دیجی اسکریپت

جدید BBS خلاصه گسترش سرمایه گذار فرشته مشاوره – باران وب | دیجی اسکریپت

جدید BBS خلاصه گسترش سرمایه گذار فرشته مشاوره – باران وب
[ad_1]

به عنوان رئیس جدید نیویورک فرشتگان گروه سرمایه گذاری برایان کوهن است ارزیابی خود را به اشتراک گذاری از راه اندازی است. در هر سرمایه گذار فرشته می خواهد شما را به می دانم که کوهن قرار می دهد خواننده داخل ذهن یک فرشته ارزیابی راه اندازی. او وارد یک معامله نه فقط به عنوان یک سرمایه گذار اما به عنوان یک مشاور مربی و منبع غنی از اطلاعات تماس. او می خواهد برای رسیدن به می دانم که رهبران شرکت از نزدیک و به اشتراک گذاری رویاهای خود را از موفقیت است. توصیه این است که هر دو الهام بخش و آموزشی اعم از کمک به توسعه حق چشم انداز به دنبال سرمایه گذاران برای چگونه به انجام علت سعی و کوشش. کوهن و جان Kador استخدام صدای کارآفرینان موفق فرشتگان و سرمایه گذاران به دور از این “چگونه” برای راه اندازی است.

کوهن توضیح می دهد که:

• فرشتگان سرمایه گذاری پول خود را و می خواهید بیش از یک بازگشت سرمایه گذاری در آن. آنها می خواهند برای رسیدن به می دانم که نمونه کارها خود را به کارآفرینان و ارائه مشاوره و پشتیبانی و تماس با ما. کارآفرین نیاز به صرف زمان خود را به دانستن فرشتگان نگه داشتن ارتباطات باز اشتراک گذاری وعده های غذایی و در غیر این صورت درمان سرمایه گذار به عنوان یک دوست جدید.

• همه سرمایه گذاری پول است. در پایان کیفیت و مناسب آنها با توجه به راه اندازی بیش از سرمایه است. کارآفرینان باید با احتیاط از فرشتگان که یا از خود راضی و یا به سادگی dabbling در این زمینه است. آنها باید به دنبال “پول هوشمند.”

• در طول فرآیند کارآفرین باید به یاد داشته باشید که آنها را در کنترل هستند. سرمایه گذاران که ناراحت کننده هستند که پویا و یا کسانی که سعی می کنید برای غصب قدرت در حال بهتر است اجتناب شود. همان می رود برای کارگزاران و یا دیگران که وعده برای اتصال آمدن با سرمایه گذاران برای هزینه.

• Fundable راه اندازی نیاز به مقیاس پذیری, رشد سودآوری و پایداری. یک محصول بزرگ و یا حتی یک شرکت بزرگ لزوما جذب علاقه از فرشتگان از آنجا که آنها نمی تواند به سرعت و ارزان.

• فرشتگان به دنبال اصالت و صداقت و پشتکار در یک موسس. در نهایت آنها پشت مردم بیشتر از محصولات و یا حتی شرکت های.

• زمان با ارزش ترین کالا برای راه اندازی است. اتلاف وقت با زبون فرشتگان که ترجیح می دهند به کشیدن مراحل قبل از گفتن “نه” بدتر از سریع رد.

• هر کارآفرین نیاز دارد به خوبی جلا زمین آسانسور و ۱۵ دقیقه ارائه شده است. در آن زمان آنها باید معرفی تیم, بازار, محصول, مدل کسب و کار و در نهایت این مشتری است. آنها سپس نتیجه گیری با بررسی این اعداد.

• معیارهای کلیدی برای یک فرشته در حال هزینه از مشتری کسب درآمد به ازای هر مشتری مقیاس پذیری و میزان سوختگی و زمان را به خروج. سه بگویید که آیا سرمایه گذار راه اندازی یک کسب و کار قابل دوام. سرعت که در آن شرکت در حال سوختن است از طریق نقدی می گوید که آیا یا نه آن را می توانید حفظ خود تا رسیدن به سود دهی و یا خروج. زمان خروج می گوید سرمایه گذار چه مدت آنها را به صبر برای تحقق بخشیدن به یک بازگشت-دور تر خروج پایین تر شانس بازگشت.

• بسیاری از کارآفرینان خواهد شد بودجه اولیه از خانواده و دوستان-در واقع فرشتگان انتظار دیدن آنها را در هیئت مدیره. بهتر است به ساختار این بودجه به عنوان یک وام و نه به عنوان سهام برای اطمینان از نوشته رابطه حرفه ای است.

• راه اندازی باید باز گو محصولات خود را و آنها باید تکرار رویکرد خود را به فرشتگان نیز هست. تکرار به معنی گرفتن چیزی از درب به سرعت و بهبود پس از آن با پس از آن منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.