دیجی اسکریپت

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce | دیجی اسکریپت

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce
[ad_1]

با دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس می توانید مشخصات مشتریان خود از جمله ایمیل آن ها، تعداد محصولات خریداری شده و … را مشاهده کنید و در صورت نیاز محصولات مکمل را به آن ها معرفی کنید.

 

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce

 

برای مثال چنانچه از سیستم های ایمیل مارکتینگ در وردپرس استفاده نمی کنید، اما با این روش می توانید ایمیل خریداران یک محصول خاص را یافته و محصولات جدید و یا مرتبط با محصول خریداری شده را به آن ها معرفی کنید. در این آموزش از بیست اسکریپت افزونه ای را معرفی می کنم که با کمک آن می توانید لیست خریداران محصولات ووکامرس را پیدا کرده و با آن فعالیت های بازاریابی خود را انجام دهید.

 

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس

افزونه ای که در این آموزش برای دریافت ایمیل خریداران یک محصول خاص در ووکامرس معرفی می کنم، با عنوان Product Customer List for WooCommerce در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه که دارای دو نسخه تجاری و رایگان می باشد، تا کنون با بیش از ۶٫۰۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۴٫۹ را از کاربران خود به دست بیاورد.

 

برای دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس ابتدا با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، برای مشاهده تنظیمات آن به منوی ووکامرس >> پیکربندی رفته و در تب محصولات روی بخش لیست مشتری محصول کلیک کنید.

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce

  • وضعیت سفارش: در این گزینه وضعیت هایی از سفارشات که تمایل دارید هنگام مشاهده لیست خریداران محصولات ووکامرس در دسترس باشند را با گرفتن کلید Ctrl کیبورد خود انتخاب کنید.
  • سفارشات مسترد شده: با فعال کردن این گزینه، مشتریانی که سفارش خود را مسترد کرده اند، در لیست شما نمایش داده نمی شوند.
  • ستون شماره سفارش: با فعال کردن این گزینه، در لیست خود می توانید شماره سفارش را نیز مشاهده کنید.
  • ستون تاریخ سفارش: با فعال کردن این گزینه، در لیست خریداران محصولات ووکامرس تاریخ خرید محصول نیز درج خواهد شد.
  • جهت نمایش صفحه PDF: در این گزینه می توانید تعیین کنید که لیست خریداران محصولات ووکامرس در جهت افقی یا عمودی نمایش داده شوند.
  • سایز صفحه PDF: چنانچه تمایل دارید از گزارش خود یک پرینت تهیه کنید، سایز صفحه دلخواه را از این گزینه انتخاب نمایید.

در سایر گزینه های موجود در این صفحه نیز به دلخواه و با توجه به نیاز خود، گزینه هایی که تمایل دارید در گزارش خریداران محصولات مشاهده کنید را فعال نمایید و در نهایت روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. اکنون چنانچه به صفحه ویرایش محصولی که تمایل دارید لیست مشتریان آن را مشاهده کنید بروید، خواهید دید که بخشی با عنوان مشتریانی که تا کنون این محصول را خریده اند به این صفحه اضافه شده است.

دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce

در این بخش می توانید به یکی از مشتریان محصول و یا تمامی آن ها ایمیل ارسال نمایید و فرآیند بازاریابی ایمیلی خود را تکمیل کنید.

نوشته دریافت لیست خریداران محصولات ووکامرس با افزونه Product Customer List for WooCommerce اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.