دیجی اسکریپت

حل خطای Fatal Error: get_header() در وردپرس | دیجی اسکریپت

حل خطای Fatal Error: get_header() در وردپرس
[ad_1]

حل خطای Fatal Error: get_header() در وردپرس

حل خطای Fatal Error: get_header() در وردپرس

همگی خسته نباشید 🙂 هنگامی که قالب و افزونه های مورد نیازتون نصب می کنید، برخی اوقات، پس از اجرای سایت با خطاهای Fatal Error رو به رو می‌شوید. این خطاها متفاوت هستند و هر کدام به یک روشی ناپدید می شوند. در این آموزش یکی دیگر از خطاهای Fatal Error را توضیح می‌دهم. با ما همراه باشید.

دلیل رخ دادن خطای get_header () در وردپرس

در واقع، تابع get_header () در فایل قالب وجود دارد. زمانی این خطا اتفاق می‌افتد که در زمان اجرای سایت تابع get_header () در دسترس نباشد و یا قالب وردپرس به درستی و به صورت کامل نصب نشده باشد. برای رفع این خطای Fatal Error چندین روش وجود دارد. مراحل زیر را دنبال و خطا را برطرف کنید.

رفع خطا get_header () در پیشخوان وردپرس

در این روش، برای رفع این خطا وارد پیشخوان وردپرس شده و به قسمت نمایش> ویرایشگر رفته و فایل index.php را اجرا کنید. سپس، کد زیر را بیابید.

بعد کد زیر را با کد بالا جایگزین کنید و به روز رسانی کنید. حال سایت را مجددا اجرا کرده و مشاهد خواهید کرد دیگر خبری از این ارور نیست 🙂

رفع خطا get_header () با استفاده از ftp

اگر نمیتونید وارد پنل مدییت وردپرس خود شوید، میتونید از این روش استفاده کنید. وردپرس همیشه به فکر همه چیز هست، نگران نباشید 🙂

با استفاده از FTP client به سایت وردپرسی خود برید، سپس فایل index.php قالب خود را دانلود کنید. فایل را با استفاده از یک ویربیشگر باز کرده و کد زیر را بیابید.

در ادامه، کد زیر را با کد بالا جایگزین و ذخیره کنید. دوباره به FTP برید و فایل  index.php را تغییر نام دهید. بعد فایل  index.php که در بالا تغییر دادید را در اینجا آپلود کنید. مجددا سایت را اجرا کنید. درسته اروری دیگه نیست.

به همین سادگی میتونید در سایت وردپرسی خود از شر خطاهایی از این قبیل خلاص شید. کافی است کمی حوصله به خرج بدید به دنبال راه حل باشبد و مراحل را طی کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.