دیجی اسکریپت

شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل – باران وب | دیجی اسکریپت

شارژ مودم ایرانسل | خرید بسته اینترنت ثابت ایرانسل – باران وب
[ad_1]

مودم رومیزی ایرانسل 2101Plus به همراه سیم کارت LTE و راه ... نام WIFI را اتحادیه وای فای برای محصولاتی انتخاب کرده است که در شبکههای محلی بی سیم فعالیت میکنند و با استفاده از آنها ارتباط شبکهی بی سیم امکان پذیر میشود. گزینه ی بعدی یعنی Network Search نیز به شما این امکان را خواهد داد که تعیین نمایید مودم به صورت اتوماتیک شبکه های اطراف را جست و جو کرده و متصل گردد یا شما به صورت دستی این کار را انجام دهید. در قسمت اول یعنی PIN Management تنظیمات مربوط به پین کد سیم کارت قرار دارد. در این قسمت مطابق تصویر ذیل لیستی از شبکه های وای فای اطراف شما نمایش داده می شود و می توانید با کلیک بر روی شبکه ی دلخواه و وارد نمودن رمز عبور به شبکه ی مورد نظر متصل شوید. در بخش Modify Password می توانید رمز ورود به کنسول تنظیمات مودم که admin بود را تغییر داده و رمز دلخواه خود را قرار دهید.

این سرویس علاوه بر یک امتیاز خوب برای اینترنت ایرانسل به حساب می آمد بلکه اولین بار بود در کشور این خدمات توسط یک شرکت ارتباطی انجام میگرفت .اپلیکیشن ایرانسلمن با هدیههای شگفتانگیز از کاربران همیشگی خود قدردانی میکند! برای مثال مودم همراه E5730ایرانسل از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند پس مبرهن است که چنین گزینه ای در کنسول تنظیمات آن نخواهد بود. پوشش دهی شبکه در مودم های ایرانسل به ۲ دسته ۴G و TD-LTE تقسیم می شود، که مودم های پشتیبانی کننده شبکه ۴G معمولا هم قابلیت جیبی یا همراه بودن را دارند و هم می توانند از نوع ثابت باشند و به مودم های همراه معروفند. نکته ی جالب و خوشحال کننده این است که شما می توانید تعیین کنید که کاربران فقط اطلاعات را بخوانند و یا اجازه ی تغییر دادن آن ها ( حذف فایل های موجود یا اضافه نمودن فایل جدید ) را نیز داشته باشند. فرض کنید شما پوشه های مختلفی داشته باشید که شامل عکس، ویدئو، موزیک، فایل های شخصی و … نکته ای که در استفاده از این روش شارژ مودم ایرانسل باید به آن توجه اکید داشته باشیدای است که شما تنها می توانید از شماره ایرانسلی استفاده نمایید که در زمان پر کردن فرم ثبت نام وایمکس در قسمت ثبت تلفن همراه وارد کرده باشید.

روش دوم : استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من : در روش اپلیکیشن ایرانسل من، پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، باید با شماره سیم کارت مودم خود، وارد حساب کاربری خود شوید. اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید، پس از نصب، یک حساب کاربری با شماره خط یا مودم خود ایجاد کنید و در نهایت در صفحه حساب کاربری خود می توانید باقی مانده از حجم اینترنت خود را مشاهده کنید. اگر شارژ سیمکارت شما کم است، ابتدا از طریق خرید شارژ اینترنتی یا روشهای دیگر، سیمکارت خود را به میزان لازم شارژ کنید. ایرانسل زابل به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت هنگام خرید، ضمانت اصل بودن کالا و ارسال اکسپرس، موفق شده تا به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. اپلیکیشن ایرانسلمن با بیش از ۱۷ میلیون کاربر جز ۵ اپلیکیشن برتر ایران است. برخی مودم ها از کارت های حافظه پشتیبانی می نمایند و می توان تا ۳۲ گیگابایت اطلاعات را از طریق آن ها بارگزاری نموده و با کاربران وای فای به اشتراک گذاشت. ۶-زنگ زدم به پشتیبانی ، گفتن همینه !

به خاطر داشته باشید برای دسترسی مجدد به مودم از این پس باید آدرس آی پی مودم را همراه با عدد پورت در انتهای آن وارد کنید. هر دستگاهی که از طریق MAC Address آن در لیست سفید قرار گیرد می تواند به مودم متصل گردد و در این حالت هیچ دستگاه دیگری حتی در صورت وارد نمودن صحیح رمز شبکه ، تحت هیچ عنوان نمی تواند به شبکه وای فای مودم همراه ۳G یا ۴G LTE شما متصل گردد. برای جلوگیری از چنین رخدادی یا هر رخداد مشابه دیگر شما باید به طر مرتب مانده بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل خود را استعلام کنید. اگر میخواهید در بین این دو محصول یکی را برای شرکت یا محیط کاری خود انتخاب کنید ما GP 2101 plus را پیشنهاد می کنیم. مودم جیبی به وسیله یک سیم کارت کار میکند و همانطور که از نام آن مشخص است، قابل حمل بوده و در مکانهای خارج از منزل و محیط کار قابل استفاده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.