دیجی اسکریپت

حل مشکل بهم ریختگی صفحات وردپرس و پیشخوان | دیجی اسکریپت

حل مشکل بهم ریختگی صفحات وردپرس و پیشخوان
[ad_1]

حل مشکل بهم ریختگی صفحات وردپرس و پیشخوان

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند است که روز به روز طرفدارهای آن بیشتر می‌شود. اما یکی از مشکلات رایجی که ممکن است شما به آن برخورد کنید، بهم ریختگی صفحات وردپرس و پیشخوان وردپرس است. در این مقاله قصد داریم مشکل بهم ریختگی صفحات وردپرس را حل کنیم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بهم ریختگی صفحات وردپرس

احتمالا برای شما هم این مشکل پیش آمده است، که بخواهید وارد یک وب‌سایت شوید. اما هیچ تصویری وجود ندارد و شما فقط متن‌های صفحه سایت را مشاهده می‌کنید. در واقع زمانی که فایل‌های CSS و JS و تصاویر سایت بارگزاری نشوند. صفحه سایت فقط به‌صورت متن بالا می‌آید. اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید، در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

در چنین مواقعی اگر کنسول مرورگر خود را با فشار دادن دکمه F12 از صفحه کیبورد باز کنید. به احتمال زیاد با خطاهای ۴۰۳ روبرو می‌شوید. حالا برای رفع این مشکل، باید خطاهای ۴۰۳ را رفع کنید. تا صفحه سایت شما به‌درستی بارگزاری شود.

مشاهده خطاها در کنسول مرورگر
مشاهده خطاها در کنسول مرورگر

حل خطای ۴۰۳ در کنسول مرورگر

خطای ۴۰۳ زمانی نمایش داده می‌شود که سطح دسترسی کاربر کافی نباشد. در واقع این خطا به معنی عدم سطح دسترسی وب سرور به فایل‌های سایت می‌باشد. اما با این وجود، این خطا می‌تواند راه‌حل‌های مختلفی داشته باشد تا شما بتوانید آن را حل کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌‎کنیم که مقاله “خطای ۴۰۳ چیست و چگونه Error 403 forbidden را حل کنیم؟” برای حل این خطا مطالعه کنید.

در صورتی که تمام راه‌حل‌های مربوط به رفع خطای ۴۰۳ را طی کردید ولی همچنان نتوانستید این مشکل را حل کنید. باید با شرکت هاستینگ خود که از آن هاست خریداری کرده‌اید تماس بگیرید تا علت وقوع این مشکل را به شما بگویند.

امیدواریم در این مقاله به شما کمک کرده باشیم تا مشکل بهم ریختگی صفحات وردپرس را حل کنید. موفق باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.