دیجی اسکریپت

ساخت جدول در وردپرس با WP Data Tables | دیجی اسکریپت

ساخت جدول در وردپرس با WP Data Tables
[ad_1]

ساخت جدول در وردپرس با WP Data Tables

ساخت جدول در وردپرس

هر وب سایت بستگی به موضوع آن گسترش پیدا می کند. اگر سایت دانشگاهی یا آموزشگاهی و غیره دارید، پس باید حتما ورودی های سایت خود را در باب یک جدول نمایش دهید. تا کنون افزونه های بسیاری برای ایجاد جدول در وردپرس منتشر کردیم، امروزم با یک افزونه حرفه ای و قدرتمند دیگر در خدمتتان هستیم.

برای ساخت جدول در وردپرس از افزونه WP Data Tables استفاده می کنیم. این افزونه رایگان است و می توان با آن به راحتی در وردپرس جدول ساخت. افزونه WP Data Tables یک افزونه حرفه ای است و میتوان به راحتی چندین جدول را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید. با ما همراه باشید تا نحوه کار با افزونه را به طور خلاصه توضیح دهیم.

نحوه کار با افزونه WP Data Tables

در ابتدا، افزونه را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه، منو جدیدی به نام WpData Tables در پیشخوان وردپرس اضافه  می شود. چندین زیرمنو موجود است که برخی از آنها غیرفعال است و در نسخه پرمیوم قابل استفاده می باشد.

قبل از هر کاری باید جدول خود را در یکی از فرمت های Excle، Xml، CSV ایجاد کنید. اکنون، وارد صفحه create a table شوید. سپس روی Create a table linked to an existing data source / next کلیک کنید. بعد آدرس مسیر فایل جدولی که قبلا ایجاد کردید را وارد و نوع فرمت فایل را انتخاب و بر روی دکمه apply کلیک کنید.

افزودن فایل جدول

بعد در پایین صفحه جدول را مشاهده می کنید، هر ستون به طور جداگانه تنظیمات خاص خودش را دارد. روی علامت چرخنده مانند تصویر زیر کلیک و نام فیلد جدول و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین در بالای صفحه چهار تب وجود دارد که روی هر تب کلیک و تنظیمات را مشاهده و در صورت دلخواه پیکربندی کنید.

ویرایش فیلدهای جدول

حال روی زیرمنو WpData Tables کلیک کرده و شورتکد جدول ساخته شده را کپی و در نوشته و صفحه ای که قصد نمایش جدول در آن را دارید، جایگذاری کنید. اکنون که جدول را می بینید، در بالای صفحه چهار لینک به نام های copy ،print ،excel ،csv قرار گرفته است. میتوانید جدول را پرینت، کپی و در قالب فرمت های اکسل و csv دانلود کنید.(لینک ها را میتوان در تنظیمات افزونه حذف کرد).

نمایش جدول

و در آخر برای تغییر موارد افزونه روی زیرمنو settings کلیک کنید و یک به یک تب ها را بررسی و پیکربندی کنید. از این به بعد میتوانید با این افزونه جداول دلخواه خود را در فرمت های مختلف در وردپرس نمایش دهید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.