دیجی اسکریپت

داده ها چه علم ؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

داده ها چه علم ؟ – باران وب
[ad_1]

اطلاعات علم است که در حال حاضر تکنولوژی روز دنیا با استفاده از یک اصطلاح بسیار رایج. آن است که یک چند رشته ای نهاد که در معاملات با داده های ساختار یافته و بدون ساختار به شیوه ای. آن را با استفاده از روش های علمی و ریاضی برای پردازش اطلاعات و استخراج دانش از آن است. آن را با این نسخهها کار در همان مفهوم به عنوان داده های بزرگ و داده کاوی. آن نیاز به سخت افزار قدرتمند همراه با یک الگوریتم کارآمد و نرم افزار برنامه نویسی برای حل مشکلات داده و یا برای پردازش داده ها برای به دست آوردن دانش ارزشمند از آن را.

این اطلاعات در حال حاضر روند ارائه ما ۸۰ درصد از دادهها بدون ساختار خو بقیه در حالی که ۲۰ درصد ساختار فرمت سریع تجزیه و تحلیل. مصاحبههای بدون ساختار یا نیمه ساختار یافته اطلاعات نیاز به پردازش به منظور آن را مفید برای حال و روز کارآفرین محیط زیست است. به طور کلی این اطلاعات یا جزئیات تولید شده از انواع گسترده ای از منابع از جمله فایل های متنی مالی سیاهههای مربوط به ابزار و سنسور ها و فرم های چند رسانه ای. نقاشی معنی دار و بینش ارزشمندی از این اطلاعات نیاز به الگوریتم های پیشرفته و ابزار. این علم است که پیشنهاد یک گزاره ارزش برای این منظور و این و آن را با ارزش علم برای حال و روز فن آوری جهان است.

چگونه داده های علمی طراحی بینش از داده ؟

۱٫ برای مثال در حال حاضر-روز آنلاین سایت حفظ حجم عظیمی از اطلاعات و یا اطلاعات مربوط به پایه مشتری خود را. در حال حاضر فروشگاه آنلاین می خواهد به پیشنهاد توصیه های محصول برای هر مشتری بر اساس گذشته خود را فعالیت. فروشگاه کردم کل اطلاعات از مشتریان مانند گذشته سابقه خرید, محصولات, مرور تاریخچه, درآمد, سن و برخی بیشتر. در اینجا علم می تواند کمک بزرگی آینده با قطار با استفاده از مدل های موجود و جزئیات و فروشگاه می تواند قادر به توصیه های دقیق محصولات به مشتری پایه در فواصل منظم. پردازش اطلاعات برای این منظور یک فعالیت پیچیده اما علم می تواند انجام شگفتی برای این منظور است.

۲٫ اجازه دهید نگاه ما به یکی دیگر از دستیابی به موفقیت فن آوری که در این علم می تواند یک کمک بزرگ است. این خودرو بهترین نمونه در اینجا. زنده جزئیات یا اطلاعات از سنسورهای رادار و لیزر و دوربین به طور کلی ایجاد نقشه از محیط اطراف برای خود رانندگی اتومبیل. ماشین با استفاده از این اطلاعات برای تصمیم گیری که در آن به سرعت و در جایی که باید آهسته و زمانی که برای سبقت گرفتن از وسایل نقلیه دیگر. اطلاعات علمی با استفاده از ماشین آلات پیشرفته الگوریتم یادگیری برای این منظور است. این یکی دیگر از بهترین مثال برای انتقال بیشتر در مورد این علم چگونه آن را کمک می کند تا در تصمیم گیری با استفاده از جزئیات در دسترس و یا اطلاعات است.

۳٫ پیش بینی آب و هوا یکی دیگر از منطقه که در آن این علم نقش حیاتی ایفا می کند. در اینجا این علم استفاده می شود برای پیش بینی و تحلیل. جزئیات یا اطلاعات یا آمار یا آمار و ارقام جمع آوری شده از رادار کشتی ها و ماهواره ها و هواپیماهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل و ساخت مدل برای پیش بینی آب و هوا. توسعه مدل با استفاده از علم کمک به پیش بینی آب و هوا و پیش بینی دقیق وقوع این فجایع طبیعی بیش از حد. بدون علم داده های جمع آوری شده خواهد بود کاملا بیهوده است.

چرخه زندگی علوم اطلاعات

• گرفتن: علم شروع می شود و با اکتساب داده ها ورود داده ها استخراج داده ها و دریافت سیگنال.

• پردازش: این علم پردازش داده به دست آورد به طور موثر با استفاده از داده کاوی data clustering & طبقه بندی داده ها و مدل سازی داده ها خلاصه.

• حفظ: علم حفظ پردازش داده ها با استفاده از داده های انبار داده ها و پاک کردن داده های مرحله بندی و داده های معماری.

• برقراری ارتباط: این علم ارتباط برقرار و یا در خدمت داده ها با استفاده از داده های گزارش تجسم داده ها, هوش کسب و کار و مدلهای تصمیم گیری.

• تجزیه و تحلیل: این علم تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و یا تاییدی فرآیند پیش بینی و تحلیل رگرسیون متن کاوی و تجزیه و تحلیل کیفی.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.