دیجی اسکریپت

دانلود رایگان قالب فارسی Easy store – قالب فروشگاهی وردپرس | دیجی اسکریپت

دانلود رایگان قالب فارسی Easy store – قالب فروشگاهی وردپرس
[ad_1]

دسترسی راحت به اینترنت سبب شده است که افراد کارهای خود را بیشتر به صورت آنلاین انجام دهند. آنها ترجیح می‌­دهند به جای خرید از فروشگاه­‌های شهر، خرید خود را از فروشگاه­‌های آنلاین انجام دهند. مخصوصا در حال و هوای این روزهای جهان که به همه هشدار ماندن در خانه می‌دهند و از طرفی نزدیک به عید است، افراد سعی می‌کنند خرید خود را آنلاین انجام دهند. به همین خاطر یک رقابت تنگاتنگی در بین فروشگاه­‌های اینترنتی ایجاد شده است. مدیران فروشگاه­‌های آنلاین علاوه بر دسترسی راحت کاربران باید به زیبایی و جذاب بودن فروشگاه هم توجه کنند. امروز در ۲۰اسکریپت برای ساخت فروشگاه اینترنتی، دانلود رایگان قالب فارسی Easy store را  برایتان در نظر گرفتیم و آن را معرفی می‌کنیم. قالب وردپرس Easy store علاوه بر ظاهر زیبا، دارای امکانات فوق العاده‌­ای است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی با قالب ووکامرسی گزینه جذابیست. در ادامه آموزش به بررسی ویژگی­‌ها و نصب این قالب می‌­پردازیم.

 

دانلود رایگان قالب فارسی Easy store   قالب فروشگاهی وردپرس

 

دانلود رایگان قالب فارسی

اگر به دنبال یک قالب واکنش‌گرا و کاملا استاندارد هستید به شما پیشنهاد می‌­کنم که قالب وردپرس easy store را برای ساخت فروشگاه اینترنتی در بین انتخاب­‌های خود قرار دهید. این قالب دارای بخش‌­های مختلفی جهت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی است. شما به راحتی می‌­توانید با استفاده از ابزارک‌­ها، صفحه فروشگاه خود را سفارشی کنید و مطابق سلیقه‌­تان تغییر دهید. قبل از شروع ساخت فروشگاه اینترنتی بهتر است با ویژگی‌های این قالب آشنا شویم

 

ویژگی و قابلیت‌­های قالب وردپرس easy store

  • ساخت فروشگاه اینترنتی کاملا واکنش‌گرا
  • سازگاری کامل با افزونه ووکامرس
  • قابلیت نمایش دسته‌بندی کامل محصولات در صفحه فروشگاه
  • سازگاری با تمامی مرورگرهای مدرن
  • دارای ابزارک‌­های اختصاصی
  • پشتیبانی کامل از فهرست‌­ها
  • قابلیت نمایش محصولات در دسته بندی­‌های مختلف به صورت مجزا در فروشگاه

صفحه اصلی فروشگاه به بخش­‌های مختلفی تقسیم شده است که شما می­‌توانید علاوه بر نمایش محصولات جدید خود در دسته‌بندی­‌های مختلف، اخبار جدید فروشگاه خود را در صفحه اول قرار دهید. باتوجه به نمایش محصولات در مجموعه­‌های مجزا، دسترسی کاربران به دسته‌بندی موردنظر بسیار راحت است.

 

نصب و راه اندازی قالب Easy Store

بعد از دانلود رایگان قالب فارسی Easy store باید آن را نصب کنیم. ما برای این منظور برای اولین بار در ۲۰اسکریپت ، کار شما را آسان کردیم. چگونه؟ با بسته نصب آسان. دیگر نیازی به درون‌ریزی فایل‌ها ندارید و خیلی راحت تنها در عرض چند دقیقه، قالب موردنظر را مشابه دمو پیاده‌سازی کنید.

نوشته دانلود رایگان قالب فارسی Easy store – قالب فروشگاهی وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.