دیجی اسکریپت

رفع خطای عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس | دیجی اسکریپت

رفع خطای عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس
[ad_1]

خطای دیگری که در وردپرس از سمت کاربران گزارش شده، مربوط به ویرایشگر دیداری در برگه‌ها و نوشته‌های وردپرس است. زمانی همه چیز مرتب است و کاربر می‌خواهد مقاله خود را بنویسید، اما ناگهان متوجه می‌شود که هیچ آیکونی برای اعمال تغییرات روی متن و حتی امکانی برای نوشتن در ویرایشگر نیست! اینجاست که به خطای عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس برخورد می‌کند… چند مرتبه صفحه را بارگذاری می‌کند، اما خبری نیست و همچنان مشکل به قوت خود باقیست. پس چاره کار چیست؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم.

رفع خطای عدم نمایش آیکون‌ها

آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس

شما فکر می‌کنید چرا این مشکل رخ می‌دهد؟ این خطا زمانی مشاهده می‌شود، که مختصات جاوا اسکریپت کار نمی‌کند و در نتیجه باعث این مشکل می‌شود. اما نگران نباشید… مطمئناً راه‌حل‌هایی برای آن وجود دارد.

۱- پاک کردن کش مرورگر

در بعضی موارد می‌توانید با پاک کردن کش مرورگر، مشکل عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس را رفع کنید. البته این کار جزء کارهای بسیار راحت است که می‌توانید انجام دهید؛ پس حتما امتحانش کنید.

۲- جایگزینی اسکریپت TinyMCE

ممکن است این مشکل بعد از بروز رسانی رخ داده باشد. گاهی در هنگام بروز رسانی با چنین مشکلاتی مواجه می‌شویم، و برای حل آن باید در مسیر نصب افزونه، آن را با افزونه جدید جایگزین کنید.

۳- حل مشکل با wp-config

چنانچه موارد گفته شده جواب نداد و خطای عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس همچنان مشاهده می‏شود، فایل wp-config.php را باز کرده و قطعه کد زیر را در بالاترین بخش، بعد از تگ php قرار دهید:

define('CONCATENATE_SCRIPTS', false);

این قطعه کد مطمئناً مشکل را برطرف می‌کند و دیگر با چنین خطایی رو به رو نخواهید شد. امیدواریم با این راه‌حل‌های ارائه شده توانسته باشید خطای پیش آمده را حل کنید و به راحتی مقاله و متن خود را با تمامی تغییرات مورد نیاز بنویسید و ویرایش کنید.

The post رفع خطای عدم نمایش آیکون‌های ویرایشگر دیداری در وردپرس appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.