دیجی اسکریپت

عصر سوسک راه اندازی – باران وب | دیجی اسکریپت

عصر سوسک راه اندازی – باران وب
[ad_1]

تا آنجا که ما لغات سوسک آنها را تبدیل به عطر و طعم از امروز’s اکوسیستم استارتاپی خود را به دلیل انعطاف پذیری محض به پژمرده از طوفان. اما چه شده است که برای انجام با احساسات سرمایه گذار ?! بسیاری آن را به نظر می رسد و آن این است چگونه استارتاپ جهان با ابداع واژه سوسک راه اندازی.

در حالی که تا سال ۲۰۱۵ سرمایه گذاران انداخت پول در اسب شاخدار شرکت به ارزش ۱ میلیارد دلار یا بیشتر در این سال به نظر می رسد به نوبه خود از سوسک راه اندازی ساخته شده است که در کسب و کار قوی اصول آن است که مقیاس پذیر و سریع تر و قوی مدل های کسب و کار. به عبارت دیگر راه اندازی است که می تواند پژمرده نامطلوب فضای کسب و کار پایدار در صرفه تغذیه (دفعات بازدید: کم کالیبره بودجه) شخم درآمد به رشد درآمد و نیاز به نسبتا کمتر بودجه برای اجرای کسب و کار خود را.

در بهداشت و درمان بخش Practo, NetMeds, Goqii, Lybrate و ۱mg شده است برخی از مهمترین و صحبت در مورد سرمایه گذاری در زمان های اخیر. بودجه مانند راتان تاتا-حمایت ببر سرمایه سکویا, فرشته, سرمایه گذاران, Norwest مبادرت همکاران و غیره. سرمایه گذاری کرده اند در مجموع سرمایه گذاری به دلار ۳۰۰ متر در راه اندازی فقط در یک سال و کمک کرده اند, کارآفرینان ایستاده در میان لیگ تاسیس کسب و کار است. برخی از این سرمایه گذاری به دست آورد حتی یک اسب شاخدار وضعیت (به ارزش بیش از یک میلیارد دلار) در سال ۲۰۱۵٫

تحلیلگران در راه اندازی اکوسیستم بر این باورند که همیشه سبز بخشها مانند بهداشت و درمان ارائه پتانسیل بسیار زیاد برای کارآفرینان برای باز کردن کسب و کار خود ایده به یک کسب و کار پایدار اشخاص. در هند ما در حال حاضر دیده می شود شروع به سر و صدا در بهداشت و درمان میکرو-بازار مانند انتصاب تجمع مبتنی بر ابر خود را (SaaS), آنلاین, دارو توزیع, سرپایی, مراقبت از برش لبه سخت افزار انجماد و حتی ژنتیک.

راه اندازی که در آن آنها را به مقاومت در برابر اغتشاش (چالاک و انعطاف پذیر به تقاضا) شناور ماندن (بازیابی سرمایه گذاری اگر نه سود) با وجود منابع محدود (limited سرمایه گذاری) در حال تشبیه به سوسک.

۵ ویژگی های باید داشته باشند از سوسک راه اندازی

۱٫ توانایی برای زنده ماندن طولانی تر و حتی بدون سرمایه تزریق

وجود دارد بسیاری از ویژگی های به بحث در مورد و همه آنها موثر هستند اما لیستی که من آن را برشمرده در زیر ویژگی هایی که به طور مستقیم تاثیر start-up,’s P&L اظهارات و پایین خط.

هند’s اکوسیستم استارتاپی شاهد یک رکود در ۲۰۱۴-۱۵ سال مالی با مقدار زیادی از مشخصات بالا اخراج متوقف اندازی و شایعه ادغام. این سرمایه گذاران را مردد به شل رشته کیف پول خود را با تشکر از سقوط چینی بازار سهام در ماه ژوئن ۲۰۱۵ و بدبینی عمومی در اقتصاد جهان

با چنین یک سناریو ایده آل شروع یو پی اس است که بر اساس صدا مدل کسب و کار پشتیبانی مقرون به صرفه زنجیره ارزش (محصول افکار و توسعه و بازاریابی کانال های توزیع و تحویل و خدمات پس از فروش) است که می تواند به حفظ بازده و اطمینان از ثابت جریان های نقدی است که کشت و زرع در بازگشت به مدل کسب و کار

VC بودجه هستند مانند دانه سرمایه گذاران. آنها خود را بزرگ ایده کسب و کار برای دیدن نور روز; کارآفرینان باید برای نگه داشتن آن در حال اجرا در نهایت.

۲٫ توانایی برای حفظ سودآوری در پایین مقیاس کسب و کار

فراموش می رسند-و-تسخیر طرز فکر! بسیاری از شروع یو پی اس باید یک utopic دید از پوسته پوسته شدن کسب و کار خود را فراتر از توانایی و سرمایه است.

ایده ها به تنهایی برنده’t شما وجود دارد بودجه مورد نیاز بیش از حد. اگر شما فرض کنید برخی از مشهور VC سرمایه شرکت و یا یک میلیاردر روسی و یا یک دره سیلیکون ماوریک را محکم به خود را کسب و کار شما را برای ناامیدی!

برای شروع یک شروع موفق-یو پی اس باید صدا اصول مانند تقاضای محصول کوتاه چرخه توسعه محصول و کنترل هزینه های سرمایه.

در دراز مدت برای سرمایه گذاران آن است که در مورد گردش مالی (درآمد); این است همه چیز در مورد مانده (سود).

مقیاس کوچکتر از عملیات کمک می کند تا در نگه داشتن همه چیز بسته در ابتدا به توسعه اعتماد به نفس سرمایه گذار در مدل کسب و کار و از همه مهمتر به ضرب المثلی پت-on-the-پشت لحظه برای تیم.

۳٫ اسیر بازار: سوسک راه اندازی یک تمرکز طولانی مدت مدل کسب و کار با یک توده مهم از یک اسیر بازار است. فورچون گزارش “دلیل بالا” استارتاپ های موفق است چرا که آنها را در محصولات هیچ کس می خواهد. یک بررسی دقیق از موفق استارتاپ مشخص شد که ۴۲ درصد از آنها شناسایی “عدم نیاز بازار برای محصول خود را” به عنوان بزرگترین دلیل شکست آنها. از این رو اندازه گیری تقاضای بازار برای یک محصول و غذا به آن کارآمد است که شالوده موفقیت راه اندازی.

۴٫ تزلزل ارزش تمرکز: بسیاری از راه اندازی don’t یک دلیل وجود داشته باشد. بردن نام و نشان خود را از وب سایت خود را و شما می توانید یکی از دیگری است. و به همین دلیل است که بسیار مهم است که متمایز مبتنی بر ارزش گزاره برای دیدن به مشتریان هدف خود را. USP است که شرکت خود را کارت های کسب و کار برای سرمایه گذاران است که می تواند آنها را در رسیدن به کیف پول خود را به سرمایه گذاری.

راه اندازی باید یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP). چیزی که مواضع آنها متفاوت است به طوری که سرمایه گذاران و از همه مهمتر مشتریان مجبور به ایجاد یک سیب-به-پرتقال مقایسه با زمانی که در مقایسه با رقبا.

۵٫ صدا مدل کسب و کار: راه اندازی باید روشن و متمایز و نوآورانه در مدل کسب و کار به ارائه ارزش به مشتریان هدف بخش فراهم می کند و برمی گرداند به تبلیغ (به عنوان مثال سرمایه گذاران). یک ویژگی مهم موفق سوسک راه اندازی است لیزر مانند تمرکز در باریک بازار هدف, گاهی اوقات به نام تو رفتگی در دیوار. یک تو رفتگی در دیوار در بهداشت و درمان مبتنی بر ابر سیستم اطلاعات بیمارستانی که اقتباس شده است توسط یک شرکت راه اندازی به نام کوک کردن فن آوری فراهم می کند که مبتنی بر ابر اطلاعات سلامت سیستم کلینیک های زنجیره ای. راه اندازی اخیرا مطرح شده ۱۰ میلیون دلار از کوالکام سرمایه گذاری.

بالاتر از صفات حمایت خوبی یکپارچه موسس تیم و چابکی برای انطباق با چشم انداز شدید قطعیت نشانه خوبی برای یک شروع موفقیت است.

بنابراین وجود شما به آن است. این ویژگی ها جامع نیست اما قطعا مهم را پوشش می دهد ایستگاه های بازرسی برای راه اندازی کارآفرین برای پوشش قبل از شروع یک سرمایه گذاری.

اینجا در مورد این ۱۰ هندی, بهداشت و درمان, شروع یو پی اس که نمره خوبی در بالا سوسک-تشبیه راه اندازی ویژگی های.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.