دیجی اسکریپت

“فارست گامپ” می آموزد بسیاری از درس و تام هنکس را بدست آورده بهترین بازیگر اسکار | دیجی اسکریپت

“فارست گامپ” می آموزد بسیاری از درس و تام هنکس را بدست آورده بهترین بازیگر اسکار
[ad_1]

فارست گامپ – ۴ ستاره (عالی)

“فارست گامپ” آغاز می شود با پر شدن برداشته از طریق هوا توسط یک نسیم است که به ارمغان می آورد آن را به پای فارست گامپ (تام هنکس) است که نشسته در یک ایستگاه اتوبوس در ساوانا (GA). گامپ آن میدارد و آن را در یک “جورج کنجکاو” کتاب کودکان. او سپس شروع به گفتن داستان زندگی اش را برای اولین بار از چند نفر که در حال انتظار برای اتوبوس بعدی.

برخی از مردم در حال بزرگ شنوندگان و دیگران هستند اما اشتباه نکنید در مورد آن گامپ یک قصه گو استاد. او ساده و بی تکلف و صادقانه و نه روشن و پر از صداقت. برای یک فرد فروتن خود داستان است که تقریبا باور نکردنی است.

فارست می پوشد پرانتز در پاهای خود را به پیاده روی در دوران کودکی کسانی که قلدر که طعنه به او می سازد دوستان با جنی (رابین رایت پن) که او را دنبال خواهد کرد تمام زندگی خود را ملاقات الویس پریسلی در دیدار سه رئیس جمهور-جان فیتزجرالد کندی, لیندون جانسون و ریچارد نیکسون و دریافت کنگره مدال افتخار برای خدمت در ویتنام که در آن او موجب صرفه جویی ستوان دن (Gary Sinise) و دست خود را, دوست, دوست خصوصی “بابا” (Mykelti Williamson).

در یک ضد جنگ با تجمع در واشنگتن او به طور خلاصه reunites با جنی که زندگی یک ظرف غذا را پس از جستجو برای شهرت و به دنبال یک هیپی شیوه زندگی است. فارست شروع یک تنیس روی میز شوق می شود و در سراسر کشور شناخته شده پینگ پنگ, صدای تیز و تند با استفاده از پول او را بدست آورده و برای شروع بسیار موفق میگو قایق کسب و کار با ستوان دن که سرمایه گذاری پول خود را در سهام Apple و هر دو ثروتمند شدن در این فرآیند است.

او سپس الهام بخش مردم را به تنه زدن کمک می کند تا یک کارآفرین ایجاد شکلک در صورت پوستر و چهره های از دست دادن مادر خود (سالی فیلد) که به او می گوید او باید خود سرنوشت خود را. از طریق آن همه جنی و عشق کسانی او را. فارست زندگی در زمان آشفته.

اگر شما در حال سرگیجه فقط تصور همه این طوری شد I. بعد از دیدن فارست گامپ اولین بار من سپاسگزار از این فیلم شایستگی اما غرق چگونه یک فرد می تواند انجام بسیار می شود و در اطراف بسیاری از افراد مشهور است. پس از تماشای فارست گامپ ۳ برابر بیشتر من بیش از آن و در حال حاضر تنها آواز ستایش خود را.

در نهایت جنی می بیند فارست در حال اجرا در تلویزیون و می نویسد: او نامه ای به دیدن او. هنگامی که او در می یابد که جنی دارای یک پسر است و بسیار مریض است. او می پرسد فارست به ازدواج با او و به زودی پس از او می کند او می میرد. او می آموزد که او پدر فرزند خود را متعهد به بالا بردن او را. زمانی که جوان فارست می شود در اتوبوس برای روز اول خود را از مدرسه سفید پر می افتد از جورج کنجکاو کتاب او در حال انجام است گرفتار در نسیم و ریش skyward.

اگر شما تعجب در مورد پر شد اما عملکرد آن در این فیلم مبتنی بر کامپیوتر. پر مهم است زیرا این پرسش که آیا ما همه در اطراف شناور اتفاقی مانند یک نسیم یا اگر هر یک از ما در واقع یک سرنوشت. فارست surmises که شاید هر دو.

همه چیز که اتفاق می افتد به فارست گامپ است که ارزش دیدن دارد و بسیاری از آنچه اتفاق می افتد به ما می آموزد درس مهم در زندگی است. این یک داستان عاشقانه, یک داستان از روابط و داستان یک فرد در یک دنیای بسیار بزرگ است که گاهی اوقات تقریبا غیر ممکن است به درک. همه که خوب است و که بد است این است که پوشش داده شده در این فیلم است.

به درک که در آن Forrest Gump است که از یادگیری از این خطوط به یاد ماندنی در فیلم:

۱) ستوان دانیل تیلور: “آیا شما یافت نشد عیسی هنوز گامپ?” فارست گامپ: “من نمی دانم که من قرار بود به دنبال او ،

۲) Forrrest گامپ: (توصیف ویتنام) “ما همیشه پیاده روی های طولانی و ما همیشه به دنبال یک پسر به نام چارلی.”

۳) جنی کوران: “آیا شما تا به حال با یک دختر بچه فارست?” فارست گامپ: (عصبی) “من نشستن در کنار آنها در خانه کلاس اقتصاد . . .”

۴) جنی کوران: “نام او را فارست.” فارست گامپ: “مثل من.” جنی کوران: “من نام او را پس از پدر خود است.” فارست گامپ: “او یک دختر به نام فارست بیش از حد؟” جنی کوران: “شما خود را پدر فارست.”

۵) جنی کوران: “آیا شما تا به حال رویای فارست مورد که تو می خواهی بود؟” فارست گامپ: “که من میخوام؟” جنی کوران: “آره.” فارست گامپ: “نیست-نیست من رفتن به من؟”

۶) فارست گامپ: “من یک انسان هوشمند . . . اما من می دانم که چه عشق است.”

۷) فارست گامپ: “مامان همیشه می گفت زندگی مثل یک جعبه شکلات است. شما هرگز نمی دانید چه می خواهی هستید.” این خط انتخاب شد ۴۰th میان بالا ۱۰۰ به نقل از فیلم توسط موسسه فیلم آمریکا. در سال ۲۰۰۷ AFI امتیاز فارست گامپ به عنوان ۷۶th بزرگترین فیلم تمام دوران است.

۸) فارست گامپ: “احمقانه است که به عنوان احمق می کند.”

تام هنکس الگو خود را پس از لهجه جوان فارست (Michael Conner Humphreys, که در واقع صحبت کردیم که در راه).

فارست گامپ بود فوق العاده موفق فیلم با هزینه تولید ۵۵ میلیون دلار و در سراسر جهان ناخالص از $۶۷۷ میلیون. پس از انتشار آن در سال ۱۹۹۴ آن را تبدیل به سریعترین پرفروش پارامونت فیلم برای رسیدن به ۱۰۰ میلیون دلار $۱۵۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون دلار علائم و تصویب ۲۵۰ میلیون دلار در ۶۶ روز است.

حتی مهم تر فارست گامپ برنده ۶ اسکار در مراسم اهدای جوایز اسکار برای بهترین تصویر تام هنکس برای بهترین بازیگر رابرت زمکیس برای بهترین کارگردانی اریک راث برای بهترین فیلمنامه بر اساس وینستون داماد رمان آرتور اشمیت برای بهترین ویرایش فیلم و کن Ralston, جورج مورفی, Stephen روزنبام و آلن هال برای بهترین جلوه های بصری.

فارست گامپ هم برداشت دیگری ۷ نامزد اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (Gary Sinise) بهترین نمره اصلی موسیقی (Alan Silvestri) بهترین مجموعه, دکوراسیون, بهترین فیلمبرداری (دان بورگس), بهترین آرایش, بهترین صدا و بهترین جلوه های صوتی در حال ویرایش.

در میان دیگر آن ۳۲ برنده و ۳۸ نامزد شد ۷ گلدن گلوب و برنده بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردان و بهترین تصویر.

به عنوان درست است با فقط در مورد هر گونه دیگر برنده جایزه تولید بسیاری از حرفه ای معروف در گذشته این فرصت را به بخشی از موفقیت است. تری گیلیام و Barry Sonnenfeld این شانس را برای هدایت فیلم است. بیل موری در نظر گرفته شد برای نقش Forrest, Chevy Chase تبدیل کردن نقش فارست و سه نفر دیگر تبدیل کردن نقش بابا-David Alan Grier, Dave Chappelle و مکعب یخ.

تام هنکس گفت که این فیلم تنها اگر تمام اتفاقاتی که صورت گرفت به لحاظ تاریخی دقیق است. برای مثال زمانی که گامپ تماس به گزارش واترگیت سرقت نگهبان در وظیفه پاسخ تلفن کرد و گفت: “امنیت فرانک ویلیس.” ویلیس بود واقعی گارد وظیفه آن شب که کشف شکستن که منجر به استعفای ریچارد نیکسون از ریاست جمهوری است.

تام هنکس یکی باور نکردنی bankable بازیگر. در حالی که فارست گامپ فروش ۶۷۷ میلیون دلار است و دور و دور خود بزرگترین گیشه موفقیت او درگیر شده است در ۱۹ دیگر فیلم پرفروش $۱۰۰+ میلیون و او رتبه ۳ در میان تمام بازیگران از ظاهر شدن در فیلم با $۳٫۳ میلیارد دلار تولید شده است.

فارست گامپ به کارگردانی رابرت زمکیس با فیلمنامه نوشته شده توسط اریک راث بر اساس Winston Groom رمان. من واقعا دوست داشتم فارست گامپ و من فکر می کنم شما بیش از حد خواهد شد. اگر شما آن را دیده اند قبل از اینکه دوباره آن را دوباره و بطور منظم احساس لحظات سحر و جادو از امید, شجاعت, صبر و شکیبایی, عشق و تفاهم و محبت-که همه به معنی خاص به زندگی ما.

Copyright © ۲۰۰۸ اد با قلاب محکم کردن

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.