دیجی اسکریپت

دوربین لامپی چیست؟ مشخصات, قیمت و راهنمای خرید | دیجی اسکریپت

دوربین لامپی چیست؟ مشخصات, قیمت و راهنمای خرید
[ad_1]

دوربین لامپی  یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم یا دوربین وایرلس است که اصطلاحات به این نوع از دوربین های مداربسته به دلیل شکبل ظاهری آنها  دوربین لامپی یا لامپ دوربین دار گفته می شود.

 

دوربین های مدار بسته لامپی یک سیستم نظارت تصویری کامل با امکانات سیستم دوربین مدار بسته , دید ۳۶۰ درجه , اتصال وایرلس ,درگاه حافظه خارجی , اپلیکیشن (اندروید و iOS )  , صدای دو طرفه و قابلیت P2P است که علاوه بر یک سیستم کنترلی, دارای لامپ های ال ای دی برای نور پردازی محیط است . امکانات این دوربین در کنار قیمت بسیار مناسب و نصب آسان آن را به یکی از پرطرفدارترین دوربین های وایرلس تبدیل کرده.  در این مطلب قصدا دارید شما را در خرید دوربین لامپی راهنمایی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته لامپی  بسیار ساده می باشد و کافی است در محل سرپیچ لامپ مثل یک لامپ معمولی آن را نصب کرده و بعد از نصب نرم افزار ( اپلیکیشن cooper یا v380 pro یا v380 s ) را بر روی گوشی با موبایل خود تصاویر زنده و ذخیره شده را  مشاهده نمایید.

قیمت دوربین لامپی

قطعا قیمت دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است و شما با خرید دوربین مداربسته لامپی ضرر نخواهید کرد. اگر در سایت فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس https://diyakala.com مراجعه کنید و به بخش پک های آماده نصب دوربین مداربسته نگاهی کنید خواهید دید که در کم هزینه ترین حالت ممکن در یک سیستم دوربین مداربسته کامل که شامل یک دوربین, یک دستگاه ضبط و متعلقات آن می شود شما هزینه ای چند برابر خرید دوربین مداربسته لامپی خواهید داشت. البته محاسن یک سیستم دوربین مدار بسته بر هیچکس پوشیده نیست ولی اختلاف قیمت دوربین مداربسته لامپی و سیستم دوربین مداربسته کامل موجب شده دوربین مداربسته لامپی یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای خرید باشد.

 

آیا WiFi BulB یک دوربین لامپی ارزان است؟

فروش و ارائه هر محصول در دیاکالا پس از طی شدن پروسه تست و تایید واحد فنی امکان پذیر است . انواع دوربین های لامپی موجود در سایت دیاکالا قبل از ارائه و تصمیم به فروش چند ماه کیفیت سنجی می شوند . دوربین مداربسته لامپی ارزانترین دوربین لامپی در بازار ایران نیست اما یکی از قیمت مناسب ترین هاست ولی از نظر کیفیت و کارایی نسبت به قیمت آن ارزش خرید بالایی دارد.

 

دوربین مدار بسته لامپی سیم کارتی یا وای فای !

انواع دوربین های مداربسته لامپی دارای وای فای هستند . وای فای دوربین لامپی این امکان را به شما می دهد که به وسیله تلفن همراه خود به آن متصل شوید یا بتوانید دوربین لامپی را بوسیله WiFi به مودم خود متصل نمایید به وسیله ی اینترنت تصاویر دوربین را در هر مکانی ببینید و کنترل کنید.

 

عملا در بازار ایران دوربین لامپی سیم کارتی وجود خارجی ندارد . اگر در محل نصب دوربین لامپی اینترنت ندارید به سادگی می توانید از مودم های سیم کارتی همراه اول , ایرانسل, رایتل, مبین نت و دیگر شرکت های پوشش دهنده ناحیه خود استفاده کنید و علاوه بر تامین اینترنت برای دوربین لامپی آن مکان را نیز اینترنت دار نمایید.

لامپ دوربین دار , لامپی با قابلیت های هوشمند

دوربین لامپی در واقع نوعی لامپ دوربین دار و هوشمند است. لامپی که توانایی روشنایی محیط را دارد . این لامپ دوربین دار می تواند از محیط فیلم گرفته , حرکت را در محیط تشخیص دهد , صدای محیط را شنود کند , صدای شما را در محیط پخش کند و بوسیله وای فای به موبایل شما متصل شود .

 

مشخصات کلی دوربین لامپی

دوربین های لامپی نیازی به سیم کشی ندارند و به برق متصل می شوند , دارای لنز ۳۶۰ دجه بوده و کل محیط را در آن واحد میبینند , وای فای داخلی دارند و می توانند به مودم و تلفن همراه مستقیم متصل شوند , دوربین های لامپی می توانند تصاویر خود را بصورت امن بر روی اینترنت ارسال کنند و شما در هر مکانی از دنیا می توانید تصاویر را مشاهده کنید. دوربین لامپی علاوه بر تصویر می تواند صدا را هم دریافت کند و حتی در برخی مدل ها که دارای اسپیکر هستند می تواند صدا شما را مانند یک ایفون پخش کند. انواع دوربین های لامپی دارای درگاه حافظه میکرو اس دی هستند و تصاویر را می توانند ذخیره کنند.

 

دوربین لامپی را از کجا بخرم؟

با توجه به مدل های گوناگون دوربین لامپی خرید این محصول کار پیچیده ای شده . شما به آسانی می توانید از مشاوران فروشگاه دوربین مداربسته دیاکالا برای انتخاب بهترین مدل استفاده کنید . برای ارتباط با دیاکالا با تلفن ۰۲۱۴۶۰۸۳۹۵۴ یا ۰۲۱۶۶۷۰۴۵۵۷ تماس بگیرید و یا به وبسایت دیاکالا به آدرس www.DIYAKALA.com مراجعه نمایید. انواع دوربین های لامپی با بهترین قیمت هم اکنون در دیاکالا موجود است.

نوشته دوربین لامپی چیست؟ مشخصات, قیمت و راهنمای خرید اولین بار در اسکریپت ها. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.