دیجی اسکریپت

رویای آن – رسیدن به آن – باران وب | دیجی اسکریپت

رویای آن – رسیدن به آن – باران وب
[ad_1]

آیا شما دارای شور و شوق برای کلیک کردن بر روی تصاویر ؟ آیا فقط در اطراف سرگردان شوم با یک دوربین در دست خود را ؟ آیا شما اغلب هیپنوتیزم توسط یک شی و فکر می کنم “من آرزو می کنم من تا به حال یک دوربین با من در حال حاضر؟” اگر که مورد سپس در آنجا ساکن یک عکاس با استعداد در درون شما است که می تواند به نوبه خود او/او شور و شوق را به صورت تمام وقت حرفه ای موفق.

نهایی کلیک کنید توسط یک عکاس انتقال او ایده یا تخیل پشت کلیک کردن بر روی این تصویر. و این است هدف از این موسسات است که آموزش عکاسی. وجود دارد انواع مختلف عکاسی مانند مد, عکاسی حیات وحش, عکاسی هوایی, عکاسی جواهرات عکاسی و غیره. اما یکی از چیزهایی است که لازم است برای هر نوع از عکاسی است که اصول اولیه عکاسی است.

هنگامی که شما اصول اولیه عکاسی هستند, روشن, شما می توانید با انتخاب کردن هر نوع به عنوان حرفه ای خود را و یا شما می توانید تبدیل به یک همه کاره عکاس با تلاش ژانرهای مختلف است. وجود دارد بسیاری از عکاسان حرفه ای در هند با آنها شما می توانید تقویت حرفه ای شما. اما آنها در یک تخصص خاص نوع و وجود دارد خواهد بود و بسیار به اکتشاف.

هند آموزشی بخش گسترده ای وجود دارد صدها نفر از رشته ها به انتخاب از. رسانه ها بخش سریع ء بخش در کشور است. وجود دارد بسیاری از پیشرو عکاسی موسسات که ارائه سفارشی ساخته شده دوره. این دوره برای آموزش دانش آموزان در چنین شیوه ای که آنها تولید یک محصول با کیفیت خوب از آموزش عکاسی, تکنیک ها و روش ها و نظریه ها برای گرفتن مدرک. آنها پوشش اصول اولیه که بعد از انتقال به تخصص.

در اینجا یک لیست از بالا ۵ دانشگاه برای دوره های عکاسی در هند

دهلی کالج عکاسی (دهلی نو)

دهلی کالج عکاسی تبدیل به یک علامت از شهرت در طول چند سال گذشته. در هند, موسسه شناخته شده است به عنوان یکی از بالا رتبه بندی مدارس عکاسی است که تولید با کیفیت عکاسان. موسسه ارائه می دهد هر دو بلند مدت و کوتاه مدت دوره با تخصص در سازمانی خلاق و عکاسی تجاری. سه سطح وجود دارد از دوره ای که پایه و پیشرفته پایه و اساس است. این دوره ها به گونه ای طراحی شده آن را برآورده نیاز به هر دو تازه وارد و عکاسان و عکاسان که می خواهند به قلم مو رنگ کردن و یا بهبود مهارت های خود را برای پیشبرد حرفه خود را. برخی از هیجان انگیز دوره های ارائه شده توسط کالج مد, عکاسی, عکاسی حیات وحش و عکاسی عروسی کاندید. جدا از عکاسی این موسسه نیز ارائه می دهد دوره های فیلم سازی و آرایش.

امیرحسین Kidwai ارتباط جمعی (مرکز تحقیقات دهلی نو)

امیرحسین Kidwai ارتباط جمعی (مرکز تحقیقات MCRC) تاسیس شد و در سال ۱۹۸۲ توسط انور جمال Kidwai که سابق VC از جامع Millia اسلامی. آن است که یکی از معتبر ترین ارتباط جمعی موسسات در هند. معروف است برای راهنمایی های فنی از جهان-کلاس مدرسان و زیبایی. امیرحسین Kidwai تاسیس جرم ارتباطات مرکز تحقیقات با همکاری دانشگاه نیویورک. نیویورک دانشگاه فرستاده اولین نسل از معلمان در حالی که کانادا آژانس توسعه بین المللی ارائه MCRC با طیف وسیعی از جلا و تصفیه شده تولید تجهیزات. MCRC ارائه می دهد دوره های آموزشی مانند ارتباط تصویری با برنامه و دیپلم PG در حال عکاسی. همراه با این دوره های دیگر ارائه شده توسط این موسسه در حال کارشناسی ارشد در ارتباطات جمعی, MA در اثر بصری و انیمیشن, دیپلم PG در پخش, تکنولوژی, PG دیپلم بازیگری و کارشناسی ارشد در توسعه ارتباطات ،

موسسه ملی عکاسی (بمبئی)

موسسه ملی عکاسی تاسیس شد و در سال ۱۹۸۳ توسط مرحوم پروفسور منهر دسای. موسسه فراهم می کند دوره های دیپلم و فراهم می کند گواهی به داوطلبان علاقه مند به. عکاسی برنامه ها ارائه آموزش پایه ژانرهای مختلف عکاسی مانند مطبوعات ورزشی, حیات وحش, پرنده, عکاسی, عکاسی ماکرو, طبیعت, و غیره. برنامه درسی شامل تئوری و همچنین کلاس های عملی طراحی شده اند که به تلقین دانش کامل در مورد این موضوع به نامزد. برنامه های ارائه شده در این دانشکده عبارتند از: دوره مقدماتی, دوره سقوط پایه دوره پیشرفته دوره دیپلم در عکاسی مد, ویدئوگرافی, دیپلم, رومیز, عکاسی حرفه ای عروسی و رویدادهای عکاسی دیجیتال عکس-تکنیک های ویرایش و کارگاه آموزشی مد لامپ. عکاسی دوره های ارائه شده توسط کالج در حال عکاسی, وزارت امور خارجه, عکاسی, آبفا, عکاسی, پل دوره (عکاسی) و وزارت امور خارجه عکاسی (PTPG).

آسیایی, آکادمی فیلم و تلویزیون (نیدا)

آسیایی, آکادمی فیلم و تلویزیون (AAFT) تاسیس شد در سال ۱۹۹۳ و با وابسته بین المللی فیلم و تلویزیون مرکز تحقیقات و همچنین مروه فیلم و ویدئو استودیو. این جزوات به عنوان بخشی از موسسه بر اساس عملکرد خود در کنکور سراسری پس از مصاحبه های شخصی دور. AAFT ارائه می دهد ۳-ماه برنامه ای در روزنامه نگاری و هنوز هم عکاسی است که بیشتر خاص برای عکاسی است. این زمان البته با هزینه از Rs. 54,000. برخی دیگر از دوره های ارائه شده توسط این موسسه در حال کارشناسی هنرهای زیبا دیپلم بازیگری برای فیلم و تلویزیون لیسانس در هنرهای نمایشی دیپلم در دوربین و تکنیک های نورپردازی لیسانس در هنرهای نمایشی, کارشناسی سینما دیپلم در پست تولید دیپلم ارتباط تصویری, PGD در فیلم و تلویزیون تولید جهت ویرایش فیلم و صدا ضبط دوربین و تکنیک های نورپردازی اقدام و ارائه فیلمنامه نوشتن استاد هنرهای زیبا استاد در هنرهای نمایشی (تولید موسیقی) و استاد در هنرهای نمایشی (رقص).

نور و زندگی آکادمی (Tamil Nadu)

معروف تبلیغات عکاس به نام “محمد اقبال” تاسیس خواهد شد و نور و زندگی آکادمی. این موسسه مجهز موسسه با تمام تکنیک های نوین آموزش هنر عکاسی است. علاوه بر آن دارای یک ساختار برنامه درسی با دانش آموز, معلم نسبت به. به عنوان ذکر شده در وب سایت رسمی موسسه نور و زندگی آکادمی است نه برای سود آموزش و پرورش اعتماد و آن را با حمایت اولیه از کداک هند و Eastman Kodak, ایالات متحده آمریکا. کالج است که با پشتیبانی بیش از ۴۰ ، ۰۰۰ متر مربع. ft. دانشگاه طراحی شده است که توسط آقای Jaisim یک جشن معمار و گسترش در سراسر سه هکتار از زمین. برخی از قابل توجه دوره های تدریس در این دانشکده عبارتند از: PG دیپلم عکاسی حرفه ای, دیپلم در حرفه عکاسی خبری و کوتاه مدت کارگاه های آموزشی.

آن است که اگر رویای خود را برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای و دستیابی به یک موفقیت حرفه ای در عکاسی فراموش پیوستن به یکی از این موسسات.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.