دیجی اسکریپت

» رفتن به پست قبلی و بعدی در صفحه ویرایش نوشته وردپرس

رفتن به پست قبلی و بعدی در صفحه ویرایش نوشته وردپرس
[ad_1]

رفتن به پست قبلی و بعدی

رفتن به پست قبلی و بعدی در صفحه ویرایش نوشته وردپرس

اگر در سایت وردپرسی تان محتوای بسیاری داشته باشید و قصد ویرایش کردن آنها را داشته باشید. باید تک تک صفحات را بررسی کرده و پست مورد نظرتان را بیابید. این کار زمان بر و کسل کننده است. امروز با افزونه ی جالبی برخوردم. با این افزونه میتوانید در همان صفحه ویرایش پستها و صفحات به پستها  برگه های دیگر سوئیچ کنید و آنها را در زمان خیلی کم ویرایش کنید.

نحوه کار با افزونه Admin Post Navigation

در ابتدای کار افزونه را نصب و فعال نمایید. پس از فعال سازی افزونه، نیاز به هیچ پیکربندی تنظیمات نیست. وارد بخش نوشته> همه نوشته ها شوید و یک پست را اجرا کنید. اکنون که صفحه ویرایش پست را مشاهده میکنید با دو دکمه رو به رو می شوید. درسته! دکمه های “Next و Previous”.

رفتن به پست قبلی و بعدی

به طور پیش فرض در وردپرس اگر قصد ویرایش پستی را داشتید باید در صفحه همه نوشته ها یک به یک به صفحه بعد میرفتید و پست مورد نظر خود را یافته و ویرایش میکردید. اما با نصب این افزونه دیگر نیاز به این کار نیست و کار شما خیلی سریع تر پیش می رود. هنگامی که به صفحه ویرایش یک پست میروید، در بالای صفحه روی دکمه های “Next و Previous” کلیک کنید و  پست خود را ویرایش و ذخیره کنید.

از این به بعد دسترسی شما به پستها سریعتر و آسان تر میشه و به راحتی بین پست ها سوئیچ میکنید. برای صفحه ها نیز همین صدق میکند و میتوانید آنها را به سرعت ویرایش کنید.

همچنین با این افرونه میتوانید ناوبری پستها را  در بخش “تنظیمات صفحه” در بالای نوشته و صفحات مدیریت و سفارش سازی کنید. در این قسمت با شش فیلتر قابل تنظیم است. در نوشته به طور پیش فرض پستها روی post_ name مرتب میشوند و یک به یک نمایش داده میشوند. و در صفحه روی post_title مرتب و فیلتر میشوند.

از این به بعد به آسانی میتوانید در نوشته ها و صفحات بین مطالب و برگه ها سوئیچ کرده و آنها را ویرایش کنید.

موفق و پیروز باشید

The post رفتن به پست قبلی و بعدی در صفحه ویرایش نوشته وردپرس appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.