دیجی اسکریپت

ساخت سیستم پشتیبانی و تیکت در وردپرس با Awesome Support | دیجی اسکریپت

ساخت سیستم پشتیبانی و تیکت در وردپرس با Awesome Support
[ad_1]

ساخت سیستم پشتیبانی و تیکت در وردپرس با Awesome Support

4 از ۱ رای


ساخت سیستم پشتیبانی در وردپرس

اگر قصد راه اندازی یک سیستم پشتیبانی در سایت وردپرسی خودتان را دارید. پیشنهاد می‌کنیم از افزونه‌های پشتیبانی وردپرس که قبلا به شما معرفی کردیم استفاده کنید. اما یکی از بهترین افزونه‌های پشتیبانی برای وردپرس Awesome Support هست که سایت ما هم (البته با تغییرات بسیار در افزونه) از Awesome Support استفاده کنید. این افزونه کاملا رایگان هست و قابلیت راه‌اندازی آسوده یک سیستم پشتیبانی عالی را به شما هدیه خواهد داد.

این محصول به راحتی قابلیت ساخت بخش پشتیبانی سایت وردپرس شما را به وب سایت شما اضافه خواهد کرد. می توان گفت که آسم ساپورت بهترین افزونه برای اتصال سیستم پشتیبانی شما به سیستم های دیگر پشتیبانی مثل Zendesk و Helpscout خواهد بود مشتریان شما می‌تواند در عرض ۵ دقیقه با شما ارتباط برقرار کند.

در این مطلب می‌خوانید:

ساخت سیستم پشتیبانی در وردپرس

خوب در مورد تنظیمات ویژگی‌های این افزونه توضیحات مختصری ارائه کردیم. اما بیایید نگاهی به امکانات ویژه افزونه داشته باشیم:

کاربران می‌توانند از محیط فرانت اند وب سایت شما تیکت ارسال کنند و پشتیبانان شما به تیکت کاربر پاسخ های خود را ارسال کنند.

می‌توانید از سایر سیستم های پشتیبانی با استفاده از ایمپورت کننده افزونه به صورت رایگان اطلاعات خود را انتقال دهید. بعد از این که هر تیکت ارسال شد یا پاسخ آن برای مشتری ارسال شد ولی مشتری و مدیر سایت او در پشتیبانی وب سایت ایمیل اطلاعیه ارسال خواهد شد.

تمامی گفتگوها بین پشتیبان و کاربران وب سایت شما به صورت کاملا خصوصی ارسال می شود تا اطلاعات کاربران شما محفوظ باشد. شما می توانید کنترل کنید که چه تعداد فایل به چه اندازه فایل توسط کاربر یا پشتیبانان شما در وب سایت آپلود شود همچنین قابلیت ارسال تیکت بر اساس محصولات خریداری شده کاربر وجود دارد.

شما می توانید چند دپارتمان مختلف برای پاسخگویی تیکت های پشتیبانی کاربران بسازید. می توانید برای ارسال تیکت  قوانین جدید تعریف کنید تا کاربر با دیدن و تایید قوانین بتواند تیکت خود را ارسال کند. همچنین قابلیت واگذاری تیکت ها از یک کارمند پشتیبانی به کارمند پشتیبانی دیگر وجود دارد.

می توان گفت که این افزونه فاصله بیش از سه سال کار تلاش و تحقیق تیم توسعه دهنده است تا بتوانند یک افزونه پشتیبانی کامل برای شما بسازند.

امکانات افزونه Awesome Support

  • تیکت های نامحدود (رایگان)
  • پشتیبانان نامحدود (رایگان)
  • کاربران نامحدود (رایگان)
  • محصولات نامحدود (رایگان)
  • گروه های نامحدود (رایگان)
  • برچسب های نامحدود (رایگان)
  • اولویت های سفارشی نامحدود با رنگ بندی (رایگان)
  • کانالهای نامحدود (رایگان)
  • سفارشی / نامحدود با رنگ بندی (رایگان)
  • زمینه سفارشی نامحدود (رایگان)
  • تیکت خصوصی (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند تیکت ها را از طرف کاربران ایجاد کنند (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند تیکت های خود و یا تمام تیکت ها را مشاهده کنند (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند (رایگان)
  • کاربران می توانند اعلان های ایمیل را از طریق ایمیل برای رویدادهای تیکت مانند تیکت جدید، پاسخ به تیکت و غیره دریافت کنند. (رایگان)
  • پشتیبانان می توانند با استفاده از ایمیل پاسخ دهند (Premium: Add-on Support E-mail)
  • کاربران می توانند به استفاده از ایمیل با ایمیل (Premium: E-mail Support add-on) پاسخ دهند
  • عوامل متعددی می توانند بر روی یک تیکت کار کنند (رایگان)
  • انتقال تیکت از یک عامل اولیه به دیگری (رایگان)
  • یادداشت های داخلی در تیکت (پولی: اضافه کردن یادداشت های خصوصی)
  • کاربران می توانند تیکت ها را از طریق ایمیل باز کنند (Premium: E-mail Support add-on)
  • اعلان های سومین رویداد تیکت از طریق ایمیل (Premium: Notifications add-on)
  • اجازه یا ممنوع کردن کاربران از بازگشایی تیکت های بسته توسط ایمیل (Premium: E-mail Support add-on)
  • پیکربندی قالب های ایمیل برای اطلاعیه های ایمیل (رایگان)
  • تخصیص خودکار تیکت به عوامل بر اساس بارهای فعلی تیکت (رایگان)
  • تیکت ها را به پشتیبانان بر اساس گروه ها و محصولات اختصاص دهید (Premium: Agent Add-on)
  • تیکت ها را به عوامل بر اساس ساعات کاری اختصاص دهید (Premium: Agent Smart)
  • ارسال پیام های هشدار دهنده متعدد قبل از بستن تیکت های قدیمی (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
  • ایجاد گردش کار چندگانه برای مدیریت تیکت های رها شده یا قدیمی بر اساس وضعیت (Premium: Automatic Ticket Close add-on)
  • پاسخهای یکبار کلیک برای سوالات رایج (Premium-Canned Response Add-on)
  • ایجاد پرسش های متداول و اختصاص دادن آنها به یک یا چند صفحه (Premium: FAQ add-on)
  • پاسخ به یک تیکت و ایجاد یک FAQ در مرحله (Premium: FAQ add-on)
  • بعد از اینکه یک تیکت بسته شد، نظرسنجی های رضایت را ارسال کنید (Premium-Survey Survey add-on)
  • پیکربندی هر عنصر از نظرسنجی رضایت (Premium: Survey Survey add-on)
  • اجازه پیوست به تیکت (رایگان)
  • کنترل تعداد پیوست های مجاز در هر تیکت (رایگان)
  • کنترل انواع فایل های مجاز برای پیوست (رایگان)
  • کنترل حداکثر اندازه فایل مجاز برای پیوست (رایگان)

نصب و راه اندازی افزونه Awesome Support

برای نصب و راه اندازی سیستم پشتیبانی در وردپرس کافیست مطابق آموزش نصب افزونه در وردپرس این افزونه را دانلود کرده و روی سایتتان نصب کنید.

بعد از شروع نصب، یک نصب کننده سفارشی اجرا می‌شود که می‌توانید مطابق موارد آن صفحه، نصب را انجام دهید. سپس وارد بخش برگه‌ها شده و برگه‌های سایتتان را فارسی کنید.

بعد از نصب و فعالسازی افزونه، بخشی به نام تیکت‌ها به پنل وردپرس شما اضافه خواهد شد.

بلافاصله سیستم پشتیبانی در سایت شما اجرا خواهد شد. بعد از نصب سیستم پشتیبانی روی سایتتان می‌توانید وارد بخش تیکت‌ها > تنظیمات شوید و تنظیمات بخش پشتیبانی را مدیریت کنید.

بخش تیکت‌ها در وردپرس
بخش تیکت‌ها در پنل مدیریت وردپرس
تنظیمات افزونه Awesome support

پنل کاربری پیشرفته برای سیستم پشتیبانی شما

توصیه: اگر می‌خواهید از سیستم پشتیبانی در یک پنل کاربری شیک استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم افزونه میهن پنل را دریافت کرده و در کنار Awesome Support نصب کنید. میهن پنل بصورت خودکار تنظیمات نمایش Awesome Support را انجام داده و مثل سایت میهن وردپرس، بخش پشتیبانی را به پنل کاربری شما اضافه خواهد کرد.

موفق باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.