دیجی اسکریپت

حرفه ای ترین قالب وردپرس شرکتی avada – بیگ تم | دیجی اسکریپت

حرفه ای ترین قالب وردپرس شرکتی avada – بیگ تم

با یکی از حرفه ای ترین قالب های وردپرس اینبار در بخش قالب های ویژه در خدمتتون هستیم نام این قالب وردپرس شرکتی avada هست برترین قالب در مدت زمان فعالیت سایت تم فارست این قالب از زمانی که سایت تم فارست بزرگ ترین فروشگاه قالب های وردپرس در جهان فعالیت داره بیشترین فروش رو داشته قالبی که برای انواع سلیقه ها طراحی و پیاده سازی شده از سایت های شرکتی گرفته تا سایت های وبلاگی تعداد فروش این قالب وردپرس ۸۵ هزار می باشد یعنی ۸۵۰۰۰ نفر این قالب رو خریداری کردن و این نشانه محبوبیت و حرفه یا  بودن این پوسته وردپرس می باشد.

پر فروش ترین قالب وردپرس تم فارست

این قالب در سایت بیگ تم منتشر شده است  و در حال حاضر فروشگاه قالب وردپرس تم فارست دارای ۱۶,۰۳۲ تم می باشد در بین این مجموعه قالب وردپرس شرکتی avada بهترین و پر فروش ترین قالب این سایت می باشد نکته مهم این هست که در ۳ ماه اخیر حدود ۱۰ هزار فروش داشته پس مشخص میشه این قالب وردپرس برای هر سایتی با زمینه های مختلف بسیار مناسب و پاسخگو هست.

 

حرفه ای ترین قالب وردپرس avada
در حرفه ای بودن و امکانات بی نظیر قالب وردپرس avada هیچ شکی نیست قالبی با بی نهایت امکانات و قابلیت هایت متنوع برای سایت های امروزی که به مدیریان سایت ها این امکان رو میده تا به راحتی به سلیقه خود سایت خود را با انواع طرح ها و چیدمان های مختلف به نمایش بگذارند. بخش سئو و بهینه بودن قالب بسیاری عالی می باشد و متدهای جدید دنیای وب ایجاد شده است. در ادامه به برخی قابلیت ها و ویژگی های این قالب حرفه ای وردپرس اشاره خواهیم کرد.

قالب وردپرس با سرعت بالا

سرعت بارگذاری بالا

یکی از دغدغه هایی که شاید هر مدیر سایتی داشته باشه سرعت بارگذاری سایت هست نکته ای که شاید برای همگان مهم باشه قالب وردپرس آوادا در سرعت بارگذاری نمره ۹۴ گرفته و همون طور که در تصویر بالا می بینید رنگ سبز که نشانه ی عالی بودن این سرعت بارگذاری می باشد نمایش داده شده. با این قالب کاربران سایت شما با خیال آسوده در سایت شما مطالب رو دنبال خواهند کرد.

نصب پیشنمایش قالب وردپرس

نصب پیشنمایش قالب با یک کلیک

اگر با بخش درون ریزی وردپرس آشنا باشید در حال حاظر قالب های حرفه ای  وردپرس که دارای طرح ها و چیدمان های زیادی هستند یک فایل همرا خودشون برای درون ریزی دارن بخش درون ریزی در قالب وردپرس شرکتی avada در قسمت تنظیمات خود قالب هست که با یک کلیک به راحتی می تونید عملیات درون ریزی رو انجام بدید تا محتوای پیشنمایش قالب روی سایت شما درون ریزی بشه و فقط تنها کاری که لازمه انجام بدید ویرایش محتوا هست.

قالب وردپرس رسپانسیو و رتینا

رسپانسیو و پاسخگو برای انواع دستگاهها

یکی دیگر از مهمترین مواردی که سایت های امروزی ازش پشتیبانی می کنن حالت رسپانسیو بودن قالب , قابلیت پاسخگو بودن برای نمایش سایت در انواع دستگاهها مثل ( موبایل , تبلت , دسکتاپ و دستگاههای مختلف که در سایز های مختلفی وجود دارن ) , قالب وردپرس شرکتی avada با تکنولوژی جدید دنیای وب طراحی شده و قابلیت نمایش در انواع دستگاهها رو داره , پس کاربران و ومشتریان سایت شما با انواع دستگاههای که در اختیار دارن به راحتی می تونن سایت شما رو بدون مشکل مشاهده کنن.

قالب وردپرس فروشگاهی ووکامرس

پشتیبانی از ووکامرسی برای بخش فروشگاه

اگر زمینه فعالیت سایت شما به گونه ای باشه که نیاز به راه اندازی بخش فروشگاه هم در کنارش لازم باشه آوادا با قابلیت پشتیبانی از فروشگاه ساز ووکامرس این امکان رو به شما میده تا به راحتی در کنار سایت تجای , شرکتی , وبلاگی و … یک فروشگاه حرفه ای نیز راه اندازی کنید قالب وردپرس شرکتی avada کاملا با افزونه قدرتمند فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری داره و بخش حرفه ای  برای محصولات رو در اختیاز شما قرار میده.

پوسته وردپرس با اسلایدر دو بعدی و سه بعدی

دارای ۴ نوع اسلایدر متنوع ۲ افزونه و دو قابلیت روی قالب

وجود اسلایدر امروزه در سایت های جدید امری ضروری می باشد برای نمایش خدمات , محصولات و ختی معرفی سایت یکی از حرفه ای  ترین افزونه های ایجاد اسلایدر در وردپرس افزونه layer slider می باشد که ارزش این افزونه ۱۸ دلار می باشد , این افزونه در کنار این قالب ارائه شده که قابلیت ایجاد انواع اسلایدر های مختلف با طرح ها و چیدمان های کاملا شخصی سازی شده رو به شما میده و قابلیت بی نظیرش ساخت اسلایدر های دو بعدی و سه بعدی می باشد که زیبایی را در سایت دو چندان می کند.

پوسته وردپرس با بی نهایت رنگ بندی

بی نهاست رنگ بندی به سلیقه و دلخواه شما

امروزه رنگ ها در وب سایت نقش مهمی رو ایفا می کنن و هر مدیر سایت به سلیقه و شناخت خود نسبت به زمینه ی فعالیت خود رنگبندی خاصی رو برای سایت خود در نظر میگره حال حرفه ای ترین قالب وردپرس جهان قالب وردپرس شرکتی avada این قابلیت را رو در اختیار مدیران سایت ها قرار داده با رنگبندی سایت را به دلخواه و سلیقه خود تنظیم و به نمایش بزارن در این قالب می تون بخش های مختلف تا بی نهایت رنگبندی کرد.

قالب تیره و روشن وردپرس

دارای دو استایل اختصاصی تیره و روشن

قالب وردپرس آوادا در دو استایل کاملا اختصای طراحی شده استایل تیره و روشن ( light & dark ) که می توان به سلیقه و ودلخواه یکی از این دو حالت را برای نمایش سایت انتخاب کرد. با قابلیت رنگبندی دلخواه وشخصی سازی شده.

قالب با سئوی خوب برای وردپرس

کاملا بهینه و سئو سازی شده برای موتور جست  و جو ها

و اما مهتر از شاید بتونم بگم بیشتر امکانات و قابلیت ها قالب , بحث سئو و بهینه سازی قالب باشه که امروزه واقعا یکی از پرشورترین نکات و دغدغه انگیز ترین بحث برای هر مدیر سایتی باشه تا بتونه در موتور جست و جو ها در نتایج خوب قرار بگیره و این خود یک بحث جداست حال قالب ها در میان بی نقش نیست و چند درصدی رو در این زمینه به خود اختصاص داده است قالب وردپرس شرکتی avada با تکنولوژی جدید موتور های جست و جو کدنویسی شده که نقش خود را در این میان به خوبی ایفا می کنه.

قالب با امکانات زیاد و حرفه ای

برخی از ویژگی ها و امکانات قالب وردپرس avada

  • دارای کنترل پنل تنظیمات حرفه ای  کاملا فارسی سازی شده و راستچین
  • دارای دو افزونه اسلایدر لایر اسلایدر , روولیژن اسلایدر
  • طراحی شده با تکنولوزی جدید دنیای وب و سایت امروزی
  • مناسب ترین قالب برای زمینه های مختلف
  • پشتیبانی از ابزارک های ورپرس با قابلیت ایجاد سایدبار اختصاصی
  • دارای شورتکد های حرفه ای برای بخش های مختلف
  • قابلیت مشخص کردن نمایش ستون کناری در سمت راست یا چپ
  • پشتیبانی از افزونه فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس برای ایجاد فروشگاه در کنار سایت
  • دارای سرعت بارگذاری فوق العاده خوب
  • کاملا سئو و بهینه سازی شده برای موتور جست و جوهایی چون گوگل , یاهو و بینگ
  • بی نهایت رنگبندی ultimate colors
  • بخش سفارشی در مدیریت برای وارد کردن نمونه کارها با انواع چیدمان نمونه کار
  • بخش اختصاصی برای بخش سوالات متداول
  • مناسب برای سایت های شرکتی بزرگ
  • مناسب برای سایت های تجاری بزرگ
  • مناسب برای سایت های وبلاگی و مجله ای
  • سایت های فروشگاهی
  • قابلیت تعریف بی نهایت طرح چدیمان به سلیقه شخصی خود
  • قالبیت درون ریزی محتوای پیش نمایش از داخل خود قالب
  • دارای دو بخش اسلایدر کدنویسی شده روی قالب ( الاستیک اسلایدر و فیوژن اسلایدر )
  • فونت آیکون های زیبا و حرفه ای
  • مگا منوهای زیبا برای ایجاد منو با عرض طولانی
  • دارای ۵ استایل زیبا و متنوع برای بالای سایت که به سلیقه می تونید برای سایت خود مشخص کند
  • قابلیت تعریف پس زیمنه های سفارشی
  • دارای برگه تک صفحه ای
  • پشتیبانی از افزونه انجمن ساز بی بی پرس
  • قابلیت ایجاد انیمیشن در متن و تصویر با css3
  • پشتیبانی از افزونه فرم تماس ۷ وردپرس
  • دارای دو طرح باکس و تمام عرض
  • و بسیاری امکانات و قابلیت های بی نظیر که در پیشنمایش قالب می تونید مشاهده کنید.

بهترین قالب وردپرس

قالب وردپرس شرکتی avada دارای امکانات حرفه ای  زیادی می باشد که نیاز هر سایتی را به راحتی برطرف می کند. این قالب فارسی سازی و ترجمه تخصصی بیگ تم می باشد که با کیفیت بالایی کاملا فارسی سازی و راستچین شده. در ادامه لینک پیشنمایش قالب از سایت اصلی قرار داده شده که دارای برگه ها و صفحات زیادی با انواع چیدمان ها و طرح ها هست بتدا پیش نمایش را کامل بررسی کنید بی شک مجذوب این قالب حرفه ای خواهید .

قالب آوادا در سایت بیگ تم به صورت پکیج کامل ارائه می شود و این پکیج شامل فایل هایی چون ( قالب فارسی آوادا , قالب انگلیسی آوادا , فایل راهنمای فارسی , فایل درون ریزی فارسی پیشنمایش , آموزش لایر اسلایدر , آموش رولیژن اسلایدر ).

 

بیگ تم مرجع قالب وردپرس ، افزونه وردپرس ، آموزش وردپرس و هاست وردپرس

 

پشتیبانی از قالب های ویژه در سایت بیگ تم رایگان می باشد.

دارای بسته نصب آسان ( با یک کلیک پیش نمایش فارسی را راه اندازی کنید )

آپدیت های بعدی به صورت رایگان برای خریداران ارسال می شود.

 

 

نمونه سایت راه اندازی شده با قالب

قالب آوادا توسط بیگ تم ارائه شده اما برخی سایت ها این قالب رو خریداری کرده و در سایت خود به فروش می رسانند , فقط دوستانی که قالب رو از بیگ تم خریداری کنن شامل خدمات پشتیبانی بیگ تم خواهند بود. نمونه این سایت ها وردپرس سیتی می باشد حتی نمونه سایتی که اعلام کردن با این قالب راه اندازی شده داره از قالب ما استفاده می کنه.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.