دیجی اسکریپت

رفع خطای call to undefined function wp_validate_redirect در وردپرس | دیجی اسکریپت

رفع خطای call to undefined function wp_validate_redirect در وردپرس
[ad_1]

خطای call to undefined function wp_validate_redirect

یکی از اتفاقات رایجی که هنگام کار با سایت وردپرسی اتفاق میافتد، رخ دادن خطای Fatal Error: call to undefined function wp_validate_redirect() می باشد.  تا به حال حتما یکبار با این خطا مواجه شده اید. نگران نباشید. امرز قصد داریم روش حل این خطا را بگوییم تا به راحتی بتوانید از شر این خطا خلاص شوید.

 

خطای Fatal error: wp validate_redirect چیست؟

برخی از کاربران مبتدی نمی‌دانند خطای Fatal error: wp validate_redirect() چیست و اصلا چرا بوجود میاد! هنگامی که وارد پنل پیشخوان وردپرس می شوید و لاگین میکنید، در صفحه نمایش با این خطا رو به رو می شوید. دلیل اصلی رخ دادن این خطا مثل همیشه افزونه‌ها است. اگر هر کدوم از افزونه های نصب شده در سایت وردپرسی شما به درستی کار نکند و به صورت کامل نصب نشده باشد این خطا اتفاق می افتد. همچنین ناسازگار بودن افزونه ای با افزونه ای که به تازگی نصب کردید،می‌تواند دلیل بوجود آمدن این خطا باشد.

 

رفع خطای call to undefined function wp_validate_redirect

رفع این خطا برای کاربران مبتدی وردپرس کمی دشوار است. به دو روش میتوان خطا را برطرف کرد. در اولین روش وارد پنل کاربری هاست تان شوید. سپس به بخش phpMyAdmin بروید و جدول دیتابیس wp_options را بیابید. حال ردیف active_plugins زیر ستون option_name پیدا کنید. (در صفحه ۲ است). مقدار option_value را به a:0:{} تغییر دهید.

 

رفع خطای call to undefined function wp validate redirect در وردپرس

اکنون تمامی افزونه های سایت وردپرسی شما غیر فعال شدند. و سایت بدون هیچگونه مشکلی اجرا می شود. سپس افزونه ها را یکی یکی فعال کنید و ببینید مشکل از کدام افزونه بوده است. بدین صورت میتوانید افزونه های که باعث رخ دادن این خطا شده است را بدون هیچ دردسری بیابید.
در روش بعد در هاست، به مسیر file manager/ public-html/ wp-content بروید. بعد کلیک راست روی پوشه plugins کنید و نام پوشه را تغییر دهید. اکنون مثل مرحله قبل تمامی افزونه های سایت شما غیرفعال شده و افزونه مشکل دار را یافته و مشکل را با برنامه نویسان در میان گذاشته و برطرف کنید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته رفع خطای call to undefined function wp_validate_redirect در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.