دیجی اسکریپت

فایل خود را's Sanctuary – باران وب | دیجی اسکریپت

فایل خود را’s Sanctuary – باران وب
[ad_1]

آیا شما شنیده در مورد گوگل درایو ؟ Dropbox? iCloud ؟ اینها برخی از شایع ترین استفاده از ذخیره سازی ابر امروز.

فکر می کنم از آن به عنوان یک درایو فلش USB به عنوان بسیاری از ما با آن تماس بگیرید. ما می توانید هر چیزی را در آن اسناد ورد, پاورپوینت, اسلاید, عکس, فیلم ها و بیشتر. یک ابر ذخیره سازی همان کار می کند. تفاوت در این است که ذخیره سازی ابری را می توانید ذخیره مقدار زیادی از اطلاعات بدون نیاز به هیچ سخت افزار دستگاه و چون همه چیز را آنلاین انجام شده است.

هر چیزی می تواند اتفاق می افتد با اسناد آفلاین

بسیاری از ما صرفه جویی در فایل های مهم (Word documents, photos, etc.) در رایانه های شخصی و یا انتقال آنها را به یک درایو فلش USB و یا دیگر دستگاه های خارجی. اما ناخواسته شرایطی که در آن ما عدد یک ویروس خاموش شدن ناگهانی و غیر منتظره و یا ما درایوهای فلش خراب شده است. ما تمایل به دریافت عصبی (به ویژه هنگامی که وجود دارد مسائل فوری برای جلسات!) و می’t انجام هر کاری است. است’t آن را خسته کننده است ؟

مزایای ذخیره سازی ابر برنامه های کاربردی

آن’s رایگان. مقدار زیادی از ذخیره سازی ابر رایگان هستند. معنی کاربران فقط نیاز به ثبت نام برای یک حساب کاربری و voila! شما باید خود را ذخیره سازی ابر در مقابل از شما. دو تا از رایج ترین مورد استفاده در Google Drive و Dropbox به.
(توجه داشته باشید: هنگامی که شما ثبت نام وجود دارد’s a default حجم ذخیره سازی اختصاص داده شده به حساب خود را.)

آن را می توان در هر نقطه. فایل ها را می توان از طریق رایانه های شخصی دیگر یک تلفن همراه و قرص. آن را به راحتی به کاربران به خصوص زمانی که آنها در حال حرکت هستند و نیاز به آماده سازی برخی از ارائه و یا گزارش. شما فقط نیاز به ورود به حساب خود را.
(توجه داشته باشید: برای تلفن های همراه و قرص, شما نیاز دارید دانلود این نرم افزار از Google Play و یا فروشگاه برنامه قبل از ورود به سیستم در.)

آن’s ارتقا. هنگامی که یک حساب کاربری با موفقیت ایجاد شده است به طور پیش فرض ذخیره سازی حجم. برای گوگل درایو را ارائه می دهد ۱۵ GB ذخیره سازی در حالی که Dropbox ارائه می دهد ۲ GB ذخیره سازی. چیز خوبی است که کاربران می توانند ارتقاء ذخیره سازی را به اتاق را برای بیشتر فایل ها و پرداخت ماهانه مقرون به صرفه هزینه.
آن’s کاربر پسند. بسیاری از ذخیره سازی این برنامه اجازه دهید شما به سادگی کشیدن و رها کردن فایل ها از کامپیوتر به شما اجازه ایجاد پوشه ها و سازماندهی آنها. فایل ها حتی می تواند به سرعت بیش از حد!

خود سازی نرم افزار در حال حاضر

شروع به کار با Google Drive و Dropbox به. فقط در چند کلیک شما باید خود را در ابر ذخیره می شود و قادر به ذخیره فایل های فورا. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد فایل های خود را به دلیل این ذخیره سازی ابری را به مراقبت از آنها. است’t که شگفت انگیز است ؟

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.