دیجی اسکریپت

سایت بیگ تم توسط کدام شرکت هاستینگ میزبانی می شود؟ | دیجی اسکریپت

سایت بیگ تم توسط کدام شرکت هاستینگ میزبانی می شود؟
[ad_1]

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای سایت های پربازدید و بزرگ میزبانی مطمئن سایت است. سرعت، کارایی، امنیت، پایداری و سازگاری هاست با محتوای سایت در کنار پاسخگویی بدون مشکل درخواست های زیاد سایت موارد و شرایطی هستند که باید برای میزبانی سایت های پربازدید در نظر گرفته شوند. شرکت های بسیار معدودی هستند که حتی با دریافت مبالغ بسیار بالایی می توانند چنین سرویسی را در اختیار سایتهای پربازدید قرار دهند. ما نیز در بیگ تم با بررسی های فراوانی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که میزبان فا بهترین انتخاب برای میزبانی سایت ماست.

نتایج بررسی های انجام شده

در ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که سایت های بزرگ و پربازدید نمی توانند از هر هاستی استفاده کنند. منابع سخت افزاری، سرعت، پایداری، امنیت و سازگاری موارد بسیار مهمی هستند که باید برای سایت تامین شوند. اگر چنین حالتی تامین نشود این امکان وجود دارد تا سایت با آسیب های جدی مواجه شود. از اینرو نتایج بررسی های خودمان را که منجر به انتخاب میزبان فا شد با شما به اشتراک می گذاریم. از شما دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هاست مخصوص وردپرس

با توجه به اینکه سایت بیگ تم وردپرسی است بنابرین انتخاب ما سرویس هاست وردپرس میزبان فا می باشد. این انتخاب صرفا به دلیل استفاده از وردپرس نیست بلکه دلایل بسیاری دارد که یکی از آنها بالاترین حد سازگاری سرویس با وردپرس است.

بالاترین حد سرعت ، پایداری و امنیت

در سرویس های هاست وردپرس میزبان فا از یک سرور قدرتمند برای میزبانی نهایتا ۱۰ تا ۲۰ سایت استفاده می شود. این موضوع موجب مهیا شدن منابع سخت افزاری بالا شده، همچنین امنیت بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. به لحاظ وجود فشار سربار کمتر بر روی سرور نیز قاعدتا میزان پایداری سرور نیز بالا خواهد بود.

حجم بالای هاست و ترافیک نامحدود

سایت های پربازدید معمولا حجم اطلاعات بالایی دارند. پس بنابراین فضای هاست و ترافیک آن اهمیت بالایی دارد. میزبان فا هاست وردپرس را با فضای بسیار بالا ، ترافیک نامحدود و عدم محدودیت در حجم دیتابیس ارائه می دهد که بسیار ایده آل است.

درایو SSD و وب سرور Litespeed

در سرویس های هاست وردپرس میزبان فا از درایوهای پرسرعت SSD و وب سرور قدرتمند لایت اسپید استفاده می شود. استفاده از این موارد موجب پاسخگویی سریع سرور به درخواست شده و در نتیجه منابع بیشتری برای استفاده سایت فراهم خواهد بود.

کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین

هر دو کنترل دایرکت ادمین و سی پنل برای استفاده کاربران میزبان فا موجود است. ما سی پنل را برای هاست خود انتخاب کرده ایم چون کار با سی پنل بسیار راحتتر بوده و همچنین امکانات بیشتری در مقایسه با دایرکت ادمین دارد.

بکاپ گیری روزانه از اطلاعات سایت

میزبان فا بصورت روزانه از سایت های موجود بر روی سرویس های هاست وردپرس بکاپ گیری می کند که اینکار موجب افزایش سطح امنیت و کارایی می شود. با توجه به اینکه تغییرات بسیاری در سایت ما انجام می شود در مواقعی ممکن است به بکاپ نیاز داشته باشیم که وجود بکاپ گیری روزانه یک قابلیت ویژه است.

پیشنهاد ما به چیست؟

اگر سایت شما پربازدید و حرفه ای است پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست وردپرس است. در غیر اینصورت میزبان فا سرویس های دیگری نیز ارائه می کند که شامل هاست ایران و هاست خارج از کشور است. برای خرید هاست کافیست به سایت میزبان فا مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.