دیجی اسکریپت

راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق با انتخاب هاست مناسب | دیجی اسکریپت

راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق با انتخاب هاست مناسب
[ad_1]

بسیاری از کاربران برای شروع کسب و کار آنلاین در بستر وب و ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ اقدام به ایجاد وبسایت های متنوع در زمینه های گوناگون می کنند و به اصطلاح مسئولیت وبمستری را یدک می کشند، ولی باید بدانید که داشتن وبسایتی موفق که به مرحله بازده خوب اقتصادی و ورودی قابل توجهی از موتورهای جست و جو برسد به یک سری ابزارها نیاز دارد.

 

برای راه اندازی اولیه وبسایت به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای راه اندازی وبسایت ما ابتدا به یک دامنه و یک هاستینگ معبتر با قیمت مناسب نیاز داریم. دامنه همان آدرس اینترنتی است که کاربران برای ورود به وبسایت ما باید به مرورگرهای خود وارد کنند، مثلا yahoo.com یا google.com با پسوند دامنه com مورد استفاده کاربران هستند. هاست یا هاستینگ چیست؟ خیلی ساده توضیح دهیم، شما برای اینکه بتوانید خانه ای را بسازید به یک زمین نیاز دارید، در بستر وب نیز برای اینکه بتوانید یک وبسایت ایجاد کنید باید فضایی برای آن خریداری کنید که با عنوان هاست میزبان وب شناخته می شود.

 

برای راه اندازی کسب و کار آنلاین چه هاستی مناسب تر می باشد؟

با توجه به زمینه فعالیت وبسایت شما و سیستم مدیریت محتوای آن باید هاست را انتخاب نمایید. ما برای شروع به شما سیستم مدیریت محتوای وردپرس را پیشنهاد می دهیم زیرا در عین اینکه پنل مدیریتی ساده دارد، تمامی امکانات و ابزارهای موردنیاز مدیر وبسایت را فراهم می کند و برای راه اندازی چنین سیستمی به پرداخت هزینه های هنگفت تن نخواهید داد. برای خرید هاست مناسب سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا به اصطلاح راه اندازی وبسایت ورپرسی به شما هاستینگ میزبان فا را پیشنهاد می کنیم. هاستینگ میزبان فا با قدرت فوق العاده در ارائه ی هاست های با کیفیت از برج میلاد تهران یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه دهنده هاست وردپرسی برای وبسایت شماست، می توایند با کلیک بر روی بنر زیر پنل های مختلف هاستینگ وردپرسی با کیفیت میزبان فا را مشاهده کنید :

 

 

هاست انتخابی شما باید دارای سرعت لود بالا، امکانات بالا و کیفیت مناسب باشد؛ زیرا هرچقدرهم که شما برای راه اندازی وبسایتتان هزینه کنید و زحمت بکشید ولی فقط در چند ساعت هاست وبسایت دچار مشکل شود، علاوه بر ناراضایتی کاربران وبسایت شما، ربات های موتورهای جست و جو که در حال بررسی لحظه ای وبسایت هستند برای وبسایت امتیازی منفی در نظر می گیرند و از اعتبار وبسایت کاسته می شود، پس داشتن هاست باکیفیت داخل کشور اهمیت فراوانی دارد.

 

اگر زمینه کسب و کار شما به گونه ای است که بیشتر ورودی وبسایت شما بیشتر از داخل کشور است، بهتر است که ازهاست میزبان داخل کشوراستفاده نمایید تا سرعت لود وبسایت شما برای کاربران داخل ایران چندین برابر شود. همانطور که ذکر کردیم میزبان هاستینگ شرکت میزبان فا در برج میلاد تهران قرار دارد و یکی از بهترین پیشنهادها برای خرید هاستینگ با کیفیت و پرسرعت داخل کشور است. برای مشاهده کیفیت و امکانات پنل های مختلف هاستینگ داخل کشور بر روی بنر زیر کلیک نمایید :

 

 

برای رونق کسب و کار خود در بستر وب بهترین کار، برند سازی است. وقتی که برند و نام شما بر سر زبان ها باشد قطعا بازده فعالیت شما در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا هر زمینه اقتصادی بیشتر چندین برابر خواهد شد. خود شما هم وقتی که میخواهید در فضای مجازی چیزی خریداری کنید یا به جست و جوی چیزی بپردازید، تلاش می کنید که از منابع معتبر و معروف نیاز خود را برطرف کنید؛ پس اگر برند تجاری شما در حوزه ای که فعالیت دارید اعتبار بالایی کسب کند مقدار تقاضای کاربران نیز نسبت به خدمات شما بیشتر شده و در مقابل میزان درآمد و بازده شغلی شما افزایش خواهد. برای آشنایی بیشتر با برندینگ (برندسازی) بر روی بنر زیر کلیک نمایید :

 

نوشته راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق با انتخاب هاست مناسب اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.