دیجی اسکریپت

ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش وردپرس | دیجی اسکریپت

ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش وردپرس
[ad_1]

ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش وردپرس

۴ از ۱ رای

ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش وردپرس

اگر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای رو خاطرتون باشه که همه ما به یادمون هست. 🙂 توی این سیستم‌ها با استفاده از یک کد معرف شروع می‌کردیم به جمع اوری خریدار و درصدی از هر خرید در پنل شما ثبت می‌شد که این درصد توسط سیستم بازاریابی و همکاری در فروش محاسبه می‌شد. در هر صورت شاید دوست داشته باشید سیستم همکاری در فروش روی سایتتان راه اندازی کنید که طبیعتا به فروش شما کمک شایانی خواهد کرد.

در این مطلب می‌خوانید:

ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش وردپرس

برای ساخت سیستم بازاریابی و همکاری در فروش در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌توانید از افزونه‌های مختلفی استفاده کنید. بهترین و پر استفاده‌ترین افزونه در این رابطه را میتوان افزونه افلیلیت وردپرس معرفی کرد که در حال حاضر روی سایت ما و خیلی از سایت های وردپرسی در دنیا فعال هست. سایت رسمی این افزونه، به گونه ای افزونه را برنامه نویسی کرده که با پلتفرم های فروش و کسب درامد مختلفی از جمله ووکامرس، EDD و… سازگاری کامل داشته باشد. پس مهم نیست از کدام سیستم برای فروش خود استفاده می‌کنید.

آیا می توانیم با افیلیت وردپرس سیستم بازاریابی شبکه ای راه اندازی کنیم؟

خیر! افیلیت وردپرس صرفا برای مشتریان سطح یک شما فعال خواهد بود و مشتریان شما نمی‌توانند از فروش مشتریانِ مشتریان شما، درآمدی کسب کنند. در نتیجه قابلیت Multi Level Marketing در این سیستم فعال نیست! اما می‌توانید از فروشهای انجام شده توسط مشتریان خود، درصدی را به آنها اختصاص دهید.

چطور سیستم بازاریابی شبکه‌ای با وردپرس راه اندازی کنم؟

برای راه اندازی سیستم MLM یا Network Markting در وردپرس متاسفانه افزونه کاملی تا به امروز مشاهده نکرده‌ایم اما در صورتی که می‌خواهید چنین سیستمی پیاده سازی کنید می‌توانید با یک طراح سایت در ارتباط باشید. متاسفانه راه اندازی چنین سیستم‌هایی مورد نیاز کاربران معدودی هست و در چنین مواردی نمی‌توان افزونه آماده کاملی را یافت! نه فقط در وردپرس بلکه در تمام سیستم‌های مدیریت محتوای دنیا

اگر سوالی در این زمینه دارید از بخش نظرات بپرسید. پاسخگوی شما خواهم بود.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.