دیجی اسکریپت

زنان موفق صاحبان رستوران و مدیران غیر متعارف با استفاده از تکنیک های بازاریابی | دیجی اسکریپت

زنان موفق صاحبان رستوران و مدیران غیر متعارف با استفاده از تکنیک های بازاریابی
[ad_1]

زنان بسیاری از صاحبان رستوران و مدیران آموخته اند که چگونه به درایو یک جمعیت گرسنه به رستوران خود را در بودجه رشته کفش است.

از سوی دیگر بسیاری از مردان رستوران صاحبان و مدیران به نظر می رسد بیشتر احتمال دارد به چوب با وضعیت موجود و بسیاری از نگه داشتن سنتی با استفاده از تکنیک های بازاریابی حتی در حالی که آنها همچنان به از دست دادن پول است.

مشکل با معمولی رستوران تکنیک های بازاریابی است که آنها در حال گرفتن بیشتر و بیشتر گران قیمت در حالی که آنها اثبات می شود کمتر و کمتر موثر است.

شاید یک روانشناس می تواند توضیح دهد که چرا زنان به مصرف سرب از استفاده غیر متعارف رستوران تکنیک در کسب و کار رستوران. این به نظر می رسد عجیب و غریب چون ما می دانیم که مردان معمولا بیشتر مایل به گرفتن خطرات.

هرگز کمتر از زنان به نظر می رسد بیشتر تهاجمی جنسیتی وقتی که می آید به بازاریابی در رستوران.

در اینجا برخی از بسیاری از غیر متعارف تکنیک های بازاریابی زنان در حال حاضر با استفاده از:

۱٫ زنان با استفاده از مراتب کمتر و رادیو و تلویزیون و چاپ تبلیغات.

۲٫ آنها در حال انجام یک کار خیلی بهتر از گرفتن داده های مشتری مانند نام, آدرس, تولد, سالگرد, و مهم ترین آدرس ایمیل.

۳٫ زنان در حال انجام بسیاری از پست مستقیم و تبلیغات آنها در حال انجام و حتی بیشتر تبلیغات ایمیل به پایگاه داده مشتری خود.

۴٫ آنها با استفاده از قدرت مطبوعات. شاید آنها موفق تر در این منطقه به دلیل بزرگ آزادی مطبوعات باید اعتصاب عاطفی دکمه در خواننده و همه ما می دانیم که زنان در اکسل وقتی که می آید به تنظیم به احساسات.

۵٫ زنان می دانند که آنچه آنها “پیشنهاد فروش منحصر به فرد” یا “USP” است و آنها می توانند به وضوح توضیح آن در یک تا سه جمله. آنها نمی سعی کنید به همه چیز به همه مردم وقتی که می آید به بازاریابی رستوران خود را.

۶٫ آنها می دانند که جمعیتی از مشتریان خود را. آنها انجام یک کار بهتر از یادگیری آنچه در آن است که مشتریان خود را دوست دارم و دوست ندارم.

۷٫ زنان انجام یک کار خیلی بهتر از مذاکره و با این مهارت آنها قادر به خرید تبلیغات به صورت ۱۰ ٪ تا ۵۰ ٪ در دلار. هر دلار ذخیره شده در تبلیغات و بازاریابی (به عنوان طولانی به عنوان تبلیغات به ارمغان می آورد در همان مقدار از کسب و کار) می رود مستقیما به خط پایین به عنوان سود.

۸٫ آنها به نظر می رسد به نوشتن عناوین را که در دو تا ۱۰ برابر بیشتر کسب و کار برای آگهی های مشابه. آنها احتمالا انجام این کار به دلیل آنها قادر به انجام یک کار بهتر از قرار دادن احساسات قدرتمند خود را به عناوین.

۹٫ زنان با استفاده از قدرت اینترنت را در مشتریان و صرفه جویی تا ۹۰ ٪ از هزینه های معمول در آوردن جدید یا تکرار مشتری.

۱۰٫ در نهایت زنان انجام یک کار بهتر از ردیابی کمپین های بازاریابی از مردان انجام می دهند. این واقعیت به تنهایی آنها را فراهم می کند و با اثبات آنها نیاز به رها کردن معمولی تکنیک های بازاریابی است که کار نمی کند و گسترش استفاده غیر متعارف رستوران تکنیک های که مشغول به کار هستند.

————————-

این مقاله ممکن است آزادانه منتشر شده به عنوان طولانی به عنوان آن را شامل یک لینک به http://www.MarketingYourRestaurant.com

این اطلاعات از جری Minchey ویرایشگر اشتراک سایت http://www.MarketingYourRestaurant.com. جری Minchey است که یک مهندس و یک رستوران بازاریابی مشاور.

###

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.