دیجی اسکریپت

مدیریت ستون‌های پیشخوان وردپرس با Admin Columns | دیجی اسکریپت

مدیریت ستون‌های پیشخوان وردپرس با Admin Columns
[ad_1]

مدیریت ستون‌های پیشخوان وردپرس با Admin Columns

شما نظرتون چیه؟

مدیریت ستون‌های پیشخوان وردپرس با Admin Columns

مدیریت ستون های پیشخوان وردپرس

در وردپرس وقتی به بخش نوشته‌ها، برگه‌ها و غیره می‌روید، چندین ستون مشاهده می‌کنید. اگر تعداد کارکترهای متن عنوان یا دیگر ستون‌ها زیاد باشد متون پشت سر هم و نامرتب نشان داده می‌شود. امروز دست به سرچ شدم، یک افزونه خوب برای مرتب‌سازی و مدیریت ستون‌های پیشخوان وردپرس یافتم. 🙂

با این افزونه می‌توان ستون‌ها را در پست‌ها، کاربران، نظرات و لیست رسانه‌ها درپنل مدیریت وردپرس مدیریت و سازماندهی کرد. با این کار صفحات نمایش پیشخوان وردپرس را زیبا و مرتب می‌کنید. با من همراه باشید و آموزش افزونه را با دقت مطالعه بفرمایید!

نحوه کار با افزونه Admin Columns

روی لینک افزونه از پایین صفحه کلیک و آن را نصب کنید. پس از فعال کردن افزونه، گزینه جدیدی به نام Admin Columns به منو تنظیمات پیشخوان وردپرس ظاهر می‌شود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید.

مدیریت پست

در این قسمت در اولین تب موجود، پست تایپ مورد نظر خود را انتخاب و تمامی ستون‌های آن قسمت را تغییر و مدیریت کنید. مثلاً پست تایپ نوشته‌ها را انتخاب کنید. بعد تمامیستون‌های بخش نوشته اعم از عنوان، نویسنده، دسته‌ها، برچسب‌ها، پیام‌ها و تاریخ رامی‌بینید. روی ستون عنوان بروید و لینک edit را بفشارید.

 ویرایش ستون

در ادامه نوع، برچسب و عرض عنوان را بر اساس دلخواه خود ویرایش کنید. همچنین می‌توان ستون را حذف و ستون‌های جدید به بخش نوشته‌ها اضافه کرد. عرض را برحسب درصد یا پیکسل مشخص کنید.

برای تک‌تک ستون‌ها همین مراحل را تکرار و به روز رسانی کنید. به علاوه در همین صفحه روی دکمه View کلیک کرده و تغییرات را مشاهده نمایید. دیدید چقدر راحت می‌توان ستون‌های پست تایپ پیشخوان وردپرس را حذف، ویرایش و مدیریت کرد.

قبل از ویرایش‌:

قبل از ویرایش پست

بعد از ویرایش:

بعد از ویرایش پست

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.