دیجی اسکریپت

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme | دیجی اسکریپت

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme
[ad_1]

خیلی از افرادی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند، از پنل مدیریتی آن چندان راضی نیستند و دوست دارند اقدام به سفارشی سازی پیشخوان وردپرس خود نمایند. با سفارشی سازی ادمین وردپرس می توانید از رنگبندی های بیشتری نسبت به رنگ های پیش فرض استفاده کنید و لوگو و برند تجاری خود را در آن استفاده نمایید.

 

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme

 

در این آموزش از بیست اسکریپت به کمک یکی از افزونه های رایگان مخزن وردپرس کار سفارشی سازی پیشخوان وردپرس را به راحتی انجام می دهم. در ادامه با من همراه باشید.

 

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس

افزونه ای که در این آموزش برای سفارشی سازی ادمین وردپرس معرفی می کنم، با عنوان Aquila Admin Theme در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. این افزونه تا کنون با بیش از ۲٫۰۰۰ نصب فعال توانسته است امتیاز ۵ را از کاربران خود به دست بیاورد.

 

چنانچه شما هم تمایل دارید به راحتی و بدون دردسر پنل مدیریت وردپرس خود را سفارشی سازی کنید، با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس آن را روی سیستم خود نصب و فعال کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه علاوه بر اینکه ظاهر کلی پیشخوان شما  تغییر می کند، زیر منویی با عنوان Aquila در بخش تنظیمات پیشخوان شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات افزونه هدایت می شوید.

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme

تنظیمات این افزونه برای سفارشی سازی ادمین وردپرس شامل سه تب مختلف می باشد که در ادامه هر کدام را توضیح می دهم.

General Settings

این تب مربوط به تنظیمات عمومی برای سفارشی سازی پیشخوان وردپرس است که خود دارای سه بخش Dashboard، Admin bar و Login page می باشد.

  • Show Editors Plugins Support metabox?: با فعال کردن این گزینه متباکس های پشتیبانی افزونه Aquila Admin Theme نمایش داده می شود.
  • Show all other Dashboard metaboxes?: با فعال کردن این گزینه نیز تمام متاباکس های افزونه مربوط به داشبورد نمایش داده می شود.
  • Do not rename Posts to Blog: اگر دقت کرده باشید با فعال سازی افزونه برای سفارشی سازی ادمین وردپرس، منوی نوشته ها به Blog تغییر نام داده است. با فعال کردن این گزینه این تغییر نام به حالت قبلی بر خواهد گشت.
  • Hide Footer credit link: با فعال کردن این گزینه، متن کپی رایت نویسنده افزونه Aquila Admin Theme از فوتر پیشخوان حذف خواهد شد.
  • Show WordPress Update notices: با فعال کردن این گزینه، اعلان های به روزرسانی وردپرس برای این افزونه، نمایش داده خواهند شد.
  • Show Adminbar links?: بافعال کردن این گزینه لینک های مربوط به پیشخوان، در منوی بالایی نمایش داده می شود.
  • Show Full Adminbar by default on front-end?: با فعال کردن این گزینه نیز تمامی منوهای ویرایش در پیشخوان، در منوی بالایی نیز نمایش داده می شوند.
  • Disable Aquila login page styling?: در نهایت با فعال کردن این گزینه امکان ویرایش صفحه ورود به پیشخوان را توسط افزونه Aquila Admin Theme، غیرفعال خواهید کرد.

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme

تب Custom Logo

در این تب می توانید برای سفارشی سازی پیشخوان وردپرس خودتان از لوگوی دلخواه استفاده نمایید.

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme

تب Color Scheme

در این تب می توانید رنگبندی دلخواه خود را برای پنل مدیریتی خود تنظیم کنید.

اکنون تنها با نصب یک افزونه توانستید پیشخوان وب سایت وردپرسی خود را به دلخواه شخصی سازی کنید و از رنگ و لوگول دلخواهتان استفاده کنید.

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme

چنانچه در بخش تنظیمات، امکان تغییرات صفحه ورود مدیریت با افزونه Aquila Admin Theme را غیرفعال نکرده باشید، صفحه ورود شما نیز با رنگ و تم شما سفارشی سازی خواهد شد.

نوشته سفارشی سازی پیشخوان وردپرس با افزونه Aquila Admin Theme اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.