دیجی اسکریپت

راست چین کردن ووکامرس با افزونه WooCommerce RTL | دیجی اسکریپت

راست چین کردن ووکامرس با افزونه WooCommerce RTL
[ad_1]

راست چین کردن ووکامرس

راست چین کردن ووکامرس با چند کلیک!

خب تمام شما هموطنان عزیزان که با وردپرس وب سایت خود را راه اندازی کرده اید کاملا با عبارات فارسی سازی و راست چین آشنا هستید. و میدانید که سایت هایی که در زمینه وردپرس فعالیت دارند از جمله میهن وردپرس تمام تمرکز خود را بر روی فارسی سازی قالب، افزونه و آموزشهای وردپرس گذاشته اند. قالب و افزونه های حرفه ای را فارسی و راست چین میکنند و در اختیار شما قرار می دهند تا به راحتی بتوانید با قالب فارسی و استایل راست چین وب سایت شخصی خود را به بهترین نحو راه اندازی کنید.

فارسی سازی قالب شاید ساده به نظر بیاید ولی الزاما نیاز است کدنویسی را دانسته و آنها را تغییر دهید. این امر برای کاربران مبتدی مشکل است و به همین سبب افزونه WooCommerce RTL را امروز معرفی میکنم تا به راحتی وب سایت فروشگاهی خود را به صورت راست چین در آورید.

به طور کلی افزونه WooCommerce RTL استایل های پیش فرض چپ چین(LTR) را غیرفعال و آنها را با استایل های بهینه سازی شده راست چین (RTL) جایگزین میکند برای:

  • رابط کاربری(Front-end)
  • ناحیه ادمین(Back-end)

WooCommerce RTL به اندازه کافی هوشمند است و این استایل های سفارشی را بارگذاری نمی کند مگر آنکه زبان وردپرس فعلی در حال اجرا یک زبان RTL مانند زیان عربی، فارسی و اردو باشد.

نحوه کار با افزونه WooCommerce RTL

در ابتدا نیاز به نصب و فعال کردن افزونه می باشد، پس از انجام مراحل نیاز به انجام هیچ تنظیماتی نیست و به طور پیش فرض تمام آیتم های ووکامرس یا محصولات فروشگاه شما به صورت راست چین در آمده و نمایش داده می شود.

به طور حتم میتوان گفت ساده ترین و آسان ترین افزونه ایست از بین سایر افزونه هایی که تا به حال به شما عزیزان معرفی کرده ام. به کار افرادی می آید که با کدهای وردپرس آشنایی ندارند و یا در ابتدا وردپرس انگلیسی نصب کرده اند و قالب و سایت فروشگاه آنها چپ چین است و میخواهند سریعا بدون نیاز به تغییر کدها آنها را فارسی یا راست چین کنند.همچنین برای اشخاصی که قالب وردپرس آنها انگلیسی است هم مورد استفاده می باشد.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.