دیجی اسکریپت

سفارشی کردن منوی مدیریت وردپرس | دیجی اسکریپت

سفارشی کردن منوی مدیریت وردپرس
[ad_1]

سفارشی کردن منوی مدیریت وردپرس

هدف از ارائه ی این مقاله آموزش نحوه ی سفارشی کردن منوی مدیریت وردپرس و ایجاد قابلیت هایی مانند افزودن,ویرایش,سفارش مجدد یا مخفی کردن منو ها میباشد. این مزایا برای زمانیکه چند کاربر روی سایت میباشند موثر است و توسعه دهنده های سایت شما مجبور به حذف آیتم های منو با کد نیستند.

 

admin-menu-editor

 

اولین کار نصب و فعال سازی افزونه ی  Admin Menu Editor میباشد. پس از فعال سازی به تنظیمات>Menu Editor بروید.

 

در صفحه ی ویرایشگر منو میتوانید براحتی آیتم های منو را به برای مرتب کردن کشیده و قرار دهید. با کلیک روی آیتم menu آیتم های زیر منو در ستون بعدی نمایش داده میشوند. اگر روی آیتم منوی individual کلیک کنید گزینه هایی برای آیتم های خاص را خواهید دید. برای حذف یک آیتم از منو روی آن آیتم کلیک کرده تا انتخاب شود و سپس روی delete کلیک کنید.

 

اگر بخواهید یکی از منوهای پیش فرض را حذف کنید پس از ذخیره ظاهر میشوند. این عملیات برای جلوگیری از حذف منوهای پیش فرض طراحی شده است. بهترین عملیات برای مخفی کردن منوی نقش کاربر میباشد. میتوانید یک آیتم منو با انتخاب قابلیت های لازم تنظیم کنید. همچنین میتوانید میدان دید را با نقش کاربر یا قابلیت محدود کنید. بعنوان مثال میتوانید نظرات را از کاربران مخفی کنید.

 

برای بازگرداندن منوی مدیریت پیش فرض روی Load default menu کلیک کرده و تغییرات را ذخیره کنید. در موارد اضطراری زمانیکه به صفحه تنظیمات افزونه دسترسی ندارید میتوانید منوی پیش فرض را با رفتن به آدرس زیر مجددا تنظیم کنید:

http://www.example.com/wp-admin/?reset_admin_menu=1

موفق باشید.

نوشته سفارشی کردن منوی مدیریت وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.