دیجی اسکریپت

دستگاه تلفن همراه و تعمیر و نگهداری – باران وب | دیجی اسکریپت

دستگاه تلفن همراه و تعمیر و نگهداری – باران وب
[ad_1]

داشتن یک دستگاه تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و یا قرص خود را به شما ارائه می دهد به طور بالقوه مقادیر بی پایان از اطلاعات و منابع و پشتیبانی مدیریت در ضربه تند وشدید زدن انگشت خود را. بسیاری از آنها را در نظر بگیرید مهم ترین ابزار از یک نسل و مانند هر ابزار خوب آنها باید حفظ شود. هر تابع باید طلبه و آن را به قابلیت های بهینه سازی شده در غیر این صورت همه شما را تا پایان با یک براق paperweight است که باعث می شود تماس های تلفنی و اجازه می دهد تا شما به تماشای گربه وحشت زده و عصبی ، مناسب دستگاه تلفن همراه تعمیر و نگهداری به معنی نظارت بر عمر باتری آن حصول اطمینان از امنیت و نگه داشتن آن را تمیز و خشک نگه داشتن صفحه نمایش و نصب برنامه های مناسب.

نگه داشتن دستگاه خود را شارژ

این است به عنوان یک ماده از ابزار آن را به عنوان یک ماده در عملکرد. هیچ چیز بدتر از رفتن به محل کار نیاز به آتش کردن یک پیام به رئیس خود را و پیدا کردن یک مرده صفحه نمایش و باتری تصویر فلاش در پشت شما. حتی بیشتر از ترسناک بودن در یک وضعیت خطرناک با هیچ راهی برای کمک تماس بگیرید. اگر شما اتفاق می افتد به یک گوشی با یک باتری خارجی (برای شما) و سپس آن را ضروری است که شما تنها با استفاده از باتری از نمایندگی های مجاز. شما همچنین باید از خرید گوشی و شارژر ساخته شده توسط تولید کننده اگر شما می توانید شخص ثالث باتری و شارژر را malfunctioned catastrophically باعث آسیب به دستگاه.

پسوردهای برای افزایش امنیت

اگر شما در حال حاضر باید یک pin یا رمز عبور تنظیم شده بر روی دستگاه تلفن همراه شما و سپس آن را انجام دهد. خیلی اطلاعات حساس قرار دارد در دستگاه های ما و ما نمی در نظر بگیرید که داده ها تا زمانی که خیلی دیر است. یک غریبه گرفتن نگه دارید از گوشی خود را می تواند منجر به خجالت در بهترین و سرقت هویت در بدترین حالت. قفل گوشی خود را با یک رمز عبور نیز می تواند شما جلوگیری از ساخت آن شرم آور, اتفاقی جیب تماس.

دریافت تولیدی

صفحه نمایش و باتری دستگاه خود مهم هستند اما ابزار واقعی از دستگاه نیز باید در نظر گرفته شود. با نصب برنامه های که خود را به حداکثر رساندن بهره وری شما را در دستگاه تلفن همراه خود را همه با ارزش تر. در نظر گرفتن نصب یک گوگل برنامه های بهره وری, این به طور معمول آسان برای استفاده و می تواند مربوط به خود را ایمیل شما ارسال اطلاعیه از طریق مسنجر در رویدادهای مهم. برخی از موفق راه اندازی شرکت خود را سازماندهی برنامه ها و مدیریت منابع انسانی و عملیات روزانه با استفاده از این ابزار.

به منظور سازماندهی خود را شخصی و حرفه ای اطلاعات بیشتر به طور موثر شما همچنین ممکن است در نظر گرفتن نصب Citrix Receiver آن کمک خواهد کرد که به نماینده این اطلاعات بر روی دستگاه تلفن همراه خود را به طور مرتب در اوقات فراغت خود.

نگه داشتن آن را تمیز و خشک

به بیشتر از یک ابزار, شما نیاز به تمیز نگه داشتن آن. نگه داشتن تبلت یا گوشی های هوشمند جلا رایگان از دوده و گرد و غبار و چربی آن را آماده برای استفاده در یک لحظه متوجه. بخشی از این به این معنی تنها بودن در مورد هوشمند که در آن شما با استفاده از دستگاه خود را. سعی کنید اجتناب از دست زدن به آن را پس از غذا خوردن است. اگر شما در حال پیاده روی و نگه داشتن آن در یک محیط امن, خشک, ضد آب, محل مانند یک پشت بسته.

پوشش سرمایه گذاری خود را

این یک چیزی است که اکثر مردم به جست و خیز همه با هم. مردم اغلب برنامه ریزی در خرید یک محافظ صفحه نمایش برای دستگاه خود را و یا یک خو محافظ صفحه نمایش برای صفحه نمایش خود را, اما آنها آن را خاموش. برخی از دریافت flimsiest ارزان ترین محافظ صفحه نمایش در بازار پیدا کنید پس از رها کردن آن هنگامی که آنها می شده اند بهتر است با استفاده از یک ساندویچ کیسه. خوب محافظ صفحه نمایش است که یک نوع بیمه شما باید قبل از خرید یک تصادف اتفاق می افتد. و صرف پول است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.