دیجی اسکریپت

» حل مشکل نمایش پرچم زبان‌ها در افزونه WPML

حل مشکل نمایش پرچم زبان‌ها در افزونه WPML
[ad_1]

حل مشکل نمایش پرچم زبان‌ها در افزونه WPML

4 از ۱ رای

حل مشکل نمایش پرچم زبان‌ها در افزونه WPML

ما برای چند زبانه کردن سایت‌های وردپرسی از افزونه WPML فارسی استفاده می‌کنیم. اما متاسفانه خیلی از خریداران این افزونه چندزبانه وردپرسی با مشکل عدم نمایش پرچم‌های افزونه دست و پنجه نرم می‌کنند.

در این مطلب می‌خوانید:

مشکل نمایش پرچم زبان‌ها در افزونه WPML

همانطور که گفتم خیلی از کاربران بعد از نصب WPML، توقع دارند پرچم ترجمه به زبان‌های مختلف را در صفحات مختلف سایتشان ببینند. آنها فکر می‌کنند یا قالبشان با WPML سازگار نیست و یا WPML مشکلی دارد که باید حل شود. از این رو سیل عظیمی از تیکت‌ها به سمت ما روانه می‌کنند. 🙂 اما چاره حل این مشکل بسیار راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید هست.

و اما مشکل نمایش پرچم در WPML را چطور حل کنیم؟

WPML برای خلق یک تجربه کاربری بهتر در وبسایت شما، به خودی خود پرچم‌ها را در همه صفحات سایت شما اضافه نخواهد کرد. شما باید آن صفحه یا آن نوشته از سایتتان را به زبان‌های مختلف ترجمه کرده باشید تا پرچم آن زبان، در صفحه شما نمایش داده شود. در واقع اگر خلاف این بود، کاربر در یک صفحه از سایت شما که به زبان انگلیسی ترجمه نشده، روی پرچم زبان انگلیسی کلیک می‌کند و در نهایت دوباره این صفحه را با زبان فارسی مشاهده خواهد کرد. 😐 چندان جالب نیست!

در نتیجه برای حل این مشکل، در لیست برگه‌ها یا نوشته‌های سایتتان روی علامت + جلوی هر زبان کلیک کنید. به این شکل:

ترجمه در wpml

سپس آن صفحه یا مقاله را به زبانی که می‌خواهید پرچمش در صفحه نمایش داده شود، ترجمه کنید. در نهایت روی دکمه انتشار کلیک کنید.

اگر با ترجمه صفحه، باز هم پرچم نمایش داده نشد.چه کنیم؟

در صورتی که با ترجمه صفحه مورد نظر به زبان‌های مختلف، نمایش داده نشد ابتدا کش وردپرس خود را طبق این آموزش خالی کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد وارد تنظیمات WPML شوید و ابزارک ترجمه را در ناحیه‌های مختلف قرار دهید. بهترین مکان برای درج پرچم زبان، ابزارک فوتر سایت شما یا منوی اصلی سایت شماست. پیشنهاد می‌کنم آموزش کار با WPML را ببینید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.