دیجی اسکریپت

ساخت اپلیکیشن اندروید در وردپرس با Word App | دیجی اسکریپت

ساخت اپلیکیشن اندروید در وردپرس با Word App
[ad_1]

ساخت اپلیکیشن اندروید در وردپرس با Word App

ساخت اپلیکیشن اندروید در وردپرس

امروز می خواهیم یکی دیگر از افزونه های پر طرفدار وردپرس را به شما معرفی کنیم. امروزه کار با موبایل و اپلیکیشن های اندروید یکی از بهترین راهکارهای توسعه وبسایت شماست. زیرا با اینکار کسب و کار اینترنتی شما بیشتر در دسترس مردم خواهد بود. شما نیز می توانید برای کسب و کار خود یا وبسایت خود یک اپلیکیشن اندروید داشته باشید تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. برای ساخت اپلیکیشن وردپرس روش های زیادی وجود دارد. این افزونه با کمترین هزینه بهترین گزینه برای ساخت اپلیکیشن شما می باشد. برای راه اندازی و ساخت افزونه نیازی به دانش زیادی ندارید و کافی است به آموزش گام به گام ما عمل کنید تا بتوانید اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی کنید.

راه اندازی افزونه، اپلیکیشن اندروید در وردپرس:

ابتدا مانند همیشه افزونه را نصب و فعال می کنیم. سپس به منو WordApp در پنل پیشخوان می رویم. پس از فعال کردن WordApp، گزینه های متعددی در منو افزونه ظاهر می شود. به اولین صفحه راه اندازی افزونه که وارد شدید، ابتدا از ما نام اپلیکیشن را به حوف لاتین می خواهد. پس از وارد کردن نام، دکمه next را که در تصویر با فلش نشان داده شده را می زنیم.

 

و وارد مرحله بعد خواهیم شد. در این مرحله٬ افزونه نیاز دارد که بداند آیا شما کاملاً ریسپانسیو هست یا خیر؟ اگر بخواهیم حالت موبایل فرندلی و رسپانسیو را انتخاب کنیم می بایست روی دکمه yes کلیک کنیم.

در مرحله سوم، این مرحله ی نهایی است و برای تکمیل اطلاعات یک ایمیل را باید وارد کنیم و سپس دکمه ی submit را انتخاب کرده.

پس انجام تنظیمات اولیه افزونه وارد منو App Builder می شویم و تا تنظیمات اپلیکیشن را انجام دهیم. این پنجره شامل تنظیماتی است که به ظاهر اپلیکیشن و منو ایکون رنگ بندی و… مربوط می شود، در انجا طراحی را از design شروع می کنیم.در این قسمت می توانید رنگ بندی نوار بالا، نام اپلیکیشن، و لوگوی مورد نظر را قرار دهیم. و دیگر تنظیماتی که به دلخواه می توانیم قرار دهیم.

در کنار این تنظیمات می بینید که یک پیش نمایش از اپلیکیشن در قاب موبایل به ما نمایش می دهد. و تغییراتی را که انجام می دهیم را خواهیم دید.

پس از این به مرحله Menu & Bars می رویم. در این قسمت تنظیماتی مانند فعال‌ سازی منوهای پایین و بخش بالای اپلیکیشن،  استایل بخش بالای اپلیکیشن که شامل دو سبک می باشد. بخش مرتبسازی و ظاهری زیبا در این قسمت می توان قسمت های اضافی را حذف کنیم که ظاهری خوب به اپلیکیشن بدهد.

Side Menu شامل فعال کردن نوار کناری و انتخاب منو مناسب و تنظیمات منو می باشد. و دیگر تنظیمات مربوط به منو است.

سپس وارد پنجره App Structure می شویم. در اینجا می توان تنظیمات مربوط به اعمال ساختار اپلیکیشن را انجام دهیم. تنظیماتی همچون لوگو، فعالیت ها و.. را در این بخش انجام می دهیم . تمام موارد را تکت می توان اعمال کرد. توجه داشته باشید که در هر قسمت که تغییراتی را انجام می دهید حتما دکمه ذخیره تغییرات را بزنید تا اعمال شود.

پس انجام تمام تغییرات بر روی اپلیکیشن باید نسخه ای را که طراحی کرده ایم را دیافت کنیم. برای دریافت می بایست به صفحه Publish App برویم و بر روی  Publish Android App کلیک کرده تا اپلیکیشن را دریافت کنیم.

امیدواریم که با استفاده از این آموزش بتوانید اپلیکیشن دلخواه خود را برای وبسایت مورد نظر طراحی و اجرا کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.