دیجی اسکریپت

ساخت فرم چند مرحله ای در وردپرس با WPForms | دیجی اسکریپت

ساخت فرم چند مرحله ای در وردپرس با WPForms
[ad_1]

ساخت فرم چند مرحله ای در وردپرس

یکی از کاربران ما درخواست کرده بودند که یک فرم چند مرحله ای برای سایتشان ایجاد کنید. با کلی گشت و گذار توی مخزن وردپرس تونستیم افزونه wpforms رو پیدا کنیم. ساخت فرم چند مرحله ای به کاربران سایت شما این امکان را می دهد تا فرم های طولانی را به آسانی و بدون درسر و سردرگمی تکمیل کنند.

 

multi-level-forms-wordpress

 

چه زمانی به فرم های چند مرحله ای نیاز داریم؟

وقتی کاربران سایت شما با دیدن فرم سر در گم می شوند. یعنی فیلد های موجود در فرم شما زیاد باشد و کاربر با دیدن آنها از پر کردن فرم صرفنظر کند. حال اگر قصد ایجاد یک فرم ساده که فقط نام و ایمیل و شماره تلفن و توضیحات می خواهد را دارید از contact form 7 استفاده کنید.

 

چگونگی ساخت فرم چند مرحله ای در وردپرس با WPForms

ما برای اینکار از افزونه wpforms استفاده می کنیم. افزونه wpforms را باید از سایت https://wpforms.com/ خریداری کنید. در آینده نزدیک سعی می کنیم این افزونه رو فارسی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. آموزش نصب افزونه در وردپرس بعد از نصب افزونه فرم ساز وردپرس باید از بخش WPForms » Add New وارد صفحه فرم ساز وردپرس شوید.

 

یک عنوان وارد کنید و یکی از قالب های آماده رو انتخاب کنید. حالا وارد صفحه فرم ساز می شوید و می توانید فرم های خود را به راحتی و بدون دردسر با کشیدن و رها کردن بسازید. برای قرار دادن یک فرم در یک نوشته یا یک برگه هم می توانید با کلیک روی دکمه Add form به راحتی فرم خود را اضافه کنید. به همین راحتی می توانید فرم های چند مرحله ای به سایت خودتان اضافه کنید.

نوشته ساخت فرم چند مرحله ای در وردپرس با WPForms اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.