان پرداخت اقساطی دوره وبمستران طلایی رو فراهم کنیم.

پرداخت اقساطی وبمستران طلایی
در صورت پرداخت اقساطی، هزینه پرداختی بیشتر از هزینه نقدی دوره خواهد بود؟

خیر. ما هزینه اضافی بابت پرداخت اقساطی دوره دریافت نخواهیم کرد.

فلش کارت پستی وبمستران طلایی را چه موقع دریافت خواهیم کرد؟

بعد از پرداخت آخرین قسط می‌توانید درخواست ارسال پستی فلش وبمستران طلایی را ارسال نمایید. تا قبل از دریافت فلش کارت، می‌توانید دوره را از پنل کاربری خود دانلود نمایید.

امکان دانلود دوره بلافاصله پس از پرداخت قسط اول وجود دارد؟

بله. بلافاصله پس از پرداخت قسط اول، می‌توانید ۶ فصل اول دوره وبمستران طلایی را از پنل کاربری خود دریافت نمایید.

پشتیبانی دوره به چه صورت خواهد بود؟

پس از پرداخت قسط اول، آیدی تلگرام رضا حسینی‌راد برای شما ارسال خواهد شد. برای پشتیبانی می‌توانید با این آیدی در تلگرام در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید بصورت تلفنی با دفتر ما تماس بگیرید و پشتیبانی تلفنی دریافت کنید.

چند‌ماه برای پرداخت قسط بعدی دوره وقت دارم؟

بعد از گذشت ۲ ماه از ثبت‌نام شما و عدم پرداخت اقساط بعدی، پشتیبانی دوره و دسترسی شما به فایل‌های دانلودی مسدود خواهد شد.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.