دیجی اسکریپت

محدود کردن تعداد برچسب ها در ابزارک ابر برچسب وردپرس | دیجی اسکریپت

محدود کردن تعداد برچسب ها در ابزارک ابر برچسب وردپرس
[ad_1]

ابزارک “ابر برچسب” (که البته در ترجمه وردپرس فارسی ابرچسب ترجمه شده!) یکی از ابزارک های مفید و پیش فرض وردپرس است. این ابزارک بسیار کاربردی است و به شما برای ایندکس شدن هرچه بهتر مطالب وبسایتتان و به کاربرانتان، جهت دستیابی آسان تر به مطالب موجود کمک خواهد کرد. اما این ابزارک یک ایراد کوچک دارد. ایراد کوچک این ابزارک دوست داشتنی این است که شما نمیتوانید تعداد برچسب هایی را که به نمایش میگذارد تعیین کنید. بنابراین نتیجه این میشود که با بزرگتر شدن وبسایت شما و زیادتر شدن برچسب هایتان، منظره ی زیبایی از این ابزارک نصیبتان نخواهد شد. از این گذشته در صورتی که مایل باشید اندازه ی ابزارک ها در برخی نواحی قالبتان از حد خاصی بیشتر نشود، باز هم ابزارک ابربرچسب برایتان دردسر ساز خواهد بود.

 

tags

 

 

برای حل این مشکل و تعیین تعداد دلخواه برچسب ها جهت نمایش در ابزارک “ابر برچسب” کافی است کد زیر را در فایل Functions.php پوسته ی سایتتان قرار دهید:

 

//Register tag cloud filter callback
add_filter('widget_tag_cloud_args', 'tag_widget_limit');

//Limit number of tags inside widget
function tag_widget_limit($args){

 //Check if taxonomy option inside widget is set to tags
 if(isset($args['taxonomy']) && $args['taxonomy'] == 'post_tag'){
  $args['number'] = 10; //Limit number of tags
 }

 return $args;
}

 

 

حالا میتوانید مقدار موجود در خط ۹ را به مقدار دلخواه خود تغییر دهید تا به همان تعداد برچسب در محل ابزارک در وبسایت شما به نمایش در بیاید.
البته برای تعیین این مقدار روش های دیگری نیز وجود دارد ولی استفاده از روش بالا به سه دلیل بهترین روش موجود در این زمینه خواهد بود. اول اینکه با به روز رسانی هسته ی وردپرس، تغییرات در وبسایت شما پایدار میماند. دوم اینکه این تغییرات را میتوان با توجه به نیازهای هر پوسته به صورت جداگانه در آن اعمال کرد، بدون اینکه پوسته های دیگر تحت شعاع قرار بگیرند و در نهایت سوم اینکه برای انجام این کار نیازی نیست چیزی را جایگزین ابزارک پیشفرض وردپرس کنید.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید. ?

نوشته محدود کردن تعداد برچسب ها در ابزارک ابر برچسب وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.