دیجی اسکریپت

صفحه در دست ساخت وردپرس را چگونه بسازیم؟ | دیجی اسکریپت

صفحه در دست ساخت وردپرس را چگونه بسازیم؟
[ad_1]

ساخت صفحه در دست ساخت وردپرس

تاکنون افزونه های زیادی در مورد نحوه ساخت صفحه در دست تعمیر وردپرس منتشر کردیم، که هر کدام به نوبه خود عالی و با کیفیت بودند. میتونید تمامی آنها را بررسی و به سلیقه خودتان یکی از انها را انتخاب و در سایت وردپرسی خود اجرا کنید. با ما همراه باشید تا یکی دیگر از این افزونه ها را معرفی کرده و آموزش دهیم.

صفحه در دست ساخت وردپرس را چگونه بسازیم؟

نحوه کار با افزونه Under Construction

در ابتدا افزونه را نصب و راه اندازی کنید. پس از فعال سازی افزونه گزینه جدیدی به نام Under Construction در منو تنظیمات پیشخوان قرار میگیرد. به صفحه تنظیمات افزونه می رویم. چندین تب را مشاهده میکنید. مهم ترین ها را بررسی میکنیم.

در اولین تب موجود، در ابتدا مشخص کنید وضعیت افزونه روی چه حالتی باشد: on یا of! سپس، زمان پایان صفحه در دست تعمیر را مشخص و حتی میتونید ردیابی گوگل آنالیتیکس را هم فعال کنید و شناسه را وارد کرده و بازدیدکنندگان خود را ردیابی کنید که چه اشخاصی سایت و صفحات شما را بازدید کرده اند. تغییرات را ذخیره و به سراغ تب بعدی بروید.

در اینجا میتونید نوع قالب صفحه در دست تعمیر را مشخص کنید که تنها در نسخه حرفه ای این افزونه این کار امکان پذیر است. حال به تب content رفته و در قسمت title و Description در صورت دلخواه میتونید با استفاده از شورتکدهای موجود یک عنوان و توضیح برای صفحه در دست ساخت خود انتخاب و بنویسید. در ادامه در قسمت Headline، متن مورد نظر خودتون را جایگزین متن پیش فرض کنید. و در قسمت Content متن اصلی خود را نوشته و به کاربران نشان دهید و آنها را مطلع کنید.

بعد در قسمت Social & Contact Icons لینکهای شبکه های اجتماعی دلخواه خودتون را گذاشته و کاربران را فادر سازید از این طریق با شما ارتباط برقرار کنند. با این کار بازدید کنندگان خود را حفظ و به آنها احترام میگذارید. در آخر تغییرات را ذخیره و به تب access برید. در اینجا نقش کاربری را تعیین کنید که مثلا چه اشخاصی میتونند حین تغییر سایت محتوای سایت را مشاهده کنند.
حال پس از اتمام تغییرات سایت را مجددا رفرش کنید و از صفحه که به دست خود ساختید لذت ببرید. به همین راحتی 🙂

صفحه در دست ساخت وردپرس را چگونه بسازیم؟

موفق و پیروز باشید.

نوشته صفحه در دست ساخت وردپرس را چگونه بسازیم؟ اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.