دیجی اسکریپت

لذت یادگیری بهتر وردپرس، با سیستم آموزش آنلاین میهن وردپرس! | دیجی اسکریپت

لذت یادگیری بهتر وردپرس، با سیستم آموزش آنلاین میهن وردپرس!
[ad_1]

سیستم آموزش آنلاین میهن وردپرسوردپرس را بدون دردسر یاد بگیرید!

سلام به شما میهن وردپرسی های عزیز. اینبار یک خبر خوب برای شما دوستان وردپرسی داریم. در چند سال گذشته پکیج‌های آموزشی میهن وردپرس بصورت دانلودی یا پستی برای خریداران ارسال می‌شد. اما صبر کردن برای دانلود شدن یک فیلم چند صد مگابایتی یا چند روز صبر کردن برای رسیدن پکیج بصورت پستی٬ کاری طاقت فرسا بود و البته در دنیای امروزی وقت از هر چیزی برای ما و شما مهم‌تر هست.

به این فکر افتادیم که چاره‌ای برای حل این مشکل بیابیم و تجربه کاربری سایت را بهبود ببخشیم. در نهایت به نتیجه‌ای رسیدیم که کار را برای کاربران بسیار آسان‌تر کرد. آموزش آنلاین دوره ها از طریق پنل کاربری! پس سریعا دست به کار شدیم و یک نسخه آزمایشی از سیستم رونمایی کردیم. خوشبختانه کاربران بسیار راحت و بدون مشکل توانستند در این چند ماه با سیستم جدید آموزش ها را ببینند.

کارکرد سیستم جدید به چه شکل است؟!

در سیستم جدید آموزشی میهن وردپرس٬ کافیست ابتدا در یک دوره آموزشی شرکت کنید. پس از آن وارد پنل کاربری خودتان شده و روی دوره های آموزشی کلیک کنید.

پنل کاربری میهن وردپرس

پس از ورود به بخش دوره های آموزشی٬ می توانید وارد هر دوره شده و بصورت آنلاین یادگیری خود را شروع کنید. هر جلسه بصورت آنلاین پخش خواهد شد و شما نیازی به صبر کردن برای دانلود کامل یک جلسه یا یک دوره نخواهید داشت.

پس از یادگیری هر جلسه٬ روی دکمه جلسه بعدی کلیک کنید تا وارد جلسه بعدی شوید.

آموزش آنلاین میهن وردپرس

ضمنا می‌توانید فیلم هر جلسه را بصورت جداگانه دانلود کنید و در آینده روی سیستم شخصی خودتان یا موبایل و تبلت استفاده کنید. اما اینکار پیشنهاد نمی‌شود. چون همه ما انباری از اطلاعات در کامپیوتر خود داریم که هیچوقت به آن سر نمیزنیم.

پس از یادگیری کامل دوره٬ یک آزمون آنلاین از شما اخذ خواهد شد. در صورتی که نمره قبولی را در آزمون کسب کنید٬ مدرک پایان دوره از سمت میهن وردپرس به شما اهدا خواهد شد.

نمونه گواهی پایان دوره میهن وردپرس

نمونه گواهی پایان دوره میهن وردپرس

و حرف آخر اینکه در هر دوره آموزشی٬ اگر احساس می کنید نیاز به توضیح بیشتری در مورد بخشی از آموزش دارید و یا می خواهید نکته جدیدی در مورد آموزش بیان کنیم٬ می توانید از بخش نظرات صفحه محصول آنرا برای ما ارسال کنید تا در آپدیت‌های بعدی محصول لحاظ کنیم. همیشه سعی می‌کنیم بهترین باشیم و سهمی کوچک در موفقیت شما وبمستران داشته باشیم.

با احترام / رضا حسینی راد

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.