دیجی اسکریپت

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین | دیجی اسکریپت

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین
[ad_1]

حتما اطلاع دارید که وقتی یک سایت راه‌اندازی می‌کنیم. می‌توانیم یک یا چند ایمیل کاملا اختصاصی زیر مجموعه دامنه اختصاصی خود بسازیم. اکثر هاست‌های وردپرس قابلیت ساخت بی نهایت اکانت ایمیل اختصاصی را دارند. در این مقاله می‌خواهیم نحوه ساخت ایمیل info برای سایت را در کنترل پنل‌های سی پنل و دایرکت ادمین به شما آموزش دهیم.

 

ساخت ایمیل info برای سایت

قبل از هر چیزی باید یک سایت راه‌اندازی کنید. فرقی نمی‌کند از چه کنترل پنلی برای سایت خود استفاده می‌کنید. سی پنل یا دایرکت ادمین یا هر پنل مدیریت هاست دیگری این قابلیت را به شما می‌دهند تا بتوانید بصورت اختصاصی ایمیل دلخواه خود را بسازید. مثلا برای سایت بیست اسکریپت ایمیل‌های javad@20script.ir و mohammad@20script.ir را ایجاد کنیم.

 

بعد از ساخت ایمیل‌ها می‌توانید از طریق کنترل پنل هاست بصورت مستقیم به ایمیل‌ها دسترسی داشته باشید یا با وارد کردن ایمیل و رمز عبور از طریق نرم‌افزار‌های مدیریت ایمیل مثل Thunderbird یا Spark به اینباکس ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

 

ساخت ایمیل در سی پنل

برای ساخت ایمیل اختصاصی خود در سی پنل کافیست ابتدا وارد پنل مدیریت هاست خود شوید. پس آدرس yoursite.com:2082 را در مرورگر خود تایپ کنید. البته به جای yoursite.com باید آدرس سایت خود را وارد کنید.

سپس وارد بخش Email Accounts شوید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

حالا روی Create کلیک کنید. از این بخش می‌توانید ایمیل دلخواه خود را بسازید. کافیست اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید و مقدار فضایی که می‌خواهید به اکانت ایمیل برای ارسال و دریافت ایمیل بدهید را مشخص کنید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

پس از ساخت اکانت ایمیل خود، می‌توانید به بخش Access Webmail در لیست ایمیل‌ها رفته و روی Roundcube کلیک کنید. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ورود اطلاعات ایمیل خود، بتوانید اینباکس ایمیل را مشاهده کنید یا ایمیل جدید ارسال کنید.

 

ساخت ایمیل در دایرکت ادمین

برای ساخت ایمیل در دایرکت ادمین کافیست وارد کنترل پنل دایرکت ادمین سایت خود شوید. معمولا باید آدرس yoursite.com:2222 را در مرورگر خود وارد کنید. به جای yoursite.com آدرس دامنه خودتان را وارد کنید.

 

سپس از بخش E-mail Manager روی Email Accounts کلیک کنید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

روی CREATE ACCOUNT کلیک کنید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

اطلاعات ایمیل خود را وارد کنید و در نهایت روی ساخت اکانت ایمیل کلیک کنید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

بعد از ساخت اکانت خود، می‌توانید برای ورود به Roundcube و مدیریت اکانت ایمیل خود، از بخش Extra Features > Roundcube به این بخش دسترسی داشته باشید.

ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین

برای ورود به RoundCube کافیست ایمیل خود را بصورت email@domain.com به عنوان نام کاربری و رمز ارائه شده برای ساخت اکانت ایمیل را وارد کنید.

ساخت اکانت ایمیل در سایر کنترل پنل‌ها دقیقا به همین شکل هست. تنها کافیست کمی بگردید و بخش Email Accounts را پیدا کنید.

نوشته ساخت ایمیل info برای سایت در سی پنل و دایرکت ادمین اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.