دیجی اسکریپت

طراحی سایت بدون کدنویسی با افزونه صفحه ساز Site Editor | دیجی اسکریپت

طراحی سایت بدون کدنویسی با افزونه صفحه ساز Site Editor
[ad_1]

امروز با یکی دیگر از صفحه سازها آشنا میشویم، این صفحه ساز یکی ازقدرتمندترین صفحه سازها است که برای وردپرس طراحی شده است. این یک ویرایشگر قدرتمند، پیشرفته و کاربر پسند است و شما می توانید به راحتی و به سرعت وب سایت خود را تنها از طریق کشیدن و رها کردن ماژول ها در front end سایت، ایجاد و ویرایش کنید.
در واقع برای طراحی یک سایت با افزونه صفحه ساز وردپرس site editor نیازی به دانش کدنویسی ندارید و با استفاده از ماژول ها به راحتی میتوانید به صورت زنده ماژول ها را اضافه و تغییرات را مشاهده و سایت دلخواه خود را طراحی کنید.

Site Editor افزونه ای است که علاوه بر این که یک صفحه ساز حرفه ای برای وردپرس می باشد، همچنین این توانایی را به شما میدهد که بتوانید قالب وردپرس خود را در حالت بصری(ویژوال) ویرایش و آن را بسازید. این ادیتور یا ویرایشگر بسیار پیشرفته ی وردپرسی، به شما اجازه می دهد تا تمام اجزای وب سایت خود را به آسانی ویرایش نمایید و به سرعت وب سایت تان را ایجاد کنید.  و به توسعه دهندگان وردپرس اجازه می دهد خیلی راحت تر از گذشته قالب ها و وب سایت های وردپرسی خود را با به کار بردن کد نویسی کمتری بسازند.

مزیت های Site Editor نسبت به سایر صفحه سازها همانند ویژوال کامپوزر

افزونه را دریافت و نصب کنید، پس از فعالسازی افزونه در برگه ها و نوشته ها ادیتور Site Editor به ویرایشگر پیش فرض وردپرس افزوده شده و روی آن کلیک کنید.

اکنون به صورت زنده میتوانید سطر یا ستون و دیگر ماژول ها را به front end اضافه کرده و سایت دلخواه خود را طراحی کنید. آنها را ویرایش کرده و محتوبات مورد نظرتان را جایگذاری کنید.

برای ویرایش محتوا مانند تصویر زیر عمل کنید و در بخش ویرایشگر، متن را تغییر دهید. در بخش layout چیدمان صفحه را مشخص کنید، همچنین میتوان کدهای css سفارشی و کلاس اضافه و رنگ و فونت و تنظیمات قالب و صفحه را نیز تنظیم کرد.

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.